Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пак за Боди лифт на Фронтерата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пак за Боди лифт на Фронтерата

    Въпреки многото противоречиви мнения "за" и "против" повдигането на купето спрямо шасито с тампони реших да го направя.Имам някои въпроси към колегите,които са правили това упражнение:
    1.На колко точки е закрепването на купето.
    2.Подходящи ли са каучукови тампони.
    3.Трябва ли да се свалят радиаторите и предната броня.
    4.И още който се сети за някаква особеност.
    Сега Фронтерата изглежда така:
    Прикачени файлове

  • #2
    До: Пак за повдигане на Фронтерата

    До колкото знам са 16 точки за закрепване между купето и рамата.Каучукови тампони не съм чувал.При всички положения каучукът е мек и не става.Разгледай оригиналните как са направени.Трябва да се удължът маркучетата на спирачките и водните съединения.С педалите волана и скоростите също има заигравка.Потърси Стеф БМВ.Той и момчетата от Стара Загора могат да ти обяснят много неща.А и най-важното до колкото знам са ги и правили.
    BMW X6

    Коментар


    • #3
      До: Пак за повдигане на Фронтерата

      Говоря за повдигане около 5-6 см,не повече.

      Коментар


      • #4
        До: Пак за повдигане на Фронтерата

        Стеф имаше цяла тема по въпроса със снимки и подробности.
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #5
          До: Пак за повдигане на Фронтерата

          6 см е доста много.
          Ще го разбереш когато го реализираш.Това са 2.5 инча бодилифт.Всъщност това е горе долу горната граница на нормалното ЗА МЕН.
          BMW X6

          Коментар


          • #6
            До: Пак за повдигане на Фронтерата

            на моита фронтера и правех лифт голямо почесване падна с кормилния прът, броните не само се свалят а и се удалжават захватите също и степенките ,радиатора отива на горе и се налага нови съединения да се слагат ,за масления същата процедура казанчето за хидравликата се мести ,резервоара остава надолу нови маркучи за към гарловината ролбара отпред се удалжава, при късата база болтовете между купето и шасито са10мм сменятсе на 12 за целта са резва малко отгоре защото гаиките са в гредите,моита е с ел. перка на радиатора ако е с виско нещата са по друг начин ,радиатора трябва да слезе надолу това са нещата за които се сетих а колко други има кормилния прът се реже и му се присажда още, каре и също така и гумен тампон за вибраци а зата стане както трябва и демпфер и ако сложиш гумени тампони ще имаш чувство че караш змия, като я вдигнешсе замисли за окачване защото много клати ,аз като я вдигнах не беше ми дошло окачването голямо клатене карах я само 10км и несе качих повече ,дано съм ти бил полезен .

            Коментар


            • #7
              До: Пак за повдигане на Фронтерата

              Първоначално публикуван от ivkoni.motors Преглед на мнение
              на моита фронтера и правех лифт голямо почесване падна с кормилния прът, броните не само се свалят а и се удалжават захватите също и степенките ,радиатора отива на горе и се налага нови съединения да се слагат ,за масления същата процедура казанчето за хидравликата се мести ,резервоара остава надолу нови маркучи за към гарловината ролбара отпред се удалжава, при късата база болтовете между купето и шасито са10мм сменятсе на 12 за целта са резва малко отгоре защото гаиките са в гредите,моита е с ел. перка на радиатора ако е с виско нещата са по друг начин ,радиатора трябва да слезе надолу това са нещата за които се сетих а колко други има кормилния прът се реже и му се присажда още, каре и също така и гумен тампон за вибраци а зата стане както трябва и демпфер и ако сложиш гумени тампони ще имаш чувство че караш змия, като я вдигнешсе замисли за окачване защото много клати ,аз като я вдигнах не беше ми дошло окачването голямо клатене карах я само 10км и несе качих повече ,дано съм ти бил полезен .
              aз по-дълго изречение в живота си не съм чел.

              95% от описаните процедури са напълно излишни при повдигане на купето до 5 см.
              no signature no problems

              Коментар


              • #8
                До: Пак за повдигане на Фронтерата

                Първоначално публикуван от ivkoni.motors Преглед на мнение
                на моита фронтера и правех лифт голямо почесване падна с кормилния прът, броните не само се свалят а и се удалжават захватите също и степенките ,радиатора отива на горе и се налага нови съединения да се слагат ,за масления същата процедура казанчето за хидравликата се мести ,резервоара остава надолу нови маркучи за към гарловината ролбара отпред се удалжава, при късата база болтовете между купето и шасито са10мм сменятсе на 12 за целта са резва малко отгоре защото гаиките са в гредите,моита е с ел. перка на радиатора ако е с виско нещата са по друг начин ,радиатора трябва да слезе надолу това са нещата за които се сетих а колко други има кормилния прът се реже и му се присажда още, каре и също така и гумен тампон за вибраци а зата стане както трябва и демпфер и ако сложиш гумени тампони ще имаш чувство че караш змия, като я вдигнешсе замисли за окачване защото много клати ,аз като я вдигнах не беше ми дошло окачването голямо клатене карах я само 10км и несе качих повече ,дано съм ти бил полезен .
                Ти да не си я вдигал с 20см
                Захващането на купето към шасито е на десет места (за къса база),за целта ти е необходимо да се направят втулки!!Втулките може да са от гума или метал може и друга твърда сплав,моите са метални ако искаш мога да ти дам размери да ти ги изработи стругар.Прави ги не повече от 5см,аз направих 7см и се наложи да ги престъргвам на струг!!Кoрмилният прът не се налага да се преработва,единственото за което трябва да се внимава е перката на двигателя да не се счупи при повдигането.Другото на което трябва да се обърне внимание е лоста за 4x4 леко трябва да се резне ламарината на купето.Взимат се и по-дълги болтове!!
                Eто ти и чертеж на втулките обаче ги прави не повече от 50мм

                Ето и схема на захващането на купето към шасито ако искаш мога да пусна и на дълга база


                Ето и снимка на втулките на "calmini"
                Прикачени файлове
                Последно редактирано от Marin Stoyanov; 01-04-09, 09:56.
                OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                Коментар


                • #9
                  До: Пак за повдигане на Фронтерата

                  Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
                  Ето и схема на захващането на купето към шасито ако искаш мога да пусна и на дълга база.
                  Ако може и за дългата база да пуснеш. Предполагам, че и за Фронтера Б е подобна схемата,така че ще е полезно за всички. Благодаря.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Пак за Боди лифт на Фронтерата

                    Повдигането на купето с цел по-големи гуми ли е? Има ли разлика в максималния размер гуми без лифт при къса и дълга база?
                    Аз съм с къса Фронтера с гуми 265/75 R16. До колкото имам информация от форума това е максималния размер без вдигане, а и визуалната ориентация го потвърждава
                    Светът на Владо

                    Коментар


                    • #11
                      До: Пак за Боди лифт на Фронтерата

                      MARINHAKER,благодаря за чертежите и поясненията.Ако може пусни и точките на закрепване на дългата база.А защо втулките на Калмини са 14 и са два вида .

                      Коментар


                      • #12
                        До: Пак за Боди лифт на Фронтерата

                        Аз съм с къса Фронтера с гуми 265/75 R16.
                        Аз съм с дълга 255\75\15 ,но след като сложих фланците,леко опират предните гуми в калобраните при завой,а пък доста е вдигната.Ще я вдигна още,а пък за по-големи гуми....дано.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Пак за Боди лифт на Фронтерата

                          Марине напиши моля те и болтовете за 5 см. боди лифт какъв размер са и каква якост и т.н. щото сега някой ще попита.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #14
                            До: Пак за Боди лифт на Фронтерата

                            Първоначално публикуван от vladoniki Преглед на мнение
                            Повдигането на купето с цел по-големи гуми ли е? Има ли разлика в максималния размер гуми без лифт при къса и дълга база?
                            Аз съм с къса Фронтера с гуми 265/75 R16. До колкото имам информация от форума това е максималния размер без вдигане, а и визуалната ориентация го потвърждава
                            За повдигане на купето доста може да се поспори!!! И защо се прави??
                            Някои го правят за да сложат 33" гуми,други за визия,а според мен когато съм с 31" гуми при по голям преход в кал или сняг много бързо се натрупва по калниците заради малкото разстояние м/у калника и гумата и затова реших да направя лифта ,5см са си от значение.Другото което ме накара е когато увеличих хода на задният мост едната гума винаги опираше в долната част на калника сега мисля,че и този проблем е решен!!
                            Първоначално публикуван от kiki45 Преглед на мнение
                            MARINHAKER,благодаря за чертежите и поясненията.Ако може пусни и точките на закрепване на дългата база.А защо втулките на Калмини са 14 и са два вида .
                            Защото са различен размер.
                            Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                            Марине напиши моля те и болтовете за 5 см. боди лифт какъв размер са и каква якост и т.н. щото сега някой ще попита.
                            Утре ще направя снимки на мойте втулки и болтове с пълна информация за тях
                            За дълга база точките са 12.

                            Последно редактирано от Marin Stoyanov; 01-04-09, 17:27.
                            OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                            Коментар


                            • #15
                              До: Пак за Боди лифт на Фронтерата

                              Ами аз какво да кажа .... вие направо сте ги повдигнали!?...Браво..
                              Сега ще гледам само как мерите с рулетките,като мен де...
                              Прикачени файлове

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X