Колеги търсих , но търсачката не намери нищо , та за това - нова тема. От 4 бр. на 3 са им скъсани маншоните и има загуба на грес. Въпроса ми е , може ли да се напълнят и да се сложат нови маншони ... всъщност дали ще стане нещо , че може то е ясно.Иначе в представителството на Опел са по 25 лв. / бр. , не са ужасно скъпи.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Шарнири на кормилна щанга
Свий
X
-
До: Шарнири на кормилна щанга
Първоначално публикуван от vaseto Преглед на мнениеКолеги търсих , но търсачката не намери нищо , та за това - нова тема. От 4 бр. на 3 са им скъсани маншоните и има загуба на грес. Въпроса ми е , може ли да се напълнят и да се сложат нови маншони ... всъщност дали ще стане нещо , че може то е ясно.Иначе в представителството на Опел са по 25 лв. / бр. , не са ужасно скъпи.
-
До: Шарнири на кормилна щанга
Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнениеНа кормилната щанга не би трябвало да има шарнири. Трабва да са ябълковидни болтове. Сменяй ги. После реглаж предница.Въпрос на терминология ....
Що се отнася до това дали може да се продължи живота им : ами ако нямат луфтове номера с гресирането и нови маншони върви .Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
До: Шарнири на кормилна щанга
Мисля, че при фронтерата не са ябълковидни болтове а болтове с цилинрична втулка - няма ход настрани а само въртеливо движение. Режеш капачките над болтовете (те са запресовани) и отиваш при стругар да ти направи нови. После трябва само да измислиш как да затвориш капачките които си отрязъл, варианти - много...Don't hunt IF you can't kill
първо 0883 после 333 накрая 448
LZ1BGD
Коментар
-
До: Шарнири на кормилна щанга
Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнениеА шарнирите квадратни ли са ?Въпрос на терминология ....
Що се отнася до това дали може да се продължи живота им : ами ако нямат луфтове номера с гресирането и нови маншони върви .
Коментар
-
До: Шарнири на кормилна щанга
Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнениеМисля, че при фронтерата не са ябълковидни болтове а болтове с цилинрична втулка - няма ход настрани а само въртеливо движение. Режеш капачките над болтовете (те са запресовани) и отиваш при стругар да ти направи нови. После трябва само да измислиш как да затвориш капачките които си отрязъл, варианти - много...
Коментар
-
До: Шарнири на кормилна щанга
Абе за нещо и да съм 200% сигурен, като не ми е пред очите и някой ми каже абе не етака и потъвам в размисли. НО, на паджерото болтовете от кормилния и паразитния хебел влизат в щангата - тя не се сменя, сменят се рамената на хебелите. Та при паджерото двете рамена завършват не с ябълковидни а с болтове с цилиндрична част и втулки, и сигуряват само вътеливо движение. Като се разбият и почват да мърдат и настрани, затова ти се струва че са ябълковидни болтовете.
Щом така и така ще сменяш, отрежи капачките и виж за какво става въпрос.Don't hunt IF you can't kill
първо 0883 после 333 накрая 448
LZ1BGD
Коментар
-
До: Шарнири на кормилна щанга
Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнениеАбе за нещо и да съм 200% сигурен, като не ми е пред очите и някой ми каже абе не етака и потъвам в размисли. НО, на паджерото болтовете от кормилния и паразитния хебел влизат в щангата - тя не се сменя, сменят се рамената на хебелите. Та при паджерото двете рамена завършват не с ябълковидни а с болтове с цилиндрична част и втулки, и сигуряват само вътеливо движение. Като се разбият и почват да мърдат и настрани, затова ти се струва че са ябълковидни болтовете.
Щом така и така ще сменяш, отрежи капачките и виж за какво става въпрос.
не за Паджеро.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
До: Шарнири на кормилна щанга
Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнениеКолега правиш ли разлика ? Номерата ги знаеме. Окачване, управление? А номерата са ни ясни, ама нали не говорим за предпродажба?. Но конструктивно и опорния шарнир и ябълковидния болт имат сферична форма - това са шарнирни стави от машинна гледна точка. А иначе защо да не става "номера" ? Разкъсания маншон не води автоматично до смяна на болта . Ако няма луфт и му набиеш грес , с нов маншон ше му удължиш живота. Всичко зависи от това колко време е бил разкъсан маншона и дали е успяла да влезе вода , която да доведе до корозия .
Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
До: Шарнири на кормилна щанга
Първоначално публикуван от vaseto Преглед на мнениеНе , движат се точно като шарнир - нищо въртеливо няма в тях.Ще слагам нови , благодаря на всички .
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар