Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси за доработки на ОФ А

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпроси за доработки на ОФ А

    Здравейте колеги, темата ми произлиза от наблюденията ми върху моята фронтера спорт 2.0 с двигател Х20SE. Имам няколко основни въпроса за които не намерих отговори във форума. За момента въпросите са теоритични, понеже още събирам информация с цел да съм финансово подготвен при старта на доработките.
    1. Какво може да се направи за повишаване на мощността на този двигател?
    При стръмен наклон при движение на заден мост и натоварена кола наблюдавам недостиг на мощност, като за база за сравнение ползвам вектра с двигател C20NE. На места на които вектрата с 4 човека се движи спокоино на 3-та на фронтерата 2-ра и идва много и се налага постоянна смяна 1-2-1
    2. Как може да се повиши товароносимостта на колата?
    Имам желание да сложа броня и лебедка но си опасявам, че допълнителна тежест от 80-100кг на "муцуната" ще свали и натовари предницата много. Има ли сравнително евтин вариант за "подсилване"
    Ще се радвам да прочета вашите коментари, а ако започна доработки ще показвам със снимки.
    Поздрави
    Последно редактирано от Boby; 14-04-09, 14:06. Причина: правопис
    ОФА 2.0 Спорт "96
    Боян 0898642831

  • #2
    До: Въпроси за доработки на ОФ А

    Първоначално публикуван от Boby Преглед на мнение
    Здравейте колеги, темата ми произлиза от наблюденията ми върху моята фронтера спорт 2.0 с двигател Х20SE. Имам няколко основни въпроса за които не намерих отговори във форума. За момента въпросите са теоритични, понеже още събирам информация с цел да съм финансово подготвен при старта на доработките.
    1. Какво може да се направи за повишаване на мощността на този двигател?
    При стръмен наклон при движение на заден мост и натоварена кола наблюдавам недостиг на мощност, като за база за сравнение ползвам вектра с двигател C20NE. На места на които вектрата с 4 човека се движи снокоино на 3-та на фронтерата 2-ра и идва много и се налага постоянна смяна 1-2-1
    2. Как може да се повиши товароносимостта на колата?
    Имам желание да сложа броня и лебедка но си опасявам, че допълнителна тежест от 80-100кг на "муцуната" ще свали и натовари предницата много. Има ли сравнително евтин вариант за "подсилване"
    Ще се радвам да прочета вашите коментари, а ако започна доработки ще показвам със снимки.
    Поздрави
    1. Разликата е в теглото на 2-те коли. Вектра - под 1 тон (около 950-980кг), фронтера - доста над 1 тон (1600-1700кг.). От теглото следва и липсата на мощност.

    2. Аз карам Фронтера А 2,0 КБ. Преди и след монтажа на лебедката нямам загуба на високина нито 1 см. Лебедката е 9500 либри - около 50 кг + доста дебела монтажна плача - около 12кг, ако не се лъжа. Предницата не легна дори половин сантим
    Светът на Владо

    Коментар


    • #3
      До: Въпроси за доработки на ОФ А

      Фронтерата по концепция е труп. Ако искаш да върви ще произлезат доста други проблеми. Ще сменяш по-често съедините, и ще натоварваш по-яко раздатка и от там заден диф.

      Имаш 2 варианта както обикновенно - евтин и скъп.
      1. Тунинг на тоя мотор има много. Можеш да го направиш ~ 150 коня без турбо, само с други колектори маховик, вал и настройки по инжекциона. A oще по-евтин вариант е да резнеш главата с 2-3мм и ще се изстреля в космоса.
      2. Другия вариант е по-добър както се досещаш. Цялостен тунинг на мотора и смяна на диф с такъв от Исузу. Там обаче парите са едни други. И разхода става твой най-голям враг.

      Аз съм решил например, ако ще остава още дълго време фруктиерата при мен ( както се очертава ) да сменя мотора и мостовете, след това раздатка като умре тая. После ще се нацепи рамата от въртящия момент и т.н. Но ми се струва, че много се замечтах вече.
      Ако пък си маниак слагаш едно турбо и може да стане ето така - http://www.youtube.com/watch?v=Ab50X...eature=related
      Последно редактирано от fanatic; 14-04-09, 14:21.
      no signature no problems

      Коментар


      • #4
        До: Въпроси за доработки на ОФ А

        Предполагам че ще пробвам първо евтиният вариант с престъргване на глава, като вероятно ще търся друга, обурудвана с която да правя експерименти и да имам резервна ако нещо се оплеска.
        Правил съм проба с предницата. Аз съм 110кг и като стъпя на планките за тегрене и слиза с 3-5см (е не съм ги мерил ) та затова си мисля за усилване преди или повреме на монтиране на лебедка и броня. Не съм решил още дали да е тръбна или реплика правена от желязо.
        ПП Май като ми се оправи крака ще дойда до София да се видим и да поприказваме на живо
        Поздрави
        ОФА 2.0 Спорт "96
        Боян 0898642831

        Коментар


        • #5
          До: Въпроси за доработки на ОФ А

          Имаш торсиони които да навиеш спокойно.
          no signature no problems

          Коментар


          • #6
            До: Въпроси за доработки на ОФ А

            Първоначално публикуван от Boby Преглед на мнение
            Предполагам че ще пробвам първо евтиният вариант с престъргване на глава, като вероятно ще търся друга, обурудвана с която да правя експерименти и да имам резервна ако нещо се оплеска.
            Правил съм проба с предницата. Аз съм 110кг и като стъпя на планките за тегрене и слиза с 3-5см (е не съм ги мерил ) та затова си мисля за усилване преди или повреме на монтиране на лебедка и броня. Не съм решил още дали да е тръбна или реплика правена от желязо.
            ПП Май като ми се оправи крака ще дойда до София да се видим и да поприказваме на живо
            Поздрави
            Значи щом слиза толкова много, вероятно има нещо по окачването. преди са сложа лебедка съм се качвал и аз (95кг... в притеснение, че колата след монтаж на лебедката ще клекне), резултатът беше няколко сантиментра. Не съм ги мерил, но не мисля че са били 3-5см. В момента с лебедка калникът ми е на 88-89см от земята.

            Честно казано относно нова броня... Смятам, че ако караш офф не ти е нужна, че да не казвам и не препоръчителна. За красота обаче става
            Светът на Владо

            Коментар


            • #7
              До: Въпроси за доработки на ОФ А

              Нещо от което ще му олекне на двигателя макар и малко е да махнеш катализатора. Ако имаш такъв. Не слагай резонансно гърне на негово място а само тръба. Ще усетиш разлика особено на ниските обороти и при потегляне. И разхода ще ти падне.
              Ако имаш катализатор и е запушен, като го махниш ще усетиш фрапираща разлика. Работещ катализатор сваля мащността на двигателя с 5-6 до 10%
              Това за малко мощност, но и малко пари.

              Коментар


              • #8
                До: Въпроси за доработки на ОФ А

                Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                Нещо от което ще му олекне на двигателя макар и малко е да махнеш катализатора. Ако имаш такъв. Не слагай резонансно гърне на негово място а само тръба. Ще усетиш разлика особено на ниските обороти и при потегляне. И разхода ще ти падне.
                Ако имаш катализатор и е запушен, като го махниш ще усетиш фрапираща разлика. Работещ катализатор сваля мащността на двигателя с 5-6 до 10%
                Това за малко мощност, но и малко пари.
                Така е! Тествано. Само че аз съм с гърне на негово място и се усеща разликата, без гърне ще е още по-голяма разликата.

                Чудя се дали да не махна и аз някое гърне и да оставя само тръбата, но ме притеснява без гърне на мястото на катализатора какво е поведението на ламбда сондата (поведението е ясно, но дали това води до други проблеми)... не знам.
                Светът на Владо

                Коментар


                • #9
                  До: Въпроси за доработки на ОФ А

                  Първоначално публикуван от vladoniki Преглед на мнение
                  Така е! Тествано. Само че аз съм с гърне на негово място и се усеща разликата, без гърне ще е още по-голяма разликата.

                  Чудя се дали да не махна и аз някое гърне и да оставя само тръбата, но ме притеснява без гърне на мястото на катализатора какво е поведението на ламбда сондата (поведението е ясно, но дали това води до други проблеми)... не знам.
                  Е ти пак си я завии на същото място. Без нея ще ти избяга реглажа за 5 паления и ще стане мазаница с вървенето на бензин. Виж ако си на газ може и да не я слагаш изобщо.
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #10
                    До: Въпроси за доработки на ОФ А

                    Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                    Е ти пак си я завии на същото място. Без нея ще ти избяга реглажа за 5 паления и ще стане мазаница с вървенето на бензин. Виж ако си на газ може и да не я слагаш изобщо.
                    Друго имах предвид... Тя си е монтирана на мястото, но преди да махна катализатора ми се беше скъсала тръбата точно след ламбда сондата и преди катализатора (получи се от задръстен катализатор в комбинация с изгнила тръба...)... та тогава ми светеше лампата на ДВГ-то на таблото. Незнам дали без 2-ро гърне няма да се лъже нещо ламбда сондата (и компютъра) и отнова да светне тази лампа, а и до какви последствия води това? Иначе карам на бензин - нямам газова.

                    П.С. От друга страна съм карал (15-20км... много малко) само с едно гърне - това което е на мястото на катализатора. Тогава не ми светеше лампата, но за по-дълго не съм пробвал. За шума е излишно да казвам, че беше непоносимо силен...
                    Светът на Владо

                    Коментар


                    • #11
                      До: Въпроси за доработки на ОФ А

                      Този двигател има ЕГР клапан. Преди два дни изолирах тая пущина със ламаринка. За момента забелязвам леко подобрение във ниските, като че ли се повиши върт. момент. По мазно набира на висока предавка при ниска скорост, като дизел! Нямам наблюдения за падане на разхода, не се и повиши. Но времето за тестване е недостатъчно!
                      Чудя се какво ли ще се случе ако резна и катализатора????
                      Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                      А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                      Коментар


                      • #12
                        До: Въпроси за доработки на ОФ А

                        Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                        Този двигател има ЕГР клапан. Преди два дни изолирах тая пущина със ламаринка. За момента забелязвам леко подобрение във ниските, като че ли се повиши върт. момент. По мазно набира на висока предавка при ниска скорост, като дизел! Нямам наблюдения за падане на разхода, не се и повиши. Но времето за тестване е недостатъчно!
                        Чудя се какво ли ще се случе ако резна и катализатора????
                        Я пусни една снимчица на ламаринката. Някъв профил ли и прави или е правоъгълна? ерг-то свали ли го или само разхлаби болтовете?
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #13
                          До: Въпроси за доработки на ОФ А

                          Снимки не успях да направя. Ламаринката я изрязох като ползвах за шаблон оригиналната гарнитура която е метална. Клапана се сваля след развиване на двата болта(трябват еврейски звезди).
                          Но по моя информация този клапан го има само на X20SE, на C20NE мисля че го няма, но не мога да твърдя със сигурност!
                          Намира се отгоре на мотора до инжектора на 4цилиндър( този най-близо до купето) под кабелите за инжекторите!
                          Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                          А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                          Коментар


                          • #14
                            До: Въпроси за доработки на ОФ А

                            Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                            Снимки не успях да направя. Ламаринката я изрязох като ползвах за шаблон оригиналната гарнитура която е метална. Клапана се сваля след развиване на двата болта(трябват еврейски звезди).
                            Но по моя информация този клапан го има само на X20SE, на C20NE мисля че го няма, но не мога да твърдя със сигурност!
                            Намира се отгоре на мотора до инжектора на 4цилиндър( този най-близо до купето) под кабелите за инжекторите!
                            Няма да. И аз го търсих вчера.
                            Но пък има вектри на които е там
                            no signature no problems

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X