Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дебитомер(въздухомер)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дебитомер(въздухомер)

    Дебитомер(въздухомер),някой знае ли нещо за него.ДВГ-то ми не работи стабилно,прекъсва.Става дума за Фронтера Спорт 2,0i 1997г. След смяна на всички изтървали гарнитури по изпускателната с-ма(които смятаха майсторите за основния проблем,понеже лъже ланда сондата)ми казаха,че проблема е във въздухомера.Показаха ми го,намира се в основата на въздуш. филтър,свързан с някаква клема.Възможно ли е,това животно така да влияе на работата на ДВГ-то и ако някой знае каква му е цената,защото ми казаха нещо от порядъка на 400-500лв.
    Прости мя Господи,че чух вся премудрости твои,но бидох простак и невозползвaхся.

  • #2
    До: Дебитомер(въздухомер)

    Може. Но не е само този въздухомер (дебитомер). Щом си карал с "лъгана" ламбда-сонда, значи имаш поразтопен катализатор и свършили свещи. Някой измери ли съпротивлението на този катализатор?

    Коментар


    • #3
      До: Дебитомер(въздухомер)

      Дебитомера наистина струва 400лв., прочети тази тема за подобен проблем http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=22875
      И на мен ми казаха при диагностиката че дебитомера е заминал, а не беше. Да не се засилиш да купиш дебитомер, намери някой услужлив колега да пробвате с неговия дебитомер.

      Коментар


      • #4
        До: Дебитомер(въздухомер)

        Напълно възможно е друже въпросното чудо на техниката да струва дори и два пъти повече за съжаление.А най-гадното е че не си струва да се слага втора употреба защото обикновенно и той гърми не след дълго

        Коментар


        • #5
          До: Дебитомер(въздухомер)

          Дебитомера трудно мре.Направи си диагностика,грешка 21 или 22 ако е той.Вътре е пистов реостат-може да бъде почистен и да се оправи,само осезателя ако е заминал/което стърчи вътре във въздуховода/ ще гледаш за нов.А може да ти даде друга грешка и да промениш посоката на търсене.
          Успех!
          П.П.-Не вярвай на майстори,повечето не са си чели урока.STEF BMW гледам ти е градски,мотора му е същия.
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #6
            До: Дебитомер(въздухомер)

            Благодаря на всички за бързия отговор.Що се отнася до катализатора,нямам представа в какво състояние е,и дали е мерен,но свещите ги проверихме и бяха видимо добре.Това,че ламбда сондата е била лъгана го предположи единия от "специалистите".Може и да не е така.А STEF BMW обезателно ще го потърся за мнение.
            Прости мя Господи,че чух вся премудрости твои,но бидох простак и невозползвaхся.

            Коментар


            • #7
              До: Дебитомер(въздухомер)

              дааа-и аз си патих доста от тая недомислица,наречена дебитомер,ама го излъгах,де...-твоят е същия като моя... http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F2%EE%EC%E5%F0
              08седемшест5едно513четири

              Коментар


              • #8
                До: Дебитомер(въздухомер)

                ако проблема е в дебитомера, намери с търсачката тук за опел имам тема за него / http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=16459 /на същия двигател, там ми бяха дадени и оферти със цени на оригинален и ментак. моя се беше скапал от гърмеж на газовата при предишния собственик, сега от близо 7 месеца колата е с ментелив такъв и няма проблем /засега/ и на диагностиката на двигателя показва че всичко е ОК.
                Последно редактирано от rashana; 30-05-08, 16:15. Причина: добавка

                Коментар


                • #9
                  До: Дебитомер(въздухомер)

                  Ей сега си спомням,че единия майстор каза-"гърми във въздушния филтър".Макар,че аз не съм чул нищо да гърми.Между другото,днес ми обявиха цена за оригинален дебитомер.......1700лв.Кво ще кажете?
                  Прости мя Господи,че чух вся премудрости твои,но бидох простак и невозползвaхся.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Дебитомер(въздухомер)

                    да бе нали,тия лудили са,явно да.



                    Поздрави

                    Коментар


                    • #11
                      До: Дебитомер(въздухомер)

                      Първоначално публикуван от Константин Преглед на мнение
                      Благодаря на всички за бързия отговор.Що се отнася до катализатора,нямам представа в какво състояние е,и дали е мерен,но свещите ги проверихме и бяха видимо добре.Това,че ламбда сондата е била лъгана го предположи единия от "специалистите".Може и да не е така.А STEF BMW обезателно ще го потърся за мнение.
                      Какво "предположи" бе,колега-ти в сервиз ли си бил или в кръжок по астрология?!Набучи един кламер както пише на снимките които пуснах,давай контакт и чети лампата на чека.Със Стефан сме говорили как става точно,питай го той няма проблеми с диагностиката.
                      Не е сложно,успех!
                      П.П.-Ако не покаже нищо конкретно диагностиката те съветвам да пробваш с друга бобина и кабели-нещо подобно ми яде главата 2 месеца.Маркучи,свещи,кабели,дебитомер,мотор за ППХ-нищо.Накрая се оказа мижав пробив в първичната намотка на бобината.С прост "Елкон" го хвана един дърт майстор на ладички-фасонлиите с компютрите нищо не им родиха тиквите.От Лада Самара/16лв-оригинална 95лв/ става идеално,само пласмасовата шапка на старата я местиш в/у ладовата да не режеш оригиналния куплунг.От година и нещо търкалям без проблем.
                      Последно редактирано от maxxx; 31-05-08, 08:43.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Дебитомер(въздухомер)

                        Първоначално публикуван от Константин Преглед на мнение
                        Благодаря на всички за бързия отговор.Що се отнася до катализатора,нямам представа в какво състояние е,и дали е мерен,но свещите ги проверихме и бяха видимо добре.Това,че ламбда сондата е била лъгана го предположи единия от "специалистите".Може и да не е така.А STEF BMW обезателно ще го потърся за мнение.
                        Колега,пиша от Арбанаси където релаксирам.От понеделник нататък ми звънни - даже знам един дебитомер/втора употреба/,който можем да пробваме и евентуално да купиш ако става.Твоя ще го профилактираме и мисля,че ще се оправи.Ако не става цената на този който знам определено няма да е тази която ти казват.....

                        Коментар


                        • #13
                          До: Дебитомер(въздухомер)

                          Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                          Колега,пиша от Арбанаси където релаксирам.От понеделник нататък ми звънни - даже знам един дебитомер/втора употреба/,който можем да пробваме и евентуално да купиш ако става.Твоя ще го профилактираме и мисля,че ще се оправи.Ако не става цената на този който знам определено няма да е тази която ти казват.....
                          Стефко,като отворите дебитомера замерете осезателя на съпротивление/директно където е запоен на платката/.При 15 градуса трябва да показва около 3.3 КОм,при 30-около 1,4-1.5 КОм.Ако е в час-пистите,WD-40,проба и кламера за по-сигурно.Мисля че под друг вол ще излезе телето,ако нещо ви озори знаеш ми телефоните.
                          Успех,пичове-всичко от хора е правено!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Дебитомер(въздухомер)

                            Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                            Стефко,като отворите дебитомера замерете осезателя на съпротивление/директно където е запоен на платката/.При 15 градуса трябва да показва около 3.3 КОм,при 30-около 1,4-1.5 КОм.Ако е в час-пистите,WD-40,проба и кламера за по-сигурно.Мисля че под друг вол ще излезе телето,ако нещо ви озори знаеш ми телефоните.
                            Успех,пичове-всичко от хора е правено!
                            На колегата "Фронтерата" е 97г. "Екотек".След като и хвърлих едно око установих първо,че е с различен дебитомер /във формата на дроселова клапа - цилиндричен/от нашите 94г.Второ е наблъскана с вакуми и разни клапи и от тук ми блесна,че за да тресе на ниските най-вероятно има спукан маркуч по вакумите и смучи въздух.Третото нещо което разбрах от колегата Константин е,че изходните колектори са със скъсана шпилка,което ме наведе на мисълта,че е въжможно от там да идва проблема с прекъсването.Когато я изфорсираш си оправя работата но двигателя и на прекъсва.Препоръката ми беше да я закачи на тестер с подходящ софтуер за да си покаже какво и е....Автомобила е без газова.
                            Последно редактирано от STEF BMW; 15-06-08, 16:35. Причина: допълнение..

                            Коментар


                            • #15
                              До: Дебитомер(въздухомер)

                              Току що се връщам от сервиза.Оказа се,че не колекторните тръби са проблема,а гарнитурата на смукателните.Иначе компютъра не е показал никакви други отклонения и грешки.Оше не бяха завършили смяната и не съм чул двигателя,но утре като отида ще видим дали това е била причината.
                              Прости мя Господи,че чух вся премудрости твои,но бидох простак и невозползвaхся.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X