Здравейте,
След множество четене в този сайт, най-сетне си избрах джип. Той е FRONTERA A 1998 2.5 TDS. Изключително съм доволен за сега от него, много пъргав и ми доставя голямо удоволствие да го карам. НО май има някакъв проблем. Пали без проблем, ускорява много бързо, но понякога при отпускане на педала на газта задържа на 1200-1300 оборота. Трябва да чукна педала за да се форсира малко и оборотите падат до 850-900. Също така кагато е на 1100 оборота много вибрира двигателя, усеща се в купето много. Обаче сега когато валя много дъжд и е влажно този проблем го няма.
Някакви идеии?
Благодаря предварително
А и разхода нормален ли е? Градско сега е към 13/100 но съм с много голями гуми 270/70/16
					След множество четене в този сайт, най-сетне си избрах джип. Той е FRONTERA A 1998 2.5 TDS. Изключително съм доволен за сега от него, много пъргав и ми доставя голямо удоволствие да го карам. НО май има някакъв проблем. Пали без проблем, ускорява много бързо, но понякога при отпускане на педала на газта задържа на 1200-1300 оборота. Трябва да чукна педала за да се форсира малко и оборотите падат до 850-900. Също така кагато е на 1100 оборота много вибрира двигателя, усеща се в купето много. Обаче сега когато валя много дъжд и е влажно този проблем го няма.
Някакви идеии?
Благодаря предварително
А и разхода нормален ли е? Градско сега е към 13/100 но съм с много голями гуми 270/70/16


 ! Потърси из темите мненията на Adwokat. Той има Фронтера като твоята и някъде беше оставил телефони за връзка с човек, който се занимава с диагностика и ремонти на тоя мотор. Имай предвид, че почти всичко при него се управлява от компа и не е "лъжица за всяка уста" ...
! Потърси из темите мненията на Adwokat. Той има Фронтера като твоята и някъде беше оставил телефони за връзка с човек, който се занимава с диагностика и ремонти на тоя мотор. Имай предвид, че почти всичко при него се управлява от компа и не е "лъжица за всяка уста" ...
							
						 .... Диагностика му е майката, защото вероятно има някакъв проблем с регулирането на оборотите при празен ход.
 .... Диагностика му е майката, защото вероятно има някакъв проблем с регулирането на оборотите при празен ход.
							
						 За дъжда и благотворното му въздействие върху твоята кола няма да взема отношение,трябва да попитаме професионалисти,как се отразява влагата и атмосверното налягане на износените тампони.
За дъжда и благотворното му въздействие върху твоята кола няма да взема отношение,трябва да попитаме професионалисти,как се отразява влагата и атмосверното налягане на износените тампони.
							
						
 .
.
 
							
						
Коментар