Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пак колко вида са

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пак колко вида са

    Здарейте . Опитах се да определия от кои е моята Фронтера.
    Година на производство е 1995 септември, къса база , 4 дискови спирачки...обаче няма ресори отзад...и това ме обърква...
    Задния диф е самоблокиращ събра 2.85 масло ....Гуми 16 цола...повечето са 15 поне каквото съм видял в момента..Вътре си е стандартно оборудване с лост си привключвам 4Х4.
    Пробвах е в една ливада мокро и разкаляно....Малко заигра но после се стабилизира! Като включих предното никакво щракане не чух обаче..Лампата си светна и си изгасна като го изключих...
    Не съм връщал назад... В крайна сметка щракането и връщането назад задължителни ли са ??????
    Фронтерата е мнооого добре подържана и запазена...
    Видях , че за ЛР има много добър пост за разликата в моделите тук не можах да намеря.
    ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

  • #2
    До: Пак колко вида са

    Фронтера А модификацията -95-98г.После следва Фронтера B. Напълно нормално за тази модификация е пружинното окачване отзад,както и джанти 16.Хъбовете също са инерционни и би следвало при изключване на 4x4 да върнеш малко назад и да чуеш щракане. Всъщност и при включване би трябвало да ги чуеш.
    Румен Николов

    0888 358 572

    Коментар


    • #3
      До: Пак колко вида са

      Предполагам си с фронтера А,и моята е на пружини отзад,по-добрият и по-новият вариант,вече отива към Б серията,не се пули толкова.

      С какви хъбове си?автоматични или ръчни?
      ако не знаеш слез и погледни в центъра на предната ти гума какво пише,ако не пише нищо,има ли врътки в посока 4х2 или 4х4.

      Ако няма врътки и пише auto lock hub-включваш от малкият лост,лекичко напред да включат,караш,закъсваш,даваш на задна,лекичко да отключат и пак да заключат и се измъкваш.
      излизаш на хубав път изключваш лоста на 2H и връщаш 3 метра назад,после напред.

      Ако имаш врътки всичко това отпада и боравиш с лоста и с тях.
      това че не щтрака не значи нищо,щтрака ако са се уцелили зъб срещу зъб и докато влезнат в шлиците и затова щтрака/зацепи.

      А защо никой не чете?това се пише всяка седмица,даже и по често,а като купувате джамбазите си представям какво лъжат ако ги питате как се кара



      Поздрави

      Коментар


      • #4
        До: Пак колко вида са

        Аз със "извън пътя" и какво е 4Х4 и 2Х4 съм в час.Карам служебна 4рънерка. Да хъбовете са автоматични. За щракането ставаше въпрос...
        Значи да разбирам че щракането не е задължително на 100%...защото моята Фронтера не щрака като включа предното а и като го изключвам не давам назад и всичко е ОК....
        Благодаря за отзива....Ще взема да се ослушвам повече....може и да недочувам
        ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

        Коментар


        • #5
          До: Пак колко вида са

          Първоначално публикуван от green Преглед на мнение
          Аз със "извън пътя" и какво е 4Х4 и 2Х4 съм в час.Карам служебна 4рънерка. Да хъбовете са автоматични. За щракането ставаше въпрос...
          Значи да разбирам че щракането не е задължително на 100%...защото моята Фронтера не щрака като включа предното а и като го изключвам не давам назад и всичко е ОК....
          Благодаря за отзива....Ще взема да се ослушвам повече....може и да недочувам
          Явно не го чуваш просто.Нищо де ,можеш да го чуеш нощем на тишина на асвалт,но и това не е задължително.И при включване и при изключване се чува механизма.То не е тропане,просто тихо прещракване 2-3 пъти.Карай си и се радвай,че чуеш ли хъбовете,теръгнали са:-)
          Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
          NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

          Коментар


          • #6
            До: Пак колко вида са

            А що не вземеш да я снимаш кво има да си гадаем.
            2.85 литра не е диф. с ЛСД.
            изобщо тая тема си е за форума на ясновидците не е за тук.

            Ти не връщай назад още 10-на пъти и ще започнеш да чуваш много щракания спокойно.
            no signature no problems

            Коментар


            • #7
              До: Пак колко вида са

              Първоначално публикуван от green Преглед на мнение
              Аз със "извън пътя" и какво е 4Х4 и 2Х4 съм в час.Карам служебна 4рънерка. Да хъбовете са автоматични. За щракането ставаше въпрос...
              Значи да разбирам че щракането не е задължително на 100%...защото моята Фронтера не щрака като включа предното а и като го изключвам не давам назад и всичко е ОК....
              Благодаря за отзива....Ще взема да се ослушвам повече....може и да недочувам
              Задължително връщай назад!!!
              Светът на Владо

              Коментар


              • #8
                До: Пак колко вида са

                Ако си виждал разглобен хъб ще му разбереш устроиството и начина на действие.
                Внимавай с лашканията когато включва-изключва и връщай назад след като си ги ползвал,редовно грес и ще изкарат,ако ги тормозиш ще взимаш ръчни.







                Поздрави

                Коментар


                • #9
                  До: Пак колко вида са

                  От средата на 95г. нататък Фронтера А е с различно табло (по заоблено) с пружини отзад и с 16'' джанти и бензиновия двигател не е C20NE а е X20SE и охлаждането на радиатора е с ел перка и сигурно още доста разлики. А с автоматичните хъбове при изключване на 4х4 задължително в обратна посока 2-3 метра.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Пак колко вида са

                    Първоначално публикуван от green Преглед на мнение
                    Здарейте . Опитах се да определия от кои е моята Фронтера.
                    Година на производство е 1995 септември, къса база , 4 дискови спирачки...обаче няма ресори отзад...и това ме обърква...
                    Задния диф е самоблокиращ събра 2.85 масло ....Гуми 16 цола...повечето са 15 поне каквото съм видял в момента..Вътре си е стандартно оборудване с лост си привключвам 4Х4.
                    Пробвах е в една ливада мокро и разкаляно....Малко заигра но после се стабилизира! Като включих предното никакво щракане не чух обаче..Лампата си светна и си изгасна като го изключих...
                    Не съм връщал назад... В крайна сметка щракането и връщането назад задължителни ли са ??????
                    Фронтерата е мнооого добре подържана и запазена...
                    Видях , че за ЛР има много добър пост за разликата в моделите тук не можах да намеря.
                    ТИ МЕ УБИ със това количество масло защото и моята е такава и според писанията трябва да вземе 1,9 литра, а аз като и го сменях и налях 2 литра и не протече. Май ще ида да и тоналея още малко! Май има разлики във ЛСД дифовете!
                    Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                    А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                    Коментар


                    • #11
                      До: Пак колко вида са

                      Дифа наистина събра толкова масло...Сега не мога да споря дали е самоблокиращ или не ! Тази тема е много "дъвкана" тук...но мисля че всички ще се съгласите с мен ,че има различия в дифовете на колите които притежаваме. Моята е пробвахме като вдигнах задният мост и въртяхме колелата /трябвало да се въртят в една посока...е въртяха се/...Масло наливаха до тогава докато не доиде до ръба и малко отдолу..Това е положението...Тези спорове щяха да са излишни ако си имахме книжка със данните за нашите си "камиони"
                      Ако съм направил грешка..е сега имам масло за самоблокиращ диф
                      Пък нали за това си е форума...да се учим Смятам да пусна снимки ама искам да са по "така"...Пуста суета...Сега съм сложил едни Мишлинки Алпина...красота...и гледам прогнозата кога ще завали сняг
                      ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Пак колко вида са

                        Първоначално публикуван от green Преглед на мнение
                        Дифа наистина събра толкова масло...Сега не мога да споря дали е самоблокиращ или не ! Тази тема е много "дъвкана" тук...но мисля че всички ще се съгласите с мен ,че има различия в дифовете на колите които притежаваме. Моята е пробвахме като вдигнах задният мост и въртяхме колелата /трябвало да се въртят в една посока...е въртяха се/...Масло наливаха до тогава докато не доиде до ръба и малко отдолу..Това е положението...Тези спорове щяха да са излишни ако си имахме книжка със данните за нашите си "камиони"
                        Ако съм направил грешка..е сега имам масло за самоблокиращ диф
                        Пък нали за това си е форума...да се учим Смятам да пусна снимки ама искам да са по "така"...Пуста суета...Сега съм сложил едни Мишлинки Алпина...красота...и гледам прогнозата кога ще завали сняг
                        Аз имам оригинална книжка , която върви с джипката от закупуването и .От нея може да научиш на къде да натиснеш ръчката , за да включи примерно десен мигач . Или как да си настроиш седалката . Или как да си пуснеш климатика. За нещата които обсъждаме обикновено във форума пише :"Необходим е сервиз".
                        Та тези книжки са за блондинки с токчета. Но като се замисля то май за всички западни автомобили с авсе такива ... (Ех , друго си беше за руските : цели ръководства за основен ремонт , плюс комплект инструменти с новата кола за започването му .)
                        Така че чети тук , информацията от препатилите хора е безценна
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Пак колко вида са

                          Абе забелязах, че колкото по малко се интересуваш дали има нещо за ремонт толкова по рядко ти се разваля колата
                          ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Пак колко вида са

                            и после като отидеш в сервиза,и за смяна преди са били неща за 100 лв,после станали за 500,ами те фронтерите много се чупели бе

                            Подържай со колата,не слушай коий какво ти пее на ухото

                            Поздрави

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от koi4a Преглед на мнение
                              ...От средата на 95г. нататък Фронтера А е с различно табло (по заоблено) с пружини отзад и с 16'' джанти и бензиновия двигател е X20SE и охлаждането на радиатора е с ел перка...
                              Това е точно като моята конфигурация.
                              Въпроса е на тази Фронтера може ли да се сложат 15" джанти? Става въпрос за оригинални фронтерски джанти 15". Евентуален проблем е да опират джантите в спирачните апарати.
                              Ясно е, че най добре да се пробва, но нямам 15" джанти, пък да купя и да не стават ще е тъпо.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X