Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Шарнири на кормилна щанга

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Шарнири на кормилна щанга

    Колеги търсих , но търсачката не намери нищо , та за това - нова тема. От 4 бр. на 3 са им скъсани маншоните и има загуба на грес. Въпроса ми е , може ли да се напълнят и да се сложат нови маншони ... всъщност дали ще стане нещо , че може то е ясно.Иначе в представителството на Опел са по 25 лв. / бр. , не са ужасно скъпи.

  • #2
    До: Шарнири на кормилна щанга

    Първоначално публикуван от vaseto Преглед на мнение
    Колеги търсих , но търсачката не намери нищо , та за това - нова тема. От 4 бр. на 3 са им скъсани маншоните и има загуба на грес. Въпроса ми е , може ли да се напълнят и да се сложат нови маншони ... всъщност дали ще стане нещо , че може то е ясно.Иначе в представителството на Опел са по 25 лв. / бр. , не са ужасно скъпи.
    На кормилната щанга не би трябвало да има шарнири. Трабва да са ябълковидни болтове. Сменяй ги. После реглаж предница.

    Коментар


    • #3
      До: Шарнири на кормилна щанга

      Да сигурно си прав , но аз не съм много наясно с всички термини и греша по някога. Мерси за съвета , и аз мисля че е по-добре да се сменят , а не да се побългаряват .Мерси колега.

      Коментар


      • #4
        До: Шарнири на кормилна щанга

        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
        На кормилната щанга не би трябвало да има шарнири. Трабва да са ябълковидни болтове. Сменяй ги. После реглаж предница.
        А шарнирите квадратни ли са ? Въпрос на терминология ....
        Що се отнася до това дали може да се продължи живота им : ами ако нямат луфтове номера с гресирането и нови маншони върви .
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • #5
          До: Шарнири на кормилна щанга

          Мисля, че при фронтерата не са ябълковидни болтове а болтове с цилинрична втулка - няма ход настрани а само въртеливо движение. Режеш капачките над болтовете (те са запресовани) и отиваш при стругар да ти направи нови. После трябва само да измислиш как да затвориш капачките които си отрязъл, варианти - много...
          Don't hunt IF you can't kill
          първо 0883 после 333 накрая 448

          LZ1BGD

          Коментар


          • #6
            До: Шарнири на кормилна щанга

            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
            А шарнирите квадратни ли са ? Въпрос на терминология ....
            Що се отнася до това дали може да се продължи живота им : ами ако нямат луфтове номера с гресирането и нови маншони върви .
            Колега правиш ли разлика ? Номерата ги знаеме. Окачване, управление? А номерата са ни ясни, ама нали не говорим за предпродажба?

            Коментар


            • #7
              До: Шарнири на кормилна щанга

              Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнение
              Мисля, че при фронтерата не са ябълковидни болтове а болтове с цилинрична втулка - няма ход настрани а само въртеливо движение. Режеш капачките над болтовете (те са запресовани) и отиваш при стругар да ти направи нови. После трябва само да измислиш как да затвориш капачките които си отрязъл, варианти - много...
              Не , движат се точно като шарнир - нищо въртеливо няма в тях.Ще слагам нови , благодаря на всички .

              Коментар


              • #8
                До: Шарнири на кормилна щанга

                Абе за нещо и да съм 200% сигурен, като не ми е пред очите и някой ми каже абе не етака и потъвам в размисли. НО, на паджерото болтовете от кормилния и паразитния хебел влизат в щангата - тя не се сменя, сменят се рамената на хебелите. Та при паджерото двете рамена завършват не с ябълковидни а с болтове с цилиндрична част и втулки, и сигуряват само вътеливо движение. Като се разбият и почват да мърдат и настрани, затова ти се струва че са ябълковидни болтовете.

                Щом така и така ще сменяш, отрежи капачките и виж за какво става въпрос.
                Don't hunt IF you can't kill
                първо 0883 после 333 накрая 448

                LZ1BGD

                Коментар


                • #9
                  До: Шарнири на кормилна щанга

                  Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнение
                  Абе за нещо и да съм 200% сигурен, като не ми е пред очите и някой ми каже абе не етака и потъвам в размисли. НО, на паджерото болтовете от кормилния и паразитния хебел влизат в щангата - тя не се сменя, сменят се рамената на хебелите. Та при паджерото двете рамена завършват не с ябълковидни а с болтове с цилиндрична част и втулки, и сигуряват само вътеливо движение. Като се разбият и почват да мърдат и настрани, затова ти се струва че са ябълковидни болтовете.

                  Щом така и така ще сменяш, отрежи капачките и виж за какво става въпрос.
                  Хамър , да не си объркал раздела бе ? Тука говорим за Фронтера -
                  не за Паджеро.
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Шарнири на кормилна щанга

                    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                    Колега правиш ли разлика ? Номерата ги знаеме. Окачване, управление? А номерата са ни ясни, ама нали не говорим за предпродажба?
                    Правя разбира се . Но конструктивно и опорния шарнир и ябълковидния болт имат сферична форма - това са шарнирни стави от машинна гледна точка. А иначе защо да не става "номера" ? Разкъсания маншон не води автоматично до смяна на болта . Ако няма луфт и му набиеш грес , с нов маншон ше му удължиш живота. Всичко зависи от това колко време е бил разкъсан маншона и дали е успяла да влезе вода , която да доведе до корозия .
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Шарнири на кормилна щанга

                      Първоначално публикуван от vaseto Преглед на мнение
                      Не , движат се точно като шарнир - нищо въртеливо няма в тях.Ще слагам нови , благодаря на всички .
                      По-добре виж старите ако са читави смени маншоните и сложи грес, не се знае новите колко ще са истински.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Шарнири на кормилна щанга

                        Маншончета за тези шарнири купих от магазина на ЕМ33 на бул. Сливница. 1 лв. бройката. Но отидете или с шарнира или с маншона... май бяха за лада или нещо подобно.
                        no signature no problems

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X