Покрай карантината ми остана време да обърна внимание на някои дребни проблеми с фронтерата, които преди пренебрегвах. Остана обаче един, който ми се опъва. С ОФА 2.0 къса база съм, на която е сложено допълнително климатик. Охлаждането на основния радиатор е с високоперка, докато радиаторът на климатика има две електрически. Принципно автомобилът загрява бързо, не прегрява, но температурата винаги е над средната черта. Не много, но е леко повишена.
Странното е, че като мина на бавни, стрелката залепва на 90 и не мърда, въпреки че въздушният поток е в пъти по-слаб. Изляза ли на асфалт и включа ли бързите, пак температурата леко скача. Не се влияе от това колко настъпвам. Най-много при някое по продължително изкачаване да вдигне още малко, но пак казвам, винаги в нормални граници.
Имате ли идея откъде идва разликата в температурния режим при бавни и бързи и защо на бавни, когато охлаждането е в пъти по неефективно, стрелката кове на 90 градуса.
Странното е, че като мина на бавни, стрелката залепва на 90 и не мърда, въпреки че въздушният поток е в пъти по-слаб. Изляза ли на асфалт и включа ли бързите, пак температурата леко скача. Не се влияе от това колко настъпвам. Най-много при някое по продължително изкачаване да вдигне още малко, но пак казвам, винаги в нормални граници.
Имате ли идея откъде идва разликата в температурния режим при бавни и бързи и защо на бавни, когато охлаждането е в пъти по неефективно, стрелката кове на 90 градуса.
Коментар