Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ за проблем с паленето!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Помощ за проблем с паленето!

    Колеги прибирам се в къщи след около 1h-30 минутки ще съм отново тука .Благодаря ви отново
    Добре е човек да има и в пъкала приятели.:)

    Коментар


    • #17
      До: Помощ за проблем с паленето!

      ако става въпрос за комутаторна плочка няма такава до колкото видях схемата в ауто датат е без плочка, датчика дава сигнал на компа от там той на бубината а тя на дистрибуторната капачка принципът е този за паленето , Да ама не ще да палне
      Добре е човек да има и в пъкала приятели.:)

      Коментар


      • #18
        До: Помощ за проблем с паленето!

        Това е т.нар. датчик на Хол .

        Сменен с нов, или с втора употреба? Като поостареят тези датчици започват да правят номера. Спират да работят , обикновено след загряване. Пробвайте с нов ,ако сте сложили втора употреба.

        Направете и диагностика , то ще си покаже какво не е в ред.

        Първоначално публикуван от chvora Преглед на мнение
        Остановихме още нещо сваляме датчика на коляновия вал ,слагаме го пак и пали пали 2-3 пъти и пак спира ,сваляме го пак и го качваме и пак пали 2-3 пъти и така Проверихме и букстата кадето се вкл.си е наред
        [URL="http://www.spritmonitor.de/en/detail/306263.html"] [IMG]http://images.spritmonitor.de/306263.png[/IMG][/URL][URL="http://ss7.dupnica.net/?p=632"]
        [/URL]

        Коментар


        • #19
          До: Помощ за проблем с паленето!

          За мен е датчик на Хол.А за съмненията при датчика на коляновия вал-когато не иска да запали,сложете я на 5-та и я бутнете 2,3 метра напред и пробвайте да палите наново-може да има зацапани колектори на коляновия вал и да не може да чете датчика и да даде сигнал на ЕКУ-то.
          Самодиагностика даже би дала инфо кое не е наред и да се конкретизира проблема.
          Успех!

          Коментар


          • #20
            До: Помощ за проблем с паленето!

            Koлега хвърли око на МАП сензора.Преди 15-тина години имах абсолютно същия проблем(появи се когато застудя) с Вектрата(2.0и).Тогава нямаше много запознати с западната техника но след неколко месечни изследвания се оказа този сензор.Прилича на комутатора,но има една букса към него и маркуче за вакуум.Имат го почти всички опели и обикновено се намира в коша под чистачките.Навремето си купих за Деу Нексия,че беше 3 пъти по евтин от оригинала,но пак си беше GM.Успех

            Коментар


            • #21
              До: Помощ за проблем с паленето!

              Мериш с мултицет м/у 1 ви и 2 ри крак на буксата на датчика на хол. Трябва да имаш 400-800 ома

              Коментар


              • #22
                До: Помощ за проблем с паленето!

                Първоначално публикуван от сиско Преглед на мнение
                Koлега хвърли око на МАП сензора.Преди 15-тина години имах абсолютно същия проблем(появи се когато застудя) с Вектрата(2.0и).Тогава нямаше много запознати с западната техника но след неколко месечни изследвания се оказа този сензор.Прилича на комутатора,но има една букса към него и маркуче за вакуум.Имат го почти всички опели и обикновено се намира в коша под чистачките.Навремето си купих за Деу Нексия,че беше 3 пъти по евтин от оригинала,но пак си беше GM.Успех
                C20NE май няма МАР сензор,той си е дърт мотор-аз поне на моята бангия такива входящи маркучи към датчик не съм виждал в коша и при чистачките под тенекето като съм чистил мизерии такова чудо няма.Единствения датчик с малки маркучи е автоматичния обезвъздушител,но той е под инжекционната рейка.

                Коментар


                • #23
                  До: Помощ за проблем с паленето!

                  Здравейте колеги Ура проблемът е решен необичано за мен,След дълго главоблъскане с никакъв ефект стигнахме до драстични мерки :дърпане и бутане на всякакви кабели дет очи ни видят,и съсвсем случайно бутнахме някакво реле което се намира м/д левия фар и акомулатора ,оказа се че това реле е спукано при слагане на акомулатора наи-вероятно.Това реле когато не таботи няма чек контрол на таблото и следователно не иска да запали.Защо е така не мога да си обясня .Малко спойки с поялника и приятелчето е вече на път без проблен.За мене няма логика ама........Важното е че всичко е О.К
                  Благодаря ви на всички!
                  Добре е човек да има и в пъкала приятели.:)

                  Коментар


                  • #24
                    До: Помощ за проблем с паленето!

                    Ами честито, важното е, че сте се справили със собствени сили. Обикновено причината за подобни неприятност, дошли изневиделица са дреболии, но номерът е да ги откриеш ...
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • #25
                      До: Помощ за проблем с паленето!

                      Първоначално публикуван от chvora Преглед на мнение
                      Здравейте колеги Ура проблемът е решен необичано за мен,След дълго главоблъскане с никакъв ефект стигнахме до драстични мерки :дърпане и бутане на всякакви кабели дет очи ни видят,и съсвсем случайно бутнахме някакво реле което се намира м/д левия фар и акомулатора ,оказа се че това реле е спукано при слагане на акомулатора наи-вероятно.Това реле когато не таботи няма чек контрол на таблото и следователно не иска да запали.Защо е така не мога да си обясня .Малко спойки с поялника и приятелчето е вече на път без проблен.За мене няма логика ама........Важното е че всичко е О.К
                      Благодаря ви на всички!
                      Браво за решението и на добър път с Фронтерката !!!
                      Сподели този проблем при Фронтерите - за да го знаят всички колеги , ако им се случи !!!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Помощ за проблем с паленето!

                        браво на вас!щом е на път всичко е добре!А щом и вие сте си го направили още по добре!И мн благодарности за споделянето на проблема ще имам вече 1 на ум!
                        Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
                        LZ1NES

                        Коментар


                        • #27
                          До: Помощ за проблем с паленето!

                          Радвам се и аз че се справихме , Благодаря ви отново за подкрепата
                          Добре е човек да има и в пъкала приятели.:)

                          Коментар


                          • #28
                            До: Помощ за проблем с паленето!

                            След прекъснато кабелче вътре в изолациата на чукчето преди много години се бъхтах по майстори половин година и нищо,кога запали ,кога не запали.На края един от скука взе да го пипа и да си играе с него и така откри че е прекъснато.Техника ,вари я печи я това е.Радвам се че проблема е отстранен.
                            Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
                            NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

                            Коментар


                            • #29
                              До: Помощ за проблем с паленето!

                              Ще използвам темата, защото имам сходен проблем.
                              Това е друга подобна тема:
                              http://forum.offroad-bulgaria.com/ne...te=1&p=1162926

                              Пациент: Opel Frontera 2.0i Sport, 1994, София, бензин/без газова/

                              Проблем: След като е карана известно време и загася двигателя, като се опитам веднага след това да запаля - или не пали или пали трудно. Ако изчакам около 1 минута - започва да пали нормално, както прави и когато двигателя е студен.

                              След като прочетох тази и споменатата по-горе тема реших да погледна въпросното реле. Оказа се, че контактите му бяха много зацапани от асвалтоподобна гадост. Въпросната гадост идва от разтапянето на този "асвалт" около 3 от крачетата на релето. Почистването на контактите или смяната на това реле не е проблем, но ме човърка следното:

                              Ако предположим, че релето е изчислено за захранване на инжектори, бензинова помпа и т.н., то за да загрява и да се топи трябва да има някаква допълнителна причина - нещо което да го претоварва. Каква може да е тази причина? Стартера от друго реле ли се захранва?
                              Opel Frontera 2.0i Sport, 1994г., къса база, бензин (без газова), София

                              GSM: О885 6О1 692
                              Стефан

                              Коментар


                              • #30
                                До: Помощ за проблем с паленето!

                                Щом се случва на няколко човека от форума значи релето е кофти."Асфалтоподобната" смес явно с годините се размеква и зацапва контактната повърхност и прегряването на релето може да е следствие.Ако след смяна се появи същия проблем тогава търси претоварване.Аз моето не съм го отварял но повечето релета които съм виждал над бобинката или котва или там както го наричат еладжиите си има само бакелитово капаче без асфалт ,смоли и т.н.Ако прекалено дълго време не са чистени клемите където се нанизват кабелните обувки те клеясват и резултата може да е същия.Мисля утре да ги позачистя и моите че явно с годинките прави бели това реле.
                                Sent from my Nokia s fenerche

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X