Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с лоста за бързи-бавни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с лоста за бързи-бавни

    Фронтерата е 2.2 дти и проблема е следния: няколко пъти ми се случва като съм в режим 4х4 и си карам на бързите защото е заледено примерно и изведнъж малкият лост изключва от бързите и застава между бързи и бавни. Проблемът го има само ако карам на бързи. Като карам на 4х4 и бавни няма никакви проблеми и лостът си стой на бавни и всичко си е наред.
    Моля ако някой колега е имал същия или подобен проблем да сподели как го е решил.
    Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
    Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

  • #2
    До: Проблем с лоста за бързи-бавни

    Доста хора с Фронтери сме имали този проблем, има и доста теми по въпроса.

    В повечето случаи това се получава от износена вилка на бързите в раздатката.

    При мен бяха така бавните, освен с ремонт на вилката, може да опънеш една връзка, която държи лоста.
    Светът на Владо

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с лоста за бързи-бавни

      Сега я намерих темата но заглавието и не е точно за този проблем иначе вътре става въпрос за същото.
      Все пак пуснах тази защото при мен става въпрос за фронтера "Б" и не бях сигурен дали проблема ще е същия. А и нека и ако има други собственици на фронтера " Б " със същия проблем да я намират по лесно тази.
      Прочетох , че при теб проблема го е отстранил Лозан. Та имам следното питане дали и при фронтера "Б" ще се размина толкова тънко колкото ти е излезнало на теб или ще потъна повече.
      И Лозан предполагам се намира в София а аз съм от Пловдив и може ли да ми препоръчате някой от Пловдив който разбира от тези неща.
      Ако никой не знае от Пловдив човек може все пак да ми дадете координати на Лозан защото за тези пари може и по ефтино да ми излезе да дойда до София.
      Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
      Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с лоста за бързи-бавни

        Ако колегите от Пловдив могат да препоръчат майстор, ще е по-лесно за теб. Иначе звънни на Лозан да го питаш каква е ситуацията при Б Дано проблема е лесно решим
        Светът на Владо

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с лоста за бързи-бавни

          На всеки пост на Лозан (ISUZO) горе в дясно му е изписан телефона.
          0898780604
          Държа се с другите така, както искам те да се държат с мен.

          Фронтера-Б ДБ 2000г. 2.2DTI

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с лоста за бързи-бавни

            Първоначално публикуван от kerkelov Преглед на мнение
            Фронтерата е 2.2 дти и проблема е следния: няколко пъти ми се случва като съм в режим 4х4 и си карам на бързите защото е заледено примерно и изведнъж малкият лост изключва от бързите и застава между бързи и бавни. Проблемът го има само ако карам на бързи. Като карам на 4х4 и бавни няма никакви проблеми и лостът си стой на бавни и всичко си е наред.
            Моля ако някой колега е имал същия или подобен проблем да сподели как го е решил.
            Че каква позиция е това. Фронтера Б има две позиции - бързи и бавни, докато ОФА доколкото съм виждал снимки тук има 3 позиции - същите като на Б плюс 2Н.
            Много ми е странно как седи между двете позиции и дали като е така си на 4х4.

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с лоста за бързи-бавни

              Първоначално публикуван от druncho Преглед на мнение
              Че каква позиция е това. Фронтера Б има две позиции - бързи и бавни, докато ОФА доколкото съм виждал снимки тук има 3 позиции - същите като на Б плюс 2Н.
              Много ми е странно как седи между двете позиции и дали като е така си на 4х4.
              Еми точно това е де, че не е никаква позиция. И да като е така е на 4х4 защото изключва само ако се кара на 4х4. Ако се кара само на задно няма никакви проблеми и всичко си е наред.
              Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
              Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с лоста за бързи-бавни

                Вилката не е проблема за мен,по-скоро фиксатора.Изядено съчмено легло на оста на вилката и подпружинените съчми не задържат вилката в нужната позиция.Става с наваряване и оформяне на стегнато легло на оста.Може и омекнала пружина или счупена такава да е проблема.Май отивайки при Лозан ще ти е по-изгодно,ако ти я разглоби някой шушляк,дето хабер няма-има да поръчва части за твоя сметка...
                Ти си прецени.
                Успех!

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с лоста за бързи-бавни

                  Първоначално публикуван от kerkelov Преглед на мнение
                  Еми точно това е де, че не е никаква позиция. И да като е така е на 4х4 защото изключва само ако се кара на 4х4. Ако се кара само на задно няма никакви проблеми и всичко си е наред.
                  Имах предвид дали се въртят и предно и задно в тази позиция? Да не би да се изключва предното по този начин независимо, че бутона си е включен?

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем с лоста за бързи-бавни

                    Първоначално публикуван от druncho Преглед на мнение
                    Имах предвид дали се въртят и предно и задно в тази позиция? Да не би да се изключва предното по този начин независимо, че бутона си е включен?
                    Оставаш все едно си на свободна - нито предно, нито задно....
                    Светът на Владо

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем с лоста за бързи-бавни

                      Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                      Вилката не е проблема за мен,по-скоро фиксатора.Изядено съчмено легло на оста на вилката и подпружинените съчми не задържат вилката в нужната позиция.Става с наваряване и оформяне на стегнато легло на оста.Може и омекнала пружина или счупена такава да е проблема.Май отивайки при Лозан ще ти е по-изгодно,ако ти я разглоби някой шушляк,дето хабер няма-има да поръчва части за твоя сметка...
                      Ти си прецени.
                      Успех!
                      Направих малко тестове и установих следното.
                      Когато при включено 4х4 съм на скорост (при мен "Д" щото е автомат, ама мисля, че това няма значение в случея) и се опитам да издърпам с ръка лоста той си е нормално заключен и не може да се издърпа защото знае че съм на скорост. Лостът при мен пише че се мести само на неутрал. Така значи като съм си на скорост "Д" обаче съм в спряло положение с 0 км/ч всичко си е нормално но когато потегля започвам да ускорявам и в момента в който отпусна газта лоста изключва и застава на свободна между бързи и бавни. Тоест изключва не при ускорение ами като върна газта. Но пък иначе тази съчма за която най вероятно говорите го държи в спряло положение и с ръка не мога да го мръдна както си е нормално защото трябва да мърда само на неутрал.
                      Незнам дали го обясних както трябва ама поне се опитах
                      Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
                      Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем с лоста за бързи-бавни

                        В повечето от случайте, за които съм чувал, то именно като пуснеш газта изключва. А и Лозан това ми обясни, че обикновенно изключва в момента, в които пуснеш газта.

                        Едно грубавото предложение, но все пак може да пробваш. Караш и през това време задръж с ръка лоста. Усилието за изключване е много малко. Така можеш да се измъкнеш от неприятна ситуация, поне докато го оправиш. Ако ти се наможи за по-дълго да караш на 4х4 преди да си отстранил проблема може да ползваш "паяк" за багаж (продават ги в почти всяка бензиностанция за около 3-4 лв.).
                        Светът на Владо

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем с лоста за бързи-бавни

                          Доколкото си спомням vladoniki ти отстрани ли си окончателно проблема?Беше ходил при Лозан,но после пак се оплакваше че ги правел същите номера?



                          Поздрави

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем с лоста за бързи-бавни

                            Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
                            Доколкото си спомням vladoniki ти отстрани ли си окончателно проблема?Беше ходил при Лозан,но после пак се оплакваше че ги правел същите номера?



                            Поздрави
                            Проблема беше остранен. След 2 по-хард разходки се появи отново, което ме навежда на мисълта, че има и друго за ремонтиране, освен вилката, която беше изядена Последно време си карам със завързан лост... забравих за този проблем
                            Светът на Владо

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем с лоста за бързи-бавни

                              Първоначално публикуван от kerkelov Преглед на мнение
                              Направих малко тестове и установих следното.
                              Когато при включено 4х4 съм на скорост (при мен "Д" щото е автомат, ама мисля, че това няма значение в случея) и се опитам да издърпам с ръка лоста той си е нормално заключен и не може да се издърпа защото знае че съм на скорост. Лостът при мен пише че се мести само на неутрал. Така значи като съм си на скорост "Д" обаче съм в спряло положение с 0 км/ч всичко си е нормално но когато потегля започвам да ускорявам и в момента в който отпусна газта лоста изключва и застава на свободна между бързи и бавни. Тоест изключва не при ускорение ами като върна газта. Но пък иначе тази съчма за която най вероятно говорите го държи в спряло положение и с ръка не мога да го мръдна както си е нормално защото трябва да мърда само на неутрал.
                              Незнам дали го обясних както трябва ама поне се опитах
                              Изключванете/изплюването/ става след като се върне газта,защото при движение положенито на лоста се удържа и от триещетите се зъбчатки-усилието никак не е малко.
                              Направи опит-на изключен двигател движи лоста бавно напред до край и назад докрай.Виж при достигане на предно крайно положение дали се усеща някакво сигурно положение,при което ти трябва някакво усилие за да върнеш лоста назад.Направи същата проба и в крайно задно и сравни усилието,с което трябва да върнеш лоста в средата спрямо двете посоки.
                              Без сваляне няма да стане,лечение на ишиас по телефона е доста специфична професия.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X