Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газова на двигател 2.2i 16v?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Газова на двигател 2.2i 16v?

    Колеги не става въпрос за Фронтера, а за Синтра, но двигателя е същия - 2.2i 16v, 136 к.с., екотек! Четох доста и тук и в други форуми - почти всички мнения са, е този двигател не търпи обикновена газова, макар, че съществуват и обратните мнения?
    Колата се използва 90% градско в София, разхода на бензин е доста големичък, но инвестицията в газов инжекцион не е оправдана засега! Та какви проблеми може да има с обикновена газова и как могат да се решат! Карал съм инжекцион с обикновена газова без проблем. Какъв му е проблема точно на този мотор?
    А, да - много бих се радвал ако някой ми препоръча читав сервиз за монтаж на газова в София!
    יעבור
    «И това ще мине»

  • #2
    До: Газова на двигател 2.2i 16v?

    Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
    Колеги не става въпрос за Фронтера, а за Синтра, но двигателя е същия - 2.2i 16v, 136 к.с., екотек! Четох доста и тук и в други форуми - почти всички мнения са, е този двигател не търпи обикновена газова, макар, че съществуват и обратните мнения?
    Колата се използва 90% градско в София, разхода на бензин е доста големичък, но инвестицията в газов инжекцион не е оправдана засега! Та какви проблеми може да има с обикновена газова и как могат да се решат! Карал съм инжекцион с обикновена газова без проблем. Какъв му е проблема точно на този мотор?
    А, да - много бих се радвал ако някой ми препоръча читав сервиз за монтаж на газова в София!
    Ами,аз имах същата дилема преди време,не точно за опел,но за инжекцион,и като разбрах колко струва дебитомера,който върви заедно с дроселовата клапа,реших че ще ми е по евтино да си сложа газов инжекцион,и не сгреших!

    Коментар


    • #3
      До: Газова на двигател 2.2i 16v?

      Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
      Колеги не става въпрос за Фронтера, а за Синтра, но двигателя е същия - 2.2i 16v, 136 к.с., екотек! Четох доста и тук и в други форуми - почти всички мнения са, е този двигател не търпи обикновена газова, макар, че съществуват и обратните мнения?
      Колата се използва 90% градско в София, разхода на бензин е доста големичък, но инвестицията в газов инжекцион не е оправдана засега! Та какви проблеми може да има с обикновена газова и как могат да се решат! Карал съм инжекцион с обикновена газова без проблем. Какъв му е проблема точно на този мотор?
      А, да - много бих се радвал ако някой ми препоръча читав сервиз за монтаж на газова в София!
      Съвет не бих си позволил да дам . Лесно се съветва за чужда кола - проблемите ще са далеч от мен - за това -ще споделя личен опит . Дано да съм полезен !
      Нямам опит с Опел - но ГАЗовите системи са едни и същи .
      Имам и двата варианта за които питаш - но на Метан ( още по-капризни системи ) Та ето какво знам :

      Погледни колекторните тръби на "Синтрата " дали са метални или пластмасови ?
      1. Ако са от пластмаса - обикновената Газова система ще е несполучлив избор , защото: ако при повреда се получи детонация в двигателния отсек ( не е опасно ) - ще се счупят колекторните тръби. Ремонта им е трудоемък и не е евтин .
      В този случай се монтира само Инжекцион.
      2. Ако колекторите са си метални - няма някакъв проблем да се избере Обикновената Газова уредба.
      И при двете Газови уредби се слага предпазен клапан ( гумен пръстен ) който поема евентулни детонации.
      Ако този предпазител липсва - детонациите натоварват смукателната система и пораженията са или в кутията на въздушния филтър , или в смукателните колектори .
      Проблемите в една Газова уредба са не от самата уредба .
      Те са следствие от друг проблем по горивната система.
      Ето няколко примери :
      - повредена свещ -съответния цилиндър не изгаря горивото и .... следва детонация
      - повреден кабел - същия резултат
      Това са общо взето повредите причиняващи детонациите в Газовата уредба.
      Има още повреди - но те повлияват разхода , мощтността , запалването и т.н. - не толкова важни за избора на Обикновена или Инжекционова уредба .
      За цените :
      Обикновената уредба варира от 350 - 800 лв .
      Инжекционната - тя е около 1000 лв.

      http://www.svvsystems.com
      .php?id=5 при тях се прави и монтаж с гаранция.

      http://www.sofgas.hit.bg/page4.html и при тях се прави монтаж с гаранция.

      Вероятно и други колеги ще споделят своя опит. А сигурно има майстори на ГАЗови и във Форума !
      Дано намериш правилното решение . Успех !
      Последно редактирано от bgbul; 20-04-09, 19:48.

      Коментар


      • #4
        До: Газова на двигател 2.2i 16v?

        Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение

        2. Ако колекторите са си метални - няма някакъв проблем да се избере Обикновената Газова уредба.
        И при двете Газови уредби се слага предпазен клапан ( гумен пръстен ) който поема евентулни детонации.
        Ако този предпазител липсва - детонациите натоварват смукателната система и пораженията са или в кутията на въздушния филтър , или в смукателните колектори .
        Зависи,ако дебитомера е точно на дроселовата клапа,една детонация,би го тръшнала,и никъв предпазен клапан неможе да го спаси.

        Коментар


        • #5
          До: Газова на двигател 2.2i 16v?

          Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
          Съвет не бих си позволил да дам . Лесно се съветва за чужда кола - проблемите ще са далеч от мен - за това -ще споделя личен опит . Дано да съм полезен !
          Нямам опит с Опел - но ГАЗовите системи са едни и същи .
          Имам и двата варианта за които питаш - но на Метан ( още по-капризни системи ) Та ето какво знам :

          Погледни колекторните тръби на "Синтрата " дали са метални или пластмасови ?
          1. Ако са от пластмаса - обикновената Газова система ще е несполучлив избор , защото: ако при повреда се получи детонация в двигателния отсек ( не е опасно ) - ще се счупят колекторните тръби. Ремонта им е трудоемък и не е евтин .
          В този случай се монтира само Инжекцион.
          2. Ако колекторите са си метални - няма някакъв проблем да се избере Обикновената Газова уредба.
          И при двете Газови уредби се слага предпазен клапан ( гумен пръстен ) който поема евентулни детонации.
          Ако този предпазител липсва - детонациите натоварват смукателната система и пораженията са или в кутията на въздушния филтър , или в смукателните колектори .
          Проблемите в една Газова уредба са не от самата уредба .
          Те са следствие от друг проблем по горивната система.
          Ето няколко примери :
          - повредена свещ -съответния цилиндър не изгаря горивото и .... следва детонация
          - повреден кабел - същия резултат
          Това са общо взето повредите причиняващи детонациите в Газовата уредба.
          Има още повреди - но те повлияват разхода , мощтността , запалването и т.н. - не толкова важни за избора на Обикновена или Инжекционова уредба .
          За цените :
          Обикновената уредба варира от 350 - 800 лв .
          Инжекционната - тя е около 1000 лв.

          http://www.svvsystems.com.php?id=5 при тях се прави и монтаж с гаранция.

          http://www.sofgas.hit.bg/page4.html и при тях се прави монтаж с гаранция.

          Вероятно и други колеги ще споделят своя опит. А сигурно има майстори на ГАЗови и във Форума !
          Дано намериш правилното решение . Успех !
          Благодаря за подробния отговор!
          Колекторите са метални, иначе нямаше и да питам!
          Карал съм 60 хил. км. Хюндай Соната V6 инжекцион с обикновенна газова уредба и не съм имал особенни проблеми с изключение на една дефектна свещ и малко гърмене! Просто чувам и чета за този опелов двигател, по-точно за екотек двигателите, че имат някакви особенности при монтаж на обикновена газова, затова питам! А иначе въобще нямам никакви съмнения!
          יעבור
          «И това ще мине»

          Коментар


          • #6
            До: Газова на двигател 2.2i 16v?

            Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
            Благодаря за подробния отговор!
            Колекторите са метални, иначе нямаше и да питам!
            Карал съм 60 хил. км. Хюндай Соната V6 инжекцион с обикновенна газова уредба и не съм имал особенни проблеми с изключение на една дефектна свещ и малко гърмене! Просто чувам и чета за този опелов двигател, по-точно за екотек двигателите, че имат някакви особенности при монтаж на обикновена газова, затова питам! А иначе въобще нямам никакви съмнения!
            Виждам , че имаш доста опит с Газова и вече си в отбора с гърмежите. Значи знаеш как да поддържаш системата , за да няма детонации!
            Има един пиниз при обикновените уредби ( при мен е за Метан , но сигурно и при теб ще е така )
            Не знам как е при твоите автомобили , но маркуча за картерните газове се включва от картера в горната част по някакъв начин.
            Самото захващане е с някаква стяжка , скоба ....
            Ако тази скоба я отстраниш - маркуча си е достатъчно здраво захванат. Но при детонация - този маркуч изскача , поема детонацията и олекотява натоварването .
            Проблема е , че после трябва да си го сложиш на място , иначе може да не запалиш ( при БМВ не пали без него )
            Освен това - един колега пише за дебитомера - може да е прав ?
            При мен дебитомера е в кутията за въздушния филтър ( на изхода ) и не е проблем .
            Провери си и при теб как е ?

            Коментар


            • #7
              До: Газова на двигател 2.2i 16v?

              Пред мен стои този проблем-монтиране на газова на 2.2 16в , обиколих доста сервизи за да сортирам мнения, да може да се сложи обикновенна газова на този двигател, колекторите са метални, НО...
              Но-то в случая идва от компютъра- няма да спре да свети, може да се промени работата на двигателя на бензин, или да се прецака компютъра-започва да набира грешки, а той доколкото знам не е никак евтин, ако се скофти под 1000лв няма да се мине.
              Може би до краят на месеца ще успея да монтирам газова уредба, бавя се защото обмислям една идея относно монтирането.

              Коментар


              • #8
                До: Газова на двигател 2.2i 16v?

                Но-то в случая идва от компютъра- няма да спре да свети, може да се промени работата на двигателя на бензин, или да се прецака компютъра-започва да набира грешки, а той доколкото знам не е никак евтин, ако се скофти под 1000лв няма да се мине.
                Това е най-лесно решимия проблем! Според мен истинския проблем е дебитомера. Ако слагам газова бих сложил с ламбда сонда контрол. Не е много по скъпо, но ефект има.

                Коментар


                • #9
                  До: Газова на двигател 2.2i 16v?

                  фронтера 2.2 16v няма дебитомер. Нищо не пречи да се сложи обикновенна газова .Дори плочката може да се сложи направо на смукателите със което ще се намали шанса да гърми, защото въздуховодите няма да са пълни със готова горивна смес
                  МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                  Коментар


                  • #10
                    До: Газова на двигател 2.2i 16v?

                    Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
                    фронтера 2.2 16v няма дебитомер.
                    А, ми то тогава проблеми няма - и да гръмне /а за да гърми причините са само няколко и се отстраняват/ най много да спука кутията на въздушния филтър, но малко вероятно - все пак има клапан! А за лъжене на компютъра се слагаше някаква джаджа и не се нагрупват грешки. Решено - другата седмица слагам обикновенна газова и ще се отчета тук!
                    יעבור
                    «И това ще мине»

                    Коментар


                    • #11
                      До: Газова на двигател 2.2i 16v?

                      Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
                      А, ми то тогава проблеми няма - и да гръмне /а за да гърми причините са само няколко и се отстраняват/ най много да спука кутията на въздушния филтър, но малко вероятно - все пак има клапан! А за лъжене на компютъра се слагаше някаква джаджа и не се нагрупват грешки. Решено - другата седмица слагам обикновенна газова и ще се отчета тук!
                      Амчи,по-хубаво от това, няма накъде!
                      Айде отивай,и да не забравиш да пишеш резултатите

                      Коментар


                      • #12
                        До: Газова на двигател 2.2i 16v?

                        Първоначално публикуван от isuzo
                        фронтера 2.2 16v няма дебитомер
                        Това кой ти го каза?
                        Последно редактирано от fanatic; 22-04-09, 11:08.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Газова на двигател 2.2i 16v?

                          По въпроса за газификацията съм писал и в друга тема-става! Имам предвид точно дигателя 2.2i 16v /x22xe/ Моята фронтера е с обикновена уредба само че на метан. Работи без забележки.Има блок за управление на запалването,блок за ламбда котрол и емулатор за ламбда сондата.Може да има и още нещо но не се вижда ,а и аз не съм много любопитен.Мога да докарам фронтерата при твоя газаджия ,той да я види и да си оцени ситуацията.
                          Румен Николов

                          0888 358 572

                          Коментар


                          • #14
                            До: Газова на двигател 2.2i 16v?

                            Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
                            фронтера 2.2 16v няма дебитомер.
                            Добре де ,а тази тутурутка преди филтърната кутия какво е? Любопитен съм ,защото преди време и дръпнах кабелите и двигателя продължи да си работи,а при витарата веднага гаснеше.
                            Румен Николов

                            0888 358 572

                            Коментар


                            • #15
                              До: Газова на двигател 2.2i 16v?

                              Преди седмица в Плевен ми монтираха газов инжекцион Фобос и съм много доволен. Двигателя е същия - 2.2 16v ecotec. За сега съмк много доволен. Динамиката е по-добра на газ - газовия компютър е по -добър. Разхода е 10/100 извънградско и 15/100 градско. Има три режима и много добра диагностика. Монтираха уредбата бързо и опитно - не беше първата фронтера на която поставят тази уредба. С обикновенна газова и този капризен двигател е доста опасно. Всичко ми излезе 1134лв със сонда BRC и нивомер в купето. Дано съм бил полезен.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X