Вече над 3 години и близо 90 000 км. навъртяни реших да поправя този вой наподобяващ ускорението на тролей на пълна ръчка. 
Лозан ( Isuzu )беше така любезен да разхвърля дифа за 20 минути а аз гледах ето така.
За пореден път се убеждавам, че без точните инструменти и знания човек нищо не може да направи.

Всичко беше извадено, полуоски пинион семеринг... и т.н

Интересното беше, че няма видимо износване по короната и пиниона сравнено с други такива ( На Kuzdov )
които бяха изпилени като бръснач. Но за сметка на това по пръстените на опорните лагери на касетата имаше язви, а лагера на пиниона виеше като вълк на палнолуние.
Ето и новите лагери ( имаше 4 такива внесени в БГ
) Абсолютно същите като тези които извадихме отвътре.


Набиването на новите лагери:

След това последва няколкочасова играчка по качване на касета, проверка, сваляне на касета, качване на пинион сваляне на понион..... баси нервите.
Крайният резултат е повече от впечатляващ НО остана остатъчен лек шум при подаване на газ който изчезва на 100% при отнемането и или натискането на съединител. Това най-вероятно е от промяната на ъгъла на пиниона след връшането му в оригиналната равнина заради новия лагер.
Но и дума не може да става за предишния шум който произвеждаше дифа. Сега си чувам двигателя.

Надявам се че ще изкара още поне 100 000 км. преди да го сменя с Исузов.

Лозан ( Isuzu )беше така любезен да разхвърля дифа за 20 минути а аз гледах ето така.


Всичко беше извадено, полуоски пинион семеринг... и т.н

Интересното беше, че няма видимо износване по короната и пиниона сравнено с други такива ( На Kuzdov )


Ето и новите лагери ( имаше 4 такива внесени в БГ



Набиването на новите лагери:

След това последва няколкочасова играчка по качване на касета, проверка, сваляне на касета, качване на пинион сваляне на понион..... баси нервите.
Крайният резултат е повече от впечатляващ НО остана остатъчен лек шум при подаване на газ който изчезва на 100% при отнемането и или натискането на съединител. Това най-вероятно е от промяната на ъгъла на пиниона след връшането му в оригиналната равнина заради новия лагер.

Но и дума не може да става за предишния шум който произвеждаше дифа. Сега си чувам двигателя.




Коментар