здавейте колеги,става дума за фронтера 2.5ТDS 98г имам следния проблем като хвана баир почва да загрява.На равното стрелката стои между първата и втората черта, дори и в най голямата жега и работа на място.Смених термостат,промих и изчистих между радиаторите няма промяна.Тръгнах да сменям виското,искаха ми луди пари точно за този модел ,а нямало взаимозаменяемост.Научих за един майстор в Сливен който ги зареждал,ходих до там но беше началото на зимата ,сега като се затопли времето проблема се яви отново.Дали проблема е от виското или да търся другаде.Благодаря предварително със здраве и безаварйно.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с температурата ОФ 2.5д
Свий
X
-
До: проблем с температурата
Ако не работи виското е напълно възможно. Тестването работи-не работи е елементарно. По трудно е да се прецени дали работи на 100%. Има много писано по тоя въпрос във форума. В сервиз ходи ли?Първоначално публикуван от bari2000 Преглед на мнениездавейте колеги,става дума за фронтера 2.5ТDS 98г имам следния проблем като хвана баир почва да загрява.На равното стрелката стои между първата и втората черта, дори и в най голямата жега и работа на място.Смених термостат,промих и изчистих между радиаторите няма промяна.Тръгнах да сменям виското,искаха ми луди пари точно за този модел ,а нямало взаимозаменяемост.Научих за един майстор в Сливен който ги зареждал,ходих до там но беше началото на зимата ,сега като се затопли времето проблема се яви отново.Дали проблема е от виското или да търся другаде.Благодаря предварително със здраве и безаварйно.
-
До: проблем с температурата
ходих в сливен при един маистор там ми каза човека че виското е празно след тожа го зареди като го тества и на 78-80 градуса започваше да работиПървоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеАко не работи виското е напълно възможно. Тестването работи-не работи е елементарно. По трудно е да се прецени дали работи на 100%. Има много писано по тоя въпрос във форума. В сервиз ходи ли?
Коментар
-
До: проблем с температурата
Не те съветвам с този мотор да правиш компромиси с виското. Затова скъпо, не-скъпо - купуваш ново и сменяш. И стискаш палци да не грее повече.Първоначално публикуван от bari2000 Преглед на мнениеходих в сливен при един маистор там ми каза човека че виското е празно след тожа го зареди като го тества и на 78-80 градуса започваше да работи
Коментар
-
До: проблем с температурата
Първоначално публикуван от bari2000 Преглед на мнениеходих в сливен при един маистор там ми каза човека че виското е празно след тожа го зареди като го тества и на 78-80 градуса започваше да работи

Tова със зареждането е смехотворно. Все едно да отидеш на майстор да ти зареди свещите. Колега това е консуматив, тоя със зареждането да си яде ушите. А за тоя мотор има писано колкото е енциклопедия британика. Търси но не само в раздел опел защото мотора не е на опел.
П.С. Сега не питай какъв е мотора защото ще туря кофара.
no signature no problems
Коментар
-
До: проблем с температурата
Днес направих теста с вестника оказа се че виското работи но за шест км нагорнище загря около100 градуса,може ли да ме лъже датчикаПървоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеАбе тоя тест с вестника е доста условен. Би трябвало да оказва влияние околната температура и скороста на движение. И вестника
.
Коментар
-
До: проблем с температурата
По принцип не е невъзможно, но е малко вероятно.Първоначално публикуван от bari2000 Преглед на мнениеДнес направих теста с вестника оказа се че виското работи но за шест км нагорнище загря около100 градуса,може ли да ме лъже датчика
Има ли парно, надува ли маркучите, губи ли антифриз, отваря ли тоя термостат? Давай повече информация.
Коментар
-
До: проблем с температурата
Колата я имам от една година, и съм нямал засега никакав проблем, даже както писах на равно стрелката на датчика почти не ми отлепя от първата черта - стои или накрая на чертата или милиметър от нея, антифриз не се губи, маркучите са меки, термостата го сменях - промяна никаква питах в сервиз да не би да е центровка - казаха че трябва да си сляп че да се обърка центровката, пък иначе си пали, върви - нямам друг проблем. Проблема от начало беше, че когото да питам до каде трябва да стига стрелката всеки дава различен отговор.Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеПо принцип не е невъзможно, но е малко вероятно.
Има ли парно, надува ли маркучите, губи ли антифриз, отваря ли тоя термостат? Давай повече информация.
Коментар
-
До: проблем с температурата
Забравих за парното, според мен е много добро.Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеПо принцип не е невъзможно, но е малко вероятно.
Има ли парно, надува ли маркучите, губи ли антифриз, отваря ли тоя термостат? Давай повече информация.
Коментар
-
До: Проблем с температурата ОФ 2.5д
100* за дизела е много. Особенно за тоя мотор. Като загрее пак, опипай горния и долния маркуч на радиатора. И целия радиатор. Долния трябва да е топъл. През него връща охладената вече вода в мотора. Ако е топъл термостата работи и по принцип всичко е нормално. Ако е студен работи само на малкия кръг.
Сам няма да се оправиш. Може да е водна помпа, въздух в системата, капачка за налягане, глава. Сменил си термостата, ама може и да е менте и да отваря по късно.
И внимавай като бараш около въртящи се части. Не е лошо после да споделиш какъв е бил проблема
.
Последно редактирано от Аndro 160; 18-03-09, 08:06.
Коментар
-
До: Проблем с температурата ОФ 2.5д
Новия термостат отваря даже по рано,на всякаде и горния и долния маркуч както и радиатора са еднакво топли благодаря все пак за вниманието разбера ли за проблема обезателно ще споделя.Да запитам още нещо днес ми казаха че на мерцедеса термостата имало значение как се слага тои бил също с отвори сачма отвора трябвал да бъде отгоре дали има значение и при фронтератаПървоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение100* за дизела е много. Особенно за тоя мотор. Като загрее пак, опипай горния и долния маркуч на радиатора. И целия радиатор. Долния трябва да е топъл. През него връща охладената вече вода в мотора. Ако е топъл термостата работи и по принцип всичко е нормално. Ако е студен работи само на малкия кръг.
Сам няма да се оправиш. Може да е водна помпа, въздух в системата, капачка за налягане, глава. Сменил си термостата, ама може и да е менте и да отваря по късно.
И внимавай като бараш около въртящи се части. Не е лошо после да споделиш какъв е бил проблема
.Последно редактирано от fanatic; 18-03-09, 20:05.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар