Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дебитомер, двигател X20SE,газова уредба и съвместната им работа!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дебитомер, двигател X20SE,газова уредба и съвместната им работа!

    Здравейте колеги!
    Реших да споделя във тази тема със какво се борих през последните месеци и до какви изводи достигнах!
    Всичко започна преди доста време, по време на движение колата започваше да приърпва, аванса да трещи и това ставаше и на газ и на бензин. После всичко изчезваше от самосебе си.Същевременно диагностиката не показваше проблеми по управляващата електроника! И така много пъти до онзи ден когато нещата тотално излязоха от контрол- започна яко предърпване, все едно не стига гориво-това и на газ и на бензин, аванса чука яко при подаване на газ, няма обороти на празен ход, тоест започнаха да се колебаят между почти да угасне и 1200. На бензин от ауспуха бълваше черни пушеци. Направих чек на мотора и компа показа богата смес по ламбда сонда, високо напрежение на дебитомера и ниско напрежение на дебитомера! Аха . викам си добре на бензин ясно , но на газ нали всички казват , че дебитомера не играе роля! Почесъх се , пък после реших да проверя какво ще стане ако сменя дебитомера. Един приятел, който имам ама много да черпя, ми подари за идеята чисто нов дебитомер, който му се търкаляше из багажника! Със трепет смених машинките и о чудо, двигателят заспа! Тръгнах на пробно кръгче и не можах да си позная колата, тегли като изтървана и на газ и на бензин. Няма чукане на аванс, няма придърпване. По магистралата вдигна 140 без да я настъпвам много, а това преди беше невъзможно!
    Сега изводите от всичко това-Според мен при двигателя X20SE , където управлението на предварението се извършва от компютъра, има значение какъв сигнал подава дебитомера и ламбда сондата, тоест в резултат от количеството и качеството на горивната смес , се подава и сигнала за предварението- динамично поведение във времето!ПРи стария дебитомер сигналите са били такива, че компа е задавал голяв аванс във един момент, а после рязко го е връщал, от което е идвало и чукането и придърпването! Това явно важи със пълна сила и при работата на газ. Тоест при този двигател функционирането на дебитомера е от голямо значение, конкретно при работа на газ- на бензин е повече от ясно!
    Сега остава да видя как ще се повлияе разхода, защото определено започнах да натискам по леко газта!
    Надявам се да съм успял да обясня какво мисля , защото още съм под влияние на емоцията от отличното поведение на двигателя със новия дебитомер!!!
    Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

    А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

  • #2
    До: Дебитомер, двигател X20SE,газова уредба и съвместната им работа!

    Честито,поздравявам те!!!А дали така стоят нещата и при стария мотор 2.0 бензин?
    Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

    Коментар


    • #3
      До: Дебитомер, двигател X20SE,газова уредба и съвместната им работа!

      Имам известни съмнения във връзка с разсъжденията ти за влиянието на дебитомера на газ. Преди време и на мен ми се наложи да сменя дебитомера, беше се отчупил един от 3-те осезателя. Докато си намерих здрав известно време карах без дебитомер и на газ нямах никакви проблеми с мощността на колата и разхода не се промени. Дори след монтажа на новия дебитомер нямаше промяна и джипа си вървеше като преди на газ. Предполагам, че разхода на бензин се е променил, но иначе нямаше разлика в динамиката на бензин.
      "Когато Господ раздавал земя на народите, българите закъсняли и земята вече била свършила. Затова Бог им дал къстче от своята земя."

      Коментар


      • #4
        До: Дебитомер, двигател X20SE,газова уредба и съвместната им работа!

        Първоначално публикуван от abalon Преглед на мнение
        Имам известни съмнения във връзка с разсъжденията ти за влиянието на дебитомера на газ. Преди време и на мен ми се наложи да сменя дебитомера, беше се отчупил един от 3-те осезателя. Докато си намерих здрав известно време карах без дебитомер и на газ нямах никакви проблеми с мощността на колата и разхода не се промени. Дори след монтажа на новия дебитомер нямаше промяна и джипа си вървеше като преди на газ. Предполагам, че разхода на бензин се е променил, но иначе нямаше разлика в динамиката на бензин.
        Не си уточнил дали става въпрос за същия автомобил и двигател!?
        Аз описвам конкретно ситуация със нещата както са се случили!
        А най лесно е всеки със този двигател и работещ дебитомер просто да откачи буксата и да види какво става. При мен със старият повреден дебитомер, кото откачих буксата работа на двигателя леко се кротна, но предполагам , че тогава влезе във авариен режим. Но работеше по-добре от колкото с повреден и по-лошо от колкото сега със новия дебитомер!!!
        Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

        А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

        Коментар


        • #5
          До: Дебитомер, двигател X20SE,газова уредба и съвместната им работа!

          Първоначално публикуван от drjanton Преглед на мнение
          Честито,поздравявам те!!!А дали така стоят нещата и при стария мотор 2.0 бензин?
          Опасявам се ,че при него няма такова влияние, понеже е със дистрибутор и подаването на искрата е организирано по друг начин. Но не мога да твърдя със сигурност докато не се провери примерно чрез откачане или замяна със сегурно неработещ дебитомер! Само тогава ще покаже дали влияе на работата на газ!
          Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

          А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

          Коментар


          • #6
            До: Дебитомер, двигател X20SE,газова уредба и съвместната им работа!

            Дано при стария мотор да не указва такова влияние.Абе колкото е по прецизно по големи ядове.
            Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

            Коментар


            • #7
              До: Дебитомер, двигател X20SE,газова уредба и съвместната им работа!

              Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
              Опасявам се ,че при него няма такова влияние, понеже е със дистрибутор и подаването на искрата е организирано по друг начин. Но не мога да твърдя със сигурност докато не се провери примерно чрез откачане или замяна със сегурно неработещ дебитомер! Само тогава ще покаже дали влияе на работата на газ!
              На C20NE не влияе. Пробвал съм многократно.
              Все ми се струва че при теб влияе на работата на газ защото ти бяга центровката заради това че палиш на бензин а дебитомера е развален ( т.е. подава неверни данни ) и като минеш на газ вече компютъра си е взел грешните данни от паленето на бензин и от там се базика. Ако искаш направи си следния опит: запали на бензин, покарай 10-на минути, мини на газ и докато работи колата слез и откачи буксата на дебитомера. Ще видиш че разлика няма да има.
              no signature no problems

              Коментар


              • #8
                До: Дебитомер, двигател X20SE,газова уредба и съвместната им работа!

                Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                Не си уточнил дали става въпрос за същия автомобил и двигател!?
                Аз описвам конкретно ситуация със нещата както са се случили!
                А най лесно е всеки със този двигател и работещ дебитомер просто да откачи буксата и да види какво става. При мен със старият повреден дебитомер, кото откачих буксата работа на двигателя леко се кротна, но предполагам , че тогава влезе във авариен режим. Но работеше по-добре от колкото с повреден и по-лошо от колкото сега със новия дебитомер!!!
                Фронтера, къса база - 2.0, бензиновият двигател-X20SE. Всъщност разсъжденията на Fanatic ми се струват по-логични и верни за твоят случай.
                "Когато Господ раздавал земя на народите, българите закъсняли и земята вече била свършила. Затова Бог им дал къстче от своята земя."

                Коментар


                • #9
                  До: Дебитомер, двигател X20SE,газова уредба и съвместната им работа!

                  Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                  По магистралата вдигна 140 без да я настъпвам много, а това преди беше невъзможно!
                  Колега, погледна ли на колко оборота си бил? Аз четох тук мнения, че над 110км/ч фруктиерите се предавали, но при мен при 130 на магистралата се държи много добре и си ги поддържа до края на магистралата, макар и към 4000 оборота, което май е малко високо за продължително каране. Веднъж натиснах до 150км/ч и определено можеше още, но не погледнах оборотомера.

                  Трябва да се има предвид, че GPSът показва около 7-8км/ч по-ниска скорост.
                  ОФА КБ 2.0 '95

                  Коментар


                  • #10
                    До: Дебитомер, двигател X20SE,газова уредба и съвместната им работа!

                    Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
                    Колега, погледна ли на колко оборота си бил? Аз четох тук мнения, че над 110км/ч фруктиерите се предавали, но при мен при 130 на магистралата се държи много добре и си ги поддържа до края на магистралата, макар и към 4000 оборота, което май е малко високо за продължително каране. Веднъж натиснах до 150км/ч и определено можеше още, но не погледнах оборотомера.

                    Трябва да се има предвид, че GPSът показва около 7-8км/ч по-ниска скорост.
                    Не GPS-a показва по-ниска, а фронтерата ти по-висока.
                    Преди 2 седмици нещо взе да ми глъхне газовата и взе да пука, и за да не ми гръмне дебитомера я отвинтих докрай. Е няма такова вървене, на 2-ра от място на сух асфалт започваше да върти гуми. С лекота вдигаше над 130 при около 3400-3500 оборота. За 1 ден такова каране засякох разход около 22/100.
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • #11
                      До: Дебитомер, двигател X20SE,газова уредба и съвместната им работа!

                      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                      Не GPS-a показва по-ниска, а фронтерата ти по-висока.
                      Преди 2 седмици нещо взе да ми глъхне газовата и взе да пука, и за да не ми гръмне дебитомера я отвинтих докрай. Е няма такова вървене, на 2-ра от място на сух асфалт започваше да върти гуми. С лекота вдигаше над 130 при около 3400-3500 оборота. За 1 ден такова каране засякох разход около 22/100.
                      Мдаа, сега се връщам от път. 220км като стрелката показваше през повечето време 120-130км/ч(на места повече, на места по-малко). С малко климатик 36 литра свършиха точно като паркирах. 16/100
                      И при мен на 130 е на 3500 оборота, при 140 е на 4000, при 150 е на 4500. Не знам дали има отношение, но съм с гуми 16ки.
                      ОФА КБ 2.0 '95

                      Коментар


                      • #12
                        До: Дебитомер, двигател X20SE,газова уредба и съвместната им работа!

                        Колеги фронтераджии,изправен съм пред един проблем и моля за съдействие.Проблемът ми е следния:отидох при газаджията за уредба.Той ми каза, че за фронтера 97 г.КБ (след като я видя),може да се постави както обикновенна,така пълен инжекцион.Но за обикновенната не дава гаранция,че няма да ми гръмне деботомера.Възможно ли е това или просто иска да си пробута скъпата уредба?И ако може да ми кажете,ако вашите са обикновенни какво ви е впечатлението?Какво бихте ме посъветвали.Предварително Благодаря!!!
                        Последно редактирано от maxxx; 27-05-09, 18:57.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Дебитомер, двигател X20SE,газова уредба и съвместната им работа!

                          Не те е излъгал, но вземи и попрочети темите за АГУ. Има предостатъчно инфо за да ти се изясни ситуацията. С обикновена газова гърми само при проблеми по запалването. Аз съм имал 5-6 коли с такова и никога не съм имал детонация, но съм поддържал запалителната система винаги в изрядно състояние.
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #14
                            До: Дебитомер, двигател X20SE,газова уредба и съвместната им работа!

                            Първоначално публикуван от dankata zlatanov Преглед на мнение
                            Колеги фронтераджии,изправен съм пред един проблем и моля за съдействие.Проблемът ми е следния:отидох при газаджията за уредба.Той ми каза, че за фронтера 97 г.КБ (след като я видя),може да се постави както обикновенна,така пълен инжекцион.Но за обикновенната не дава гаранция,че няма да ми гръмне деботомера.Възможно ли е това или просто иска да си пробута скъпата уредба?И ако може да ми кажете,ако вашите са обикновенни какво ви е впечатлението?Какво бихте ме посъветвали.Предварително Благодаря!!!
                            Газов инжекцион-над 1100 лв.,нормален изпарител-400/450.Бих рискувал с нормален и много кадърен майстор.Има финансов толеранс,ако нещо не е нормално свършено.При презастраховане спрямо обикновенния изпарител,бих прегледал/подменил всички слаби точки по високоволтовото токоотдаване/разпределение.
                            Има много писано и споделяно за отстраняване на всякакви неуредици/колегата Kuzdov,също те е посъветвал/.
                            Нататък е въпрос на лични предпочитания и финанси.
                            Успех!

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X