Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Размисли за диференциял на Фронтера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Размисли за диференциял на Фронтера

    Здравейте колеги
    Не сам писал от дълго време тук защост спазвам съвета ви преди да питам нещо да ползвам ТЪРСАЧКАТА надилго и на широко.
    Но така и не открих отговор на моите терзания .ИМАМ ЛИ БЛОКАЖ (lsd) НА ЗАДНИЯ ДИФЕРЕНЦИЯЛ.
    Фронтера А 96 г.2000-безин къса база
    След прочетеното по форума използвах 2 метода за установчване на реалността.
    1.Повдигане на целия заден мост и завъртане на едното колело напредРезултат-и другото колело се върти в същата посока без значение напред или назад.От което стигнах до извода че има блокаж.
    2.Повдигане само на едното колело (задно) във въздуха и потегляне на първа скорост както ъм си на крика.Резултат -повдигнатото колело се върти а стоящото на земята не помръдва.Това ме озадачи и тотално ме обърка.
    Скоро мисля да я пробвам и в калта но преди да съм закъсал е хубаво да знам с какво разполагам.
    Знам че сте отговаряли много пъти на такива въпроси за което се извинявам.
    0885022939 Недрет

  • #2
    До: Размисли за диференциял на Фронтера

    Ами нали дифа е limited-до едно време сработва тип "блокаж",при по-голямо натоварване приплъзва.

    Коментар


    • #3
      До: Размисли за диференциял на Фронтера

      Първоначално публикуван от diablo Преглед на мнение
      Здравейте колеги
      Не сам писал от дълго време тук защост спазвам съвета ви преди да питам нещо да ползвам ТЪРСАЧКАТА надилго и на широко.
      Но така и не открих отговор на моите терзания .ИМАМ ЛИ БЛОКАЖ (lsd) НА ЗАДНИЯ ДИФЕРЕНЦИЯЛ.
      Фронтера А 96 г.2000-безин къса база
      След прочетеното по форума използвах 2 метода за установчване на реалността.
      1.Повдигане на целия заден мост и завъртане на едното колело напредРезултат-и другото колело се върти в същата посока без значение напред или назад.От което стигнах до извода че има блокаж.
      2.Повдигане само на едното колело (задно) във въздуха и потегляне на първа скорост както ъм си на крика.Резултат -повдигнатото колело се върти а стоящото на земята не помръдва.Това ме озадачи и тотално ме обърка.
      Скоро мисля да я пробвам и в калта но преди да съм закъсал е хубаво да знам с какво разполагам.
      Знам че сте отговаряли много пъти на такива въпроси за което се извинявам.
      При втория ти опит мисля че е трябвало да натиснеш газта повечко.При натоварване според мен ще завърти и стъпилото на твърдо колело.Това просто е друг вид блокаж с друг принцип на действие.Ако при малка скорост се блокираше заден мост,щеше да го чупиш и сменяш през 1000 км.карайки го блокиран по асвалта и в завоите.Не съм убеден че съм прав ,просто така трябва да бъде.
      Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
      NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

      Коментар


      • #4
        До: Размисли за диференциял на Фронтера

        Да попитам и аз.
        Има ли разлика в дифовете на фронтера 2.8 тд мотора на исузо,такива фронтери на външен вид са същите?

        Поздрави

        Коментар


        • #5
          До: Размисли за диференциял на Фронтера

          Първоначално публикуван от diablo Преглед на мнение
          1.Повдигане на целия заден мост и завъртане на едното колело напредРезултат-и другото колело се върти в същата посока без значение напред или назад.От което стигнах до извода че има блокаж.
          2.Повдигане само на едното колело (задно) във въздуха и потегляне на първа скорост както ъм си на крика.Резултат -повдигнатото колело се върти а стоящото на земята не помръдва.Това ме озадачи и тотално ме обърка.
          Скоро мисля да я пробвам и в калта но преди да съм закъсал е хубаво да знам с какво разполагам.
          Знам че сте отговаряли много пъти на такива въпроси за което се извинявам.
          Limited означава ограничен. Тоест това не е 100% блокаж. И номера с крика няма да сработи. Друг е въпроса че без усилие дори да се въртят гумите в едната посока това не значи че с усилие ще блокира. А това зависи колко са износени фрикционните дискове. LSD-то върши работа на сняг, кал, лед или пясък. При много голямо усилие нямаш LSD. Най -добре се пробва катo сложиш едната гума на сняг, лед или пясък а другата на съвсем сухо и пробваш да тръгнеш. При мен при подобна ситуация започва да превърта едната гума около половин оборот след което зацепва ЛСД-то и 2-те гуми започват да се въртят в една посока. Другия вариант е на завой на сняг с малка скорост като ръчнеш леко газта и фронтерата става все едно е 500 коня. ( Ама това трябва да се прави с повишено внимание ).
          Последно редактирано от fanatic; 06-10-08, 18:40.
          no signature no problems

          Коментар


          • #6
            До: Размисли за диференциял на Фронтера

            Мисля ,че ориентировъчна представа дали и доколко, работи LSDто може да се получи по следния начин.Известната схема -крик под диференциала,но се прави от двама души.Единия върти ,примерно дясно колело,а другия противодейства на лявото да се върти в същата посока.Колкото по малко е усилието за противодействие толкова по износени са LSD тутурутките.По принцип противодействието трябва да е по-малко,защото в противен случай ще е 100% блокаж.Така мисля аз.
            Румен Николов

            0888 358 572

            Коментар


            • #7
              До: Размисли за диференциял на Фронтера

              аз този номер с крика съм го пробвал,джипа при мен напрово тръгва и пада от джипа без начение кое колело съм навирил

              Поздрави

              Коментар


              • #8
                До: Размисли за диференциял на Фронтера

                Колега,с повдигане на крикове нищо няма да направиш!
                Пробва се както fanatic написа,друг начин няма.
                До сега рядко съм видял фронтера с работещо ЛСД.Това,че не работи да не те притеснява
                OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                Коментар


                • #9
                  До: Размисли за диференциял на Фронтера

                  Първоначално публикуван от diablo Преглед на мнение
                  Здравейте колеги
                  Не сам писал от дълго време тук защост спазвам съвета ви преди да питам нещо да ползвам ТЪРСАЧКАТА надилго и на широко.
                  Но така и не открих отговор на моите терзания .ИМАМ ЛИ БЛОКАЖ (lsd) НА ЗАДНИЯ ДИФЕРЕНЦИЯЛ.
                  Фронтера А 96 г.2000-безин къса база
                  След прочетеното по форума използвах 2 метода за установчване на реалността.
                  1.Повдигане на целия заден мост и завъртане на едното колело напредРезултат-и другото колело се върти в същата посока без значение напред или назад.От което стигнах до извода че има блокаж.
                  2.Повдигане само на едното колело (задно) във въздуха и потегляне на първа скорост както ъм си на крика.Резултат -повдигнатото колело се върти а стоящото на земята не помръдва.Това ме озадачи и тотално ме обърка.
                  Скоро мисля да я пробвам и в калта но преди да съм закъсал е хубаво да знам с какво разполагам.
                  Знам че сте отговаряли много пъти на такива въпроси за което се извинявам.
                  Има съвсем простичък и според мене добър начин за проверка - място с трева и наклон след дъжд или сутрин в роса. Няма начин при повечко "газ" едното задно колело да не превърти и ако ЛСД-то е изправно веднага се разбира. При работещо ЛСД поведението на машината е учудващо добро и удоволствието е голямо.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Размисли за диференциял на Фронтера

                    Здравейте,
                    В момента ремонтирам на един колега Фронтерата, и реших да му проверя LSD-то. На дифа си пише P-L и 5.13, значи е с LSD, но - вдигам едната гума, изключвам от скорост и (макар и с известна трудност, което потвърждава наличието) успявам да завъртя колелото с ръка.
                    Въпросът ми е има ли (срещали ли сте) в разни ръководства регламентиран въртящ момент след който ЛСД-то да освободи колелото
                    ... или друг способ за проверка на състоянието ... или ... при вас как е?
                    Последно редактирано от Niki 76; 17-05-10, 12:14.
                    Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

                    Коментар


                    • #11
                      До: Размисли за диференциял на Фронтера

                      Първоначално публикуван от Niki 76 Преглед на мнение
                      Здравейте,
                      В момента ремонтирам на един колега Фронтерата, и реших да му проверя LSD-то. На дифа си пише P-L и 5.13, значи е с LSD, но - вдигам едната гума, изключвам от скорост и (макар и с известна трудност, което потвърждава наличието) успявам да завъртя колелото с ръка.
                      Въпросът ми е има ли (срещали ли сте) в разни ръководства регламентиран въртящ момент след който ЛСД-то да освободи колелото
                      Аз не съм, ама със сигурност не е толкова малко че да успееш да я завъртиш на ръка. Просто ЛСД-то си е отишло.
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #12
                        До: Размисли за диференциял на Фронтера

                        Намерих в ръководството на Нисан Терано 2 въртящият момент на който ЛСД-то освобождава колелото - от 353 до 392 N.m.
                        Фронтерата и Тераното са горе долу от един клас така, че предполагам, че стойностите са съпоставими.
                        Това ще рече около 100 kg сила върху гума 31", което не е по силите на нормален човек
                        Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

                        Коментар


                        • #13
                          До: Размисли за диференциял на Фронтера

                          Да бе, то по тая логика Фронтерата кара постоянно на блокаж и само когато много се петовари освобождава!
                          От много време чакам някой най накрая да разбере как работи ЛСДто, ама няма и няма.
                          Само да подскажа, че колелото е нормално да превърта и то на ръка.
                          Требе да затяга ама при други обстоятелства!!!
                          Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                          А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                          Коментар


                          • #14
                            До: Размисли за диференциял на Фронтера

                            Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                            Да бе, то по тая логика Фронтерата кара постоянно на блокаж и само когато много се петовари освобождава!
                            От много време чакам някой най накрая да разбере как работи ЛСДто, ама няма и няма.
                            Само да подскажа, че колелото е нормално да превърта и то на ръка.
                            Требе да затяга ама при други обстоятелства!!!
                            Е на моя какво му има-при вдигнато едно колело,няма превъртане на ръка.
                            А на полянка и в сняг прави едни мурафети със задницата...,саде гюбекчийски пендари са му кусура.
                            п.п.-нито вие,нито ручи,нито страда от липса и количество на правилното масло.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Размисли за диференциял на Фронтера

                              Ами не знам каво му има!
                              Моя пък превърта със усилие на ръка, но също хвърля гюбеци зимата!!!
                              И винаги боксуват и двете колелета едновременно! Стаотно дрифти на лъзгаво!!!
                              Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                              А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X