Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ОФА къса база - ел въпроси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ОФА къса база - ел въпроси.

    Фронтера къса база, бензин, 1998г.:
    ​​​​​​1. Когато се заключва дясната врата с ключ отвън, трябва ли и лявата да се заключи? Когато заключа лявата, дясната се заключва, третата врата няма кабели за централно. Централното си е оригиналното.

    2. Отпред в таблото има говорители. От старост са се скапали. Някой сменял ли е скоро, от какво стават, в кой магазин, марка, модел, цена? Радиото не е оригинално, някакъв Панасоник е.

    3. Плафона има една основна сулфидна крушка и две "габаритки" отстрани на основната за "четене". На двете "габаритки" има ключета за включване, когато колата е на контакт. Сулфидката как се управлява - свети само на отворена врата, така ли? И защо в тоя плафон има съпротивления, диоди, транзистор, че чак и интегрална схема? Какво толкова управляват? Моят плафон е бил мокрен, и не работи.

  • #2
    1. Лявата врата управлява дясната, обратното не. Защо нямаш кабели за третата врата нямам идея, моята се отключва и заключва с вратите.
    2. Нямам идея какъв размер са ти говорителите, моите са във вратите.
    3. Дългата крушка свети при отворени врати. Има разни елементи, защото има функция за забавяне на загасването. Като затвориш вратата загасва с няколко секунди закъснение, което обаче не работи, като функция, когато си на контакт. Щом е подгизвало във вода, по-добре си намери втора употреба плафон.
    ОФА КБ X20SE + метан

    Коментар


    • #3
      По първата точка,това,което казва колегата VladimCho и при мен е така.За говорителите мога да те посъветвам да свалиш единия и с него да отидеш в някой магазин за електроника или ел.части и да сравниш по размер.На гърба на говорителите би трябвало да пише технически данни.

      Коментар


      • #4
        Единствените технически данни, които ви вълнуват са размер Другото е, зависи дали ви се дават 20, или 200лв. за високоговорители Мощността не е от съществено значение при този размер говорителчета, но ако имате избор пред себе си изберете тези с по-големи магнити Винаги като подменям фабричните говорители се опитвам да сложа по-големи такива. Тогава със сигурност ще се усети разлика в силата и качеството на звука, но пък за плътен и готин бас трябва звукоизолация под говорителя, обем и разни други веселби...
        ОФА КБ X20SE + метан

        Коментар


        • #5
          1. Ясно, значи е нормално. За третата врата е екстра, доколкото разбирам. Ключалките са два вида - с и без ел. заключване, като има вариан колата да е без централно, с централно на вратите и централно на вратите и багажника.

          2. Говорители взех от Елимекс - 4 инча, двучестотни, китайски, десетина лева парчето, не са лоши, ясно е, че не са хай-енд, но все пак съобразено с останалата част от техниката - биват.

          3. На плафона му изкарах платката, изрязох всички елементи и я преправих да работи без тях. Сега всичко си работи нормално, без това плавно загасяне, което до колкото разбирам работи само на контакт.

          Коментар


          • #6
            Не че е толкова важно,но само да уточня,че плавното угасване на плафона действа и след като извадиш ключа от контакта и затвориш вратите.

            Коментар


            • #7
              Ами явно на Владим не работи коректно. Моя плафон светваше и изгасваше когато си иска, нали е наводнен. Сега е ОК, единствено функцията забавено изгасване не работи - не е голяма драма.

              Още един въпрос - до десния фар, точно до дебитомера, в дясно от радиатора има четири релета, някой знае ли за какво са?

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от vitar Преглед на мнение
                Ами явно на Владим не работи коректно....
                Всичко ми работи коректно, не се притеснявай! Може би аз не се изразявам правилно, но пак погледнах... написал съм, че забавянето става когато не си на контакт отваряш и затваряш вратата. Функцията на забавянето не работи, когато си на контакт, т.е. мотора работи, слизаш да пикаеш и като се качиш и затвориш вратата плафона гасне ведната! Затова и има малко повечко жички към плафона. Както и да е, влизам в уточнения, защото имам мнооого време да пиша
                Хубав ден!
                ОФА КБ X20SE + метан

                Коментар


                • #9
                  Май всички имаме много време...
                  А за тези релета до десния фар някакво инфо?
                  И за тези в ляво от педала на съединителя?
                  Кое за какво е?

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от vitar Преглед на мнение
                    Май всички имаме много време...
                    А за тези релета до десния фар някакво инфо?
                    И за тези в ляво от педала на съединителя?
                    Кое за какво е?
                    Пак ще ти кажа да си инсталираш Autodata, там има описано кое за какво е. Има и много pdf-ки с информация. Моето купе е по-различно от твоето, а и на моето не знам наизуст, кое за какво е.
                    ОФА КБ X20SE + метан

                    Коментар


                    • #11
                      Снимки на релетата
                      МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                      Коментар


                      • #12
                        Тези са до десния фар.
                        Другите са наврени в А-колонката, точно до левия крак на шофьора и не можах да направя смислена снимка, че са наврени вътре в една кухина.

                        Коментар


                        • #13
                          Голямото черно е за перката,синьото е за перката на климатика, жълтото обикновено за самия климатик, сивото най вероятно е от същата група.
                          МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                          Коментар


                          • #14
                            Докато си тегля Autodata се заиграх с мултицета - синьото е за малката перка на климатика, до него малкото черно за компресора на климатика, зад него голямото черно за основната перка, НО в някаква комбинация с жълтото реле. Може би са първа и втора скорост на перката, ама тя пък е с два кабела. Температурния датчик е на маркуча преди радиатора, с два пина, оригиналната букса е с три, но някой я побългарявал и се ползват само два. На самия радиатор има още един сензор, с два пина, той не се ползва. Обърквация малко...

                            Между другото, когато тръгне малката перка за климатика, тръгва и голямата. Нормално ли е. Иначе ако стигне стрелката на таблото за темп. на антифриза до три четвърти, голямата перка се включва и стрелката пада до една втора. Предполагам е ОК.

                            Коментар


                            • #15
                              Още един въпрос - стъклата на вратите надолу работят само на "AUTO" , а на горе само на ръчно затваряне. Така ли работят нормално или при мен е проблем?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X