Обява

Свий
Няма добавени обяви.

При потегляне на 1-ва и 2-ра претрисва и се чува шум - хрупане (ррррр)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • При потегляне на 1-ва и 2-ра претрисва и се чува шум - хрупане (ррррр)

    Здравейте,
    Имам Фронтера А, дълга база 2.2 бензин 136к.с. 1995г. мисля, че е с лсд.

    1. Тези дни я покарах малко в снега и балкана... и забелязах един шум, който го чувам отчетливо на асфалт при потегляне на 1-ва и след това на 2-ра. Може би, най-осезаемо при потегляне на ляво, дясно. Не я карам редовно, нямам спомен дали и преди го е правила. Бяха й сменили маслата в диференциала, ск. кутия поне така им казах да направят. От тогава до сега най-много 3-4000 км да са изминати.
    Става дума, когато са изключени хъбовете и е само на задно. Честно казано, при потегляне на бавни, на 4x4 в снега направо мисля, че нищо не се чуваше. При опит за излизане от коловоза в снега на завой също се чуваше нещо, като хрупане... няма резки маневри (заради недозавиването...)

    2. Друго нещо, което забелязах, че се чува шум от към таблото, шумене, все едно е пуснато парното на ниска степен, а всичко е изгасено. При сменяне на предавки, да кажем от 4-та на 5-та се забелязва промяна на силата на шума, но си го има постоянно, дори, когато е на не

    3. При завиване надясно, се чува шум, потропване от предна, дясна страна.

    4. При преминаване през неравност, дупка се чува от предна, дясна страна потропване все едно нещо се е откачило.

    По точки 3 и 4, предполагам, че на подемник ще се установи по-лесно, нещо по окачването ще да е.

  • #2
    Ама това ррррр, накрая има ли ттт. Т.е-ако е рррррттт може да е хъб. Ако е рррррссс-най-вероятно е лагер.
    А ако е придружено ио едновременно ссссстт, или ттт е отначало-тттррррр-може да е и лагера на пиньона на диференциала.

    Дай малко по-подробна информация, по това описание не може да се каже нищо.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #3
      За потропването вдясно може да е каре или лагерчето дето държи полуоската. Лагерчето е стотинки ако се купи по размер като лагер. Ако е заминало и са му изпадали иглите и полуоската халтави пак се чува дрънчене даже и да не си включил 4/4.
      Sent from my Nokia s fenerche

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнение
        За потропването вдясно може да е каре или лагерчето дето държи полуоската. Лагерчето е стотинки ако се купи по размер като лагер. Ако е заминало и са му изпадали иглите и полуоската халтави пак се чува дрънчене даже и да не си включил 4/4.
        А може и да е разбит шарнирен болт.
        Първоначално публикуван от DJ Art Преглед на мнение
        ...По точки 3 и 4, предполагам, че на подемник ще се установи по-лесно, нещо по окачването ще да е.
        И аз така предполагам
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнение
          За потропването вдясно може да е каре или лагерчето дето държи полуоската. Лагерчето е стотинки ако се купи по размер като лагер. Ако е заминало и са му изпадали иглите и полуоската халтави пак се чува дрънчене даже и да не си включил 4/4.
          Благодаря, разбирам. Остава да се разбере причинителя по 1-ва и 2-ра точка.

          п.с. по т.3 и т.4 - моя грешка, исках да кажа, че при завиване надясно, се чува потропване от ЛЯВАТА страна, не от дясната, но най-вероятно ще да е същия проблем.


          Последно редактирано от DJ Art; 02-12-19, 13:58.

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
            А може и да е разбит шарнирен болт.

            И аз така предполагам
            Благодаря за мнението.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Ама това ррррр, накрая има ли ттт. Т.е-ако е рррррттт може да е хъб. Ако е рррррссс-най-вероятно е лагер.
              А ако е придружено ио едновременно ссссстт, или ттт е отначало-тттррррр-може да е и лагера на пиньона на диференциала.

              Дай малко по-подробна информация, по това описание не може да се каже нищо.
              Благодаря за мнение. Хехе ттт не чух, повече си е на хъркане относно 1-ва точка и претрисане при потегляне. Друга, по-отчетлива индикация няма. По време на движение, през дефилето, по завоите се чува само потропването от т.3 и шуменето от т.4.

              Коментар


              • #8
                Четох за различните масла в диференциалите и СК и РК и мисля да ги сменя всичките... От прочетеното, става ясно следното:

                Заден диференциал с ЛСД: 75W-140 (това масло Yacco BVX LS 1000 SAE 75W-140, води се, че е за ЛСД, така са написали), като количество 1.9л.

                Преден диференциал: тук, не разбрах, какво точно трябва да е , същото, като при задния ли да бъде или трябва да е различно? Предполагам, не трябва да е за ЛСД? Също така, беше споменато, количество - 1л.

                СК и РК: 10W-40 (общо 5л).

                Прочетох, че и двата диференциала си имат пробки за източване на ОФА дълга база, каквато е и моята.

                п.с. ако се окаже, че не е с ЛСД, какво трябва да бъде маслото, отново 75W-140, но за отворен диференциал или?

                Коментар


                • #9
                  Обикновенно масло за диференциал.
                  Sent from my Nokia s fenerche

                  Коментар


                  • #10
                    Здравейте,
                    Смених всички масла:
                    Отзад 75W-140 1,9 - 2л. (Yacco BVX LS 1000 SAE 75W-140)
                    Отпред 75W-140 - 1л. (Yacco BVX LS 1000 SAE 75W-140) - надявам се, че не е проблем (мисля, че е по-качествено от 75-80 75-90)
                    Скорости и Раздатка 10W-40 (като и в двете събра около 3 литра - VX 500 SAE 10W-40

                    Въпросното рррр не се чува вече, изминах няколко километра, дано да е било от маслото.
                    Тропането се оказа от скъсан тампон.
                    Остава да се установи, шуменето от към таблото.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X