Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Секторна кутия?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Секторна кутия?

    Питането е следното,секторна кутия от Исузо дали става на фронтера КБ?
    Исузото е трупър 2.0 ,84 година?мостовете с какво предавателно число са,по моя информация като тези с двигателя 2.3 дизела на фронтера?

    Дали може тази секторна кутия да се присади на фронтерата?
    Проблема е че започна да скърца волана,като хвана карданите да отиват към секторната кутия и имат луфт?възможно е да е нещо друго,в събота ще ходя на по обстоен преглед,възможно ли да е някой накрайкник да прави мизери,гледам няма загуба на спирачна течностще пиша какъв е резултата.


    п.с тези накраиници могат ли да се рециклират?

    Поздрави

  • #2
    До: Секторна кутия?

    Има ли нещо което да е наред на тази кола?

    Между друго - в секторна кутия спирачна течност няма никаква работа, масло треба да има

    Сорри за оффтопика, не можах да се сдържа
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #3
      До: Секторна кутия?

      Има някой неща които се появяват в последствие на лошо стопанисване от предишните собственици,затова сега си я стягам-лошо няма


      днес я огледах по обстойно и ми се видя разбит кормилен накраиник,ще ги носят да ги рециклират,ще пиша какво ще стане.



      Поздрави

      Коментар


      • #4
        До: Секторна кутия?

        Моята имаше същия проблем!Гаранция ти давам,че не е от сектора..Като се разглобят пластмасовите кори на волана има една голяма водеща планка държаща кормилния прът.Непосредствено след волана ще видиш една втулка - от там ти е проблема!А за останалата част от корм.прът както описваш с карданите преди сектора - не съм срещал "Фронтера" да няма хлабина...До там не съм стигал и не мога да дам съвет.А като хванеш волана по вертикала /отвесно/ и го разклатиш има ли луфт?Само един съвет от мен - не пипай сект.кутия защото са здрави и не съм чул оплакване в този аспект,само ако е нужно можеш да и обереш луфта и да и долееш масло...Успех и пиши какво си направил.....

        Коментар


        • #5
          До: Секторна кутия?

          не няма луфт по вертилакала,това за което говориш под клаксона ли се намира,в смисъл да не разглабям таблото?

          Ако се наложи с какво масло да я долея?луфта как се обира на тази кутия?




          Поздрави

          Коментар


          • #6
            До: Секторна кутия?

            Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
            не няма луфт по вертилакала,това за което говориш под клаксона ли се намира,в смисъл да не разглабям таблото?

            Ако се наложи с какво масло да я долея?луфта как се обира на тази кутия?




            Поздрави
            Таблото не се разглобява само махни корите зад волана,които покриват лостовете за мигачите и светлините,погледни там където е рамата под таблото и ще видиш заварките за водещата шина на вретеното на волана - там търси луфта който описваш във волана.Луфта на сектора се обира като развиеш стопорната гайка на четвърт оборот и с отвертка натягаш болт находящ се в центъра на същата гайка,като същевременно пробваш с волана за луфтове и гледаш отместването на гумите вляво и вдясно.Забележка:Не натягай докрай - остави лека хлабина в секторната кутия.Дано съм бил полезен.Успех....

            Коментар


            • #7
              До: Секторна кутия?

              Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
              Не натягай докрай - остави лека хлабина в секторната кутия.
              Аз регулирам този луфт при вдигната предница. Усеща се точно моментът, когато започва да затяга. Така регулировката е точна - нито затяга(повишено износване), нито остава луфт да тропа по дупките.

              Коментар


              • #8
                До: Секторна кутия?

                99 % съм сигурен, че луфта ти идва от "карето", което съединява кормилния прът със секторната кутия. Представлява един двупалцов шарнир в тръба с два канала и се намира в моторния отсек. Няма как да го сбъркаш, понеже няма друго съединение там между пръта и кутията. Като отвория капака, хвани кормилния прът и го раздрусай и сам ще се убедиш. Колкото до скърцането-масълце му е майката....
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • #9
                  До: Секторна кутия?

                  Не сипвай (доливай) там спирачна течност. Има си специални масла за това. Мисля, че трябва да е Dextron III. Не съм съвсем сигурен. Разрови се в Интернет. При мен е червено на цвят. Какъв е другия Dextron който не е червен не знам. Хубаво е преди да сипваш да го пресипеш от тубичката в нещо прозрачно (и чисто разбира се) за да се убедиш, че няма вътре някакви утайки или плаващи частици. Ако има според мен не трябва да го ползваш. Доколкото знам Dextron III не е някаква марка масло а спецификация. Тоест различни фирми го произвеждат. Ако нещо не е така нека спецовете тук да кажат.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Секторна кутия?

                    В събота ще я видя точно за какво идва дума и ще пиша,надяввам се и с снимков материал




                    Поздрави

                    Коментар


                    • #11
                      До: Секторна кутия?

                      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                      Аз регулирам този луфт при вдигната предница. Усеща се точно моментът, когато започва да затяга. Така регулировката е точна - нито затяга(повишено износване), нито остава луфт да тропа по дупките.
                      Да колега,абсолютно прав си - така е най добре...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Секторна кутия?

                        Гледам, че се споменава и спирачна течност, която ама хич няма място в тази тема! На кутия с усилвател не се досипва нищо - тя се маже от маслото на усилвателя, което си има нарочен резервоар със сигнализация за ниво - щекичка или лампа. Обикновено е Dextron II или III (масло за автоматични скоростни кутии). На кутия без усилвател се сипва обикновено гъсто масло за натоварени зъбни предавки - диференциално.
                        Последно редактирано от Паджеровод; 09-05-08, 19:06. Причина: допълнение

                        Коментар


                        • #13
                          До: Секторна кутия?

                          Така момчета,днес ходих до сервиза,не е карето,не е и секторната кутия,над карето 10 сантиметра има нещо което е с гумен маншон,и то скърца,по неофициална информация са някакви шлици,ама какво е,не се знае,утре ще разглобяваме,май като гледам ще има и преправяне,ще видим,надявам се да стигнем до успешен край,дано да успея да снимам,ще се раглобят и пластмасите под волана,и ще търсим "дразнителя"


                          Поздрави

                          Коментар


                          • #14
                            До: Секторна кутия?

                            Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                            Гледам, че се споменава и спирачна течност, която ама хич няма място в тази тема! На кутия с усилвател не се досипва нищо - тя се маже от маслото на усилвателя, което си има нарочен резервоар със сигнализация за ниво - щекичка или лампа. Обикновено е Dextron II или III (масло за автоматични скоростни кутии). ......
                            Ънджък де. Нали това казвам и аз Не виждам къде съм написал, че се сипва в кутията. Говоря за резервоарчето на хидравликата. Както и да е ...

                            Коментар


                            • #15
                              До: Секторна кутия?

                              Така проблема е решен,и се оказа много елементарен,но разглобихме пръта,нова грес,проверихме го за хлабини,всичко е ок,проблема се оказа в болтовете който държат патронника,бяха се развили и той си хлопаше,сменихме ги с други с федершайби,стегнахме ги,но се разглоби волана,корите,занимавка си беше сега всичко е ок,секторната кутия и карето не са мръднали.


                              Поздрави

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X