Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Индикация за вдигната ръчна

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Индикация за вдигната ръчна

    Колеги, какво подава сигнала на червената лампичка на таблото за вдигната ръчна? Моята свети почти постоянно, само ако раздвижа лоста на спирачката в най-долна позиция успявам да я прекъсна за секунди. Проверил съм - имам спирачна течност.
    ОФА КБ 2.0 '95

  • #2
    До: Индикация за вдигната ръчна

    Разглоби барчето и навий бутончето което индикира ръчната с 3-4 резби нагоре и ще си решиш проблема!Отделно може и контра гайката да ти се е развила и от това да ти идва проблема! А и още нещо!Лампите за спирачна течност и ръчната са 2 отделни!За ръчната е познатото "Р" а за спирачната течност е едно краченце с педалче!Така че спирачната течност няма нищо общо с лампата на ръчната!
    Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
    LZ1NES

    Коментар


    • #3
      До: Индикация за вдигната ръчна

      При мен (2.3 ТД) се беше откачило едно малко кабелче от сервото....като го закачих се оправи работата !

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:05_3.jpg
Прегледи:1
Размер:61.1 КБ
ID:5105296

      Коментар


      • #4
        До: Индикация за вдигната ръчна

        Първоначално публикуван от neshko Преглед на мнение
        А и още нещо!Лампите за спирачна течност и ръчната са 2 отделни!За ръчната е познатото "Р" а за спирачната течност е едно краченце с педалче!Така че спирачната течност няма нищо общо с лампата на ръчната!
        При ОФА преди 1994-а индикацията за нивото на спирачна течност е точно лампата за ръчната.
        no signature no problems

        Коментар


        • #5
          До: Индикация за вдигната ръчна

          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
          При ОФА преди 1994-а индикацията за нивото на спирачна течност е точно лампата за ръчната.
          Мойта се води 93г. и лампите са ми две!Така че на тази база говоря!Може и да е преправян!!!Неспоря!
          Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
          LZ1NES

          Коментар


          • #6
            До: Индикация за вдигната ръчна

            Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
            Колеги, какво подава сигнала на червената лампичка на таблото за вдигната ръчна? Моята свети почти постоянно, само ако раздвижа лоста на спирачката в най-долна позиция успявам да я прекъсна за секунди. Проверил съм - имам спирачна течност.
            Провери за по сигурно нивото на спирачната течност.

            Коментар


            • #7
              До: Индикация за вдигната ръчна

              Първоначално публикуван от neshko Преглед на мнение
              Мойта се води 93г. и лампите са ми две!Така че на тази база говоря!Може и да е преправян!!!Неспоря!
              В такъв случай и аз не споря...
              Аз имам само 1 лампа и тя е за ръчната и за индикацията едновременно...
              явно има различни варианти.
              no signature no problems

              Коментар


              • #8
                До: Индикация за вдигната ръчна

                И мойта е с една лампа. Щом гасне при натискане на лоста надолу, явно проблема е в бутончето. Кабелчето, за което пише ОТВ е към вакуумния датчик на сервото и ако проблемът е във вакуума, спирането става много "тегаво", та нчма как да не забележи.
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • #9
                  До: Индикация за вдигната ръчна

                  Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                  И мойта е с една лампа. Щом гасне при натискане на лоста надолу, явно проблема е в бутончето. Кабелчето, за което пише ОТВ е към вакуумния датчик на сервото и ако проблемът е във вакуума, спирането става много "тегаво", та нчма как да не забележи.
                  Моята е същата като твоята и лампата светва, като натисна спирачката, спирането става "тегаво" но като подам газ над 1500 оборота, угасва и си спира както трябва. Ходих при разбирачите, един ми казва да си сменя сервото, друг спирачната помпа, трети вакуум-помпата, която е на генератора. Преди лампата угасваше над 2500 оборота, обезвъздушавахме я и почна да гасне на по-ниски обороти. Възможно ли е този проблем да е от въздух останал някъде в спирачната система или не ? И някой може ли да ми каже как да пробвам едно по едно нещата от вакуум помпата нататък, за да установя къде е проблема?
                  Степента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Индикация за вдигната ръчна

                    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                    И мойта е с една лампа. Щом гасне при натискане на лоста надолу, явно проблема е в бутончето. Кабелчето, за което пише ОТВ е към вакуумния датчик на сервото и ако проблемът е във вакуума, спирането става много "тегаво", та нчма как да не забележи.

                    Проблем с вакуума може да няма....при мен просто се беше откачило въпросното кабелче, а спирачките си работеха нормално ! След като го закачих лампата (Р) спря да свети. Това е ! Сега при него може да е нещо съвсем различно. Успех с ремонта !

                    Коментар


                    • #11
                      До: Индикация за вдигната ръчна

                      Първоначално публикуван от batDancho Преглед на мнение
                      Моята е същата като твоята и лампата светва, като натисна спирачката, спирането става "тегаво" но като подам газ над 1500 оборота, угасва и си спира както трябва. ...?
                      А що не погледнат "разбирачите" първо дали случайно не буксува ремъка? Много лесно се установява-в момента в който лампата светне и педала се одърви, погледни дали стрелката за зареждане е там където трябва, близо до предпоследната чертичка. Ако да, търси проблема във вакуум помпа, маркучи и т.н.(не е в хидравличната част). Ако пада под половината скала-смени си ремъка и го опъни добре (но не прекалявай)....
                      П.П. Размерите на ремъците са малко шантави, но мога да ти ги кажа утре, че сега не ми се слиза до джипа. Ако сложиш по-дълги, посмърно не можеш да опънеш добре тоя на водната помпа и алтернатора, а "разбирачите" обикновено правят така, щото иначе трудно влиза....
                      Последно редактирано от kuzdov; 12-05-09, 19:39.
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар


                      • #12
                        До: Индикация за вдигната ръчна

                        Едва днес стигнах до разглабяне на кожуха около лоста на ръчната. Курава работа - развъртане на винчЕта, които не са развъртани никога. Докато траеше тази оперция изтръгнах едно от кабелчетата, които управляват стъклата. Имат букси, при демонтаж трябва да се разкачат, преди да започне да се вади кожуха. След като свалих и планката, която притиска гумата на лоста за ръчната, успях да стигна до ключето. Там вече реших, че спирам с разглабянето, защото е на такова място, че щеше да отнесе много пожелателни приказки и не е ясно дали щеше да излезе цяло. Напръсках го обилно с контакторен спрей и ще чакам утре резултати.
                        ОФА КБ 2.0 '95

                        Коментар


                        • #13
                          До: Индикация за вдигната ръчна

                          Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
                          Едва днес стигнах до разглабяне на кожуха около лоста на ръчната. Курава работа - развъртане на винчЕта, които не са развъртани никога. Докато траеше тази оперция изтръгнах едно от кабелчетата, които управляват стъклата. Имат букси, при демонтаж трябва да се разкачат, преди да започне да се вади кожуха. След като свалих и планката, която притиска гумата на лоста за ръчната, успях да стигна до ключето. Там вече реших, че спирам с разглабянето, защото е на такова място, че щеше да отнесе много пожелателни приказки и не е ясно дали щеше да излезе цяло. Напръсках го обилно с контакторен спрей и ще чакам утре резултати.
                          Модула за управление на стъклата се разкача комплект.Кабелната обувка/композиция от две(мъжко,женско), и с шпрей трябва да проработи при окис/сулфат.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Индикация за вдигната ръчна

                            Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                            Модула за управление на стъклата се разкача комплект.Кабелната обувка/композиция от две(мъжко,женско), и с шпрей трябва да проработи при окис/сулфат.
                            Опссс, аз исках да спра червената лампа на ръчната, която рядко угасва.
                            ОФА КБ 2.0 '95

                            Коментар


                            • #15
                              До: Индикация за вдигната ръчна

                              Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
                              Опссс, аз исках да спра червената лампа на ръчната, която рядко угасва.
                              Ами,с упоменатата от теб терапия,ако е там проблема-трябва да угасне...
                              Пиши и сподели...когато имаш преки наблюдения...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X