Пиша с молба за Вашия съвет.
От няколко месеца съм в Sheffield, UK и наскоро имах проблеми с колата ми: Vauxhall Frontera 2.2, 16V, бензин, дълга база, май 1998. Всъщност проблема започна още в България. При ляв завой с навит волан около 15% и скорост 10-15 км върху паваж се осещаха леки притропвания от ляво. Даже според мен усещах лека вибрация почти незабележима и във волана. Закарах колата в сервиз Стефанов и ми казаха че шарнира е добре.
Ефектите се засилиха след около 7000 километра по асфалт, появи се и едно много неприятно скърцане. В крайна сметка вчера смених долен ляв шарнир (30GBP за шарнира и 50GBP за работа). Сега това притропване го няма - направих около 20 км и не съм го усетил засега. Дано да е идвало от шарнира - който беше с увредено уплътнение и имаше луфт от около 3-4милиметра при мърдане с ръка.
Майсторът ми каза че не било необходимо да минавам геометрия на ходовата част - само че аз не съм сигурен в това и искам да чуя Вашето мнение по въпроса. Според него при моето окачване смяната на долния шарнир не оказвало влияние върху геометрията на ходовата част.
Има и още един проблем според мен в съединителя - надявам се да не е в скоростната кутия. При натискане на педала на съединителя особено при около 2300-2500 оборота се усеща едно много фино трептене в педала - като че ли си стържа крака по гладък асфалт обут в обувка. Освен това се чува един слаб шум като приглушено засмукване, ако мога така да го опиша. Въобще смяната на скорости не е така гладка както преди.
Мислите ли че този проблем е от съединителя или от някъде другаде? Съединителя може ли да се настройва
или трябва да се смени?
Очаквам Вашите съвети с нетърпение. Скоро ми предстои пътуване и до Франция и трябва да оправя тeзи проблеми преди това.
От няколко месеца съм в Sheffield, UK и наскоро имах проблеми с колата ми: Vauxhall Frontera 2.2, 16V, бензин, дълга база, май 1998. Всъщност проблема започна още в България. При ляв завой с навит волан около 15% и скорост 10-15 км върху паваж се осещаха леки притропвания от ляво. Даже според мен усещах лека вибрация почти незабележима и във волана. Закарах колата в сервиз Стефанов и ми казаха че шарнира е добре.
Ефектите се засилиха след около 7000 километра по асфалт, появи се и едно много неприятно скърцане. В крайна сметка вчера смених долен ляв шарнир (30GBP за шарнира и 50GBP за работа). Сега това притропване го няма - направих около 20 км и не съм го усетил засега. Дано да е идвало от шарнира - който беше с увредено уплътнение и имаше луфт от около 3-4милиметра при мърдане с ръка.
Майсторът ми каза че не било необходимо да минавам геометрия на ходовата част - само че аз не съм сигурен в това и искам да чуя Вашето мнение по въпроса. Според него при моето окачване смяната на долния шарнир не оказвало влияние върху геометрията на ходовата част.
Има и още един проблем според мен в съединителя - надявам се да не е в скоростната кутия. При натискане на педала на съединителя особено при около 2300-2500 оборота се усеща едно много фино трептене в педала - като че ли си стържа крака по гладък асфалт обут в обувка. Освен това се чува един слаб шум като приглушено засмукване, ако мога така да го опиша. Въобще смяната на скорости не е така гладка както преди.
Мислите ли че този проблем е от съединителя или от някъде другаде? Съединителя може ли да се настройва
или трябва да се смени?
Очаквам Вашите съвети с нетърпение. Скоро ми предстои пътуване и до Франция и трябва да оправя тeзи проблеми преди това.
Коментар