Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гарнитури на картера на Опел Фронтера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гарнитури на картера на Опел Фронтера

    Привет на всички,от скоро съм собственик на фронтера 2.0i КБ и сега тече процедурата по обслужването на колата смяня ня мясла,ремъци,ролки и т.н.но забелязах че ми омаслява картера и според мен е от гарнитурите на самия картер то е савсем леко сълзене ,но ме дразни.Та въпроса ми е по скоро към начина на самото им сменяне трябва ли да повдигна /или да извадя / двигателя или има начин с които да си опростя работата абе въобще как става смяната?
    И другият ми въпрос е: Двигателя на фронтерата е X20SE има ли защита при скъсване на ангренажен ремък?
    Благодаря предварително на всички.
    877104344

  • #2
    До: Гарнитури на картера на Опел Фронтера

    ЧЕСТИТО колега и с радост да си я караш!!!
    За двигател 2.0i на ОПЕЛ няма проблем при скъсване на ангренажен
    ремък.Но това не значи че не трябва да смениш ремък и ролка.
    Колега, много добре си решил да я обслужиш напълно защото при покупка на кола втора употреба (от "честните авто-търгаши") не трябва да им се вярва на нито една дума.Не забравяй ходовата(шарнири,накраиници,щтанги,маншони,карета,наклатки,амове и др.) зщото една здрава и стегната кола е безопасна и доставя огромно
    удоволствие при управление. Относно сълзенето на масло виж да
    не е от опашката на коляновия вал(семеринга).Картера няма гарнитура вместо нея се слага силикон.Свалянето му меко казано е
    доста тегава работа.По-добре в сервиз и читави монтьори.
    Откачва се тампона на ск.кутия,разхлабват се двата тампона на
    двигателя който се повдига на горе за да се отвори място за изваждане на картера почистване нов силикон и обратно.
    Ако е семериг сваляне на ск.кутия(правиш ревизия на съединителя)
    маховика сменяване с нова(оригинална е около 60лв.)
    п.п Не забравяи да провериш лагера в кол.вал(в него влиза вала на
    ск.кутия)струва 7-8лв. но прави щети за стотици лв.
    УСПЕХ!

    Коментар


    • #3
      До: Гарнитури на картера на Опел Фронтера

      Първоначално публикуван от cvrc Преглед на мнение
      удоволствие при управление. Относно сълзенето на масло виж да
      не е от опашката на коляновия вал(семеринга).Картера няма гарнитура вместо нея се слага силикон.Свалянето му меко казано е
      доста тегава работа.По-добре в сервиз и читави монтьори.
      Откачва се тампона на ск.кутия,разхлабват се двата тампона на
      двигателя който се повдига на горе за да се отвори място за изваждане на картера почистване нов силикон и обратно.
      Не вкарвай хората в заблуда.Има гарнитура на картера,гумена и се нанизва на картерната ламарина двустранно-като джоб е.Нищо не се разкача освен предпазната ламарина под двигателя.Сменя се на канал-не е голяма философия,освен правилното притягане на новата гарнитура.

      Към питащия колега:
      Провери първо датчика на коляновия вал-на него има О пръстен,при скъсване изглежда теча на масло все е едно е гарнитура на картера.
      Намира се под свещите,към радиатора-това при мотор C20NE.
      Успех!

      Коментар


      • #4
        До: Гарнитури на картера на Опел Фронтера

        Първоначално публикуван от cvrc Преглед на мнение
        ЧЕСТИТО колега и с радост да си я караш!!!
        За двигател 2.0i на ОПЕЛ няма проблем при скъсване на ангренажен
        ремък.Но това не значи че не трябва да смениш ремък и ролка.
        Колега, много добре си решил да я обслужиш напълно защото при покупка на кола втора употреба (от "честните авто-търгаши") не трябва да им се вярва на нито една дума.Не забравяй ходовата(шарнири,накраиници,щтанги,маншони,карета,наклатки,амове и др.) зщото една здрава и стегната кола е безопасна и доставя огромно
        удоволствие при управление. Относно сълзенето на масло виж да
        не е от опашката на коляновия вал(семеринга).Картера няма гарнитура вместо нея се слага силикон.Свалянето му меко казано е
        доста тегава работа.По-добре в сервиз и читави монтьори.
        Откачва се тампона на ск.кутия,разхлабват се двата тампона на
        двигателя който се повдига на горе за да се отвори място за изваждане на картера почистване нов силикон и обратно.
        Ако е семериг сваляне на ск.кутия(правиш ревизия на съединителя)
        маховика сменяване с нова(оригинална е около 60лв.)
        п.п Не забравяи да провериш лагера в кол.вал(в него влиза вала на
        ск.кутия)струва 7-8лв. но прави щети за стотици лв.
        УСПЕХ!
        Благодарско колега и за пожеланието и за помоща ,а ремъка и ролката вече са сменени но с нашенските "оригинални" части човек е по добре да баде подсигурен от някаква защита.Като цяло колата е много запазена но за сега е на първи план и дори и най-малките забележки ме дразнят а относно гарнитурата има такава и дори днес взех нова,но мисля че си прав не е лесна смяната и ще трябвя явно да повдигам двигателя.Ще помоля и други колеги изваршвали тази процедура и на този двигател да се включат и те да помогнат с някоя хитрина
        877104344

        Коментар


        • #5
          До: Гарнитури на картера на Опел Фронтера

          Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
          .Има гарнитура на картера,гумена и се нанизва на картерната ламарина двустранно-като джоб е.Нищо не се разкача освен предпазната ламарина под двигателя.Сменя се на канал-не е голяма философия,освен правилното притягане на новата гарнитура.

          Към питащия колега:
          Провери първо датчика на коляновия вал-на него има О пръстен,при скъсване изглежда теча на масло все е едно е гарнитура на картера.
          Намира се под свещите,към радиатора-това при мотор C20NE.
          Успех!
          Да колега сигурен съм че има и както писах вече я взех само,че момчето в магазина дори и след справка с талона ми даде две гарнитури еднакви една под и една над картерната ламарина така излезна и на компа та се питам дали ще станат или да си търся такава с джоб ,а не е ли по добре да е коркова гарнитурата вместо гумената? Благодаря предварително!
          877104344

          Коментар


          • #6
            До: Гарнитури на картера на Опел Фронтера

            Първоначално публикуван от stefan4 Преглед на мнение
            Да колега сигурен съм че има и както писах вече я взех само,че момчето в магазина дори и след справка с талона ми даде две гарнитури еднакви една под и една над картерната ламарина така излезна и на компа та се питам дали ще станат или да си търся такава с джоб ,а не е ли по добре да е коркова гарнитурата вместо гумената? Благодаря предварително!
            Тази тип джоб спрямо голямата обиколка на картера те предпазва от разместване при притягането.Болтовете на картера влизат през двете повърхности на гарнитурата,както и през отворите на самия картер и както ти писах при правилен натяг няма как да изплюе новата гарнитура.Представи си ако е коркова,алуминиевите бурета ограничават пренатягането при липса на динамометричен ключ или привикнала на операцията ръка.Коркова не съм срещал за картер.Може и да има-Турция и Китай в това направление са необятни.

            п.п.-двигателя при читав майстор не се разкача от тампоните и не се повдига.Има малко играчка докато излезе картера,но не е невъзможно.Другата играчка е пъти по-трудоемка.
            Последно редактирано от maxxx; 19-03-09, 20:30. Причина: Правописна грешка...

            Коментар


            • #7
              До: Гарнитури на картера на Опел Фронтера

              Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
              Тази тип джоб спрямо голямата обиколка на картера те предпазва от разместване при притягането.Болтовете на картера влизат през двете повърхности на гарнитурата,както и през отворите на самия картер и както ти писах при правилен натяг нама как да изплюе новата гарнитура.Представи си ако е коркова,алуминиевите бурета ограничават пренатягането при липса на динамометричен ключ или привикнала на операцията ръка.Коркова не съм срещал за картер.Може и да има-Турция и Китай в това направление са необятни.

              п.п.-двигателя при читав майстор не се разкача от тампоните и не се повдига.Има малко играчка докато излезе картера,но не е невъзможно.Другата играчка е пъти по-трудоемка.
              Абсолютно вярно!И през мен мина този проблем с гарнитурата!...

              Коментар


              • #8
                До: Гарнитури на картера на Опел Фронтера

                Има такава гумена като джоб но е по скъпа от другите и много магазини не ги предлагат.При мене клиентска цена е 19 лв и стотинки ,за около 15 ще я получите по еконт,но те ще Ви вземат 6 за транспорт.

                Коментар


                • #9
                  До: Гарнитури на картера на Опел Фронтера

                  оригиналната е две коркови ,заместитело са -две гумени -една опща гумена която се нанизва - а наи добрата е от калибра 2000 16 v тя е една обща комплект със ламарината
                  МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                  Коментар


                  • #10
                    До: Гарнитури на картера на Опел Фронтера

                    Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
                    оригиналната е две коркови ,заместитело са -две гумени -една опща гумена която се нанизва - а наи добрата е от калибра 2000 16 v тя е една обща комплект със ламарината
                    Благодарско на ISUZO е те на тоя човек бих повярвал за всичко свързано с думата FRONTERA.
                    Колега,само още един въпрос към теб трябва ли да се повдига двигателя /X20SE/ за да се извади картера?
                    877104344

                    Коментар


                    • #11
                      До: Гарнитури на картера на Опел Фронтера

                      Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
                      Има такава гумена като джоб но е по скъпа от другите и много магазини не ги предлагат.При мене клиентска цена е 19 лв и стотинки ,за около 15 ще я получите по еконт,но те ще Ви вземат 6 за транспорт.
                      Благодаря колега,но вече я купих запазвам си правото за друг път.
                      877104344

                      Коментар


                      • #12
                        От: Гарнитури на картера на Опел Фронтера

                        Здравеите колеги ЧНГ и безавариина.проблема ми е че трябва да сменям гарнитура на картера Ф-ра 2,3тди.смяната ми изглежда доста сложна защото дифа е отдоло наоколо 30мм. под двигатеря.Тръгнах по майстори защато нямам гараж а е зима.Някои ми казаха сваляне на дифа други вадене на двигателя иначе картера неизлизал,имали някакав по лесен начин

                        Коментар


                        • #13
                          От: Гарнитури на картера на Опел Фронтера

                          за много години колеги. да повдигна темата. при смяна на гарнитура на картера освен долната греда под него друго сваля ли се за улеснение на изваждането. между картера и скоросната кутия е мнго малко разстоянието, днес даже не можах да видя има ли болчета между на страната към кутията,или са само две,по едно от двата края.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Гарнитури на картера на Опел Фронтера

                            Колега,не казваш за какъв мотор става дума.Ако е за 2,2 бензин мисля,че ще е по-лесно да се свали целия мотор,отколкото да играеш това занятие.Иначе по въпроса-за да свалиш картера на 2,2 бензин сваляш преден диф.,стабилизираща щанга,кормилна щанга,гореспоменатата греда,защитата,отцепваш ДВГ и скорости.Играх го това занятие и накрая свалих целия мотор.
                            Ти си прецени.
                            ОФА 98г. ДБ Х22ХЕ-дал квото дал!
                            Grand Cherokee 2.7
                            GSM 0888148630

                            Коментар


                            • #15
                              От: Гарнитури на картера на Опел Фронтера

                              То и нa 2.4бензин е горе -долу същото с 5%по-лесно,то моторa с вaдене пaк трябвa предния мост при 2.4е пред мaсло съдържaтеля нa кaртерa,щото типa му е полусух ,но товa при 2.4.Aбе шибaнярскa рaботa зa без условия ,мa кaто се нaложи........!Успех!
                              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X