Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Каяба или Токиkо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Каяба или Токиkо

    Здрасти на цялото братство!
    Наумих си да сложа газови амове.На моите нищо им няма,но като надигнах колицата по завоите много взе да кляка на ляво-дясно.Та-Каяба,четох цял ден-хубави,но много ментаци.Има два варианта-twin tube gas или mono tube gas.Първите ги препоръчват повече за асвалт,вторите Gas-A-Just(самонагаждащи-идея нямам как работят.Били за по-натоварен режим и за нормален-бла,бла,а може и да е вярно?!
    Да ме ориентирате за качествата на двата вида и цени от сигурен дилър,че си знаем къде ни е мама родила.Имало испански и японски,но ако били оригинал все трябвало да пише че са Made in Japan.А колега от Ауди форума плаче,че на предните-Japan,задните-Spain.
    За Токико нямам никакви отзиви,освен че по-няма дублажи.
    Като е около 6см. по-висока от какво да купя по-дълги амортисьори без да преправям нищо или да взема оригинал за Фронтера-КБ/C20NE
    Предварително благодаря за мнения и съвети-не само за тези марки и модификации.

  • #2
    До: Каяба или Токиkо

    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=16341
    Тук има малко писано за Токико.
    За съжаление не ги карах достатъчно дълго, за да добия представа.
    VARADERO SD2

    Коментар


    • #3
      До: Каяба или Токиkо

      Що не чете бре
      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...EC%EE%ED%F0%EE
      Слагай монроо 4х4.
      ако сложиш газови ще ти се получи следният проблем:джипа нама да е равномерно висок от двете страни.
      OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

      Коментар


      • #4
        До: Каяба или Токиkо

        Това е четено доста,сега виждам че си сложил самонагаждащо Монро.Я драсни на практика какво точно е поведението на такива амове на и извън пътя.Това за различна височина с газови амортисьори никак не го разбрах-ще кажеш ли защо мислиш така?Накрая-с Монро повече няма да се кара!Лични наблюдения.За това пуснах тема за гореупоменатите марки.

        Коментар


        • #5
          До: Каяба или Токиkо

          Срава въпрос,че газовете амортисьори имат много силен натиск нагоре.Проблема не е само,че са моннро.
          Какво се получава на пректика:разглеждаме само задната част на джипа.Единият ам. горнта част е захванат в задната част на джипа(десният),а другият (левия)горната част е захваната към средата част на джипа разположени са "V"-образно.Естествено по законите на физиката натиска на десния е по силен защото вдига леката част,а левия вдига по тежката част.Джипа се накланя леко на ляво това е проблема н газовите имат голям натиск на горе.Мислех да реша проблема като преместя левия в задният край както е захванат десния но това време все не стига
          За монрото съм много доволен просто за черен път са номер1,проблема при тях е че при загряване губят по-голямя част ос свойствата си но на практика за да загреят трябва да караш или на състезание или по-продължително време на черен път.
          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

          Коментар


          • #6
            До: Каяба или Токиkо

            Аэ карам вече 1 година със газови амортисьори - Де Карбон. Предишните бяха някъкви маслени които си работеха и нямаха никъкви течове, но колата не беше достатъно стабилна във завой с неравности. Та смених ги със газовите и нещата си дойдоха на мястото. Сега Фронтерата е стабилна в завоите независимо от настилката. Държи се като лека кола независимо от височината. Не наблюдавам по- твърда возия. На пресечен терен също е по кротка във подскоците.
            А относно височината колата е абсолютно еднакво висока от всички страни.
            Поздрави!
            Последно редактирано от EXALIBUR; 08-02-08, 19:18. Причина: допълнение
            Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

            А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

            Коментар


            • #7
              До: Каяба или Токиkо

              Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
              Аэ карам вече 1 година със газови амортисьори - Де Карбон. Предишните бяха някъкви маслени които си работеха и нямаха никъкви течове, но колата не беше достатъно стабилна във завой с неравности. Та смених ги със газовите и нещата си дойдоха на мястото. Сега Фронтерата е стабилна в завоите независимо от настилката. Държи се като лека кола независимо от височината. Не наблюдавам по- твърда возия. На пресечен терен също е по кротка във подскоците.
              А относно височината колата е абсолютно еднакво висока от всички страни.
              Поздрави!
              Модел,цена,кой ги дистрибутира и дали има ментаци.Ей такива мисли ме вълнуват,колега.Не съм се спрял на нищо конкретно,та сподели ако обичаш.Джипа ти верно ли не ляга по завоите,моите също не са изтекли,но след лифта малко заприлича на яхта.

              Коментар


              • #8
                До: Каяба или Токиkо

                Задължително търси нещо което е произведено за твоя джип. Ако сложиш кво да е по размер има голяма вероятност да си дадеш парите на вятъра.
                Монотръбните с газ под високо налягане наистина повдигат джипа с около 1см но до сега не съм забелязал да го изкривяват по надлъжната ос. Все пак масите на двете колела на един мост са разпределени относително по равно, а и стабилизиращите щанги се грижат за това.
                Заради лифта можеш да сложиш отзад по-дълги. Отпред защото е с независимото окачване е малко рисковано.
                Умното бутало (Self-Adjusting Deflecting Disc Valving) бачка с малко закъснение но е добра екстра.

                Провери за Bilstein B6 SPORT (жълтите). Има ги по железариите.
                Проектирани са да работят със заводската пружина.

                Коментар


                • #9
                  До: Каяба или Токиkо

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Задължително търси нещо което е произведено за твоя джип. Ако сложиш кво да е по размер има голяма вероятност да си дадеш парите на вятъра.
                  Монотръбните с газ под високо налягане наистина повдигат джипа с около 1см но до сега не съм забелязал да го изкривяват по надлъжната ос. Все пак масите на двете колела на един мост са разпределени относително по равно, а и стабилизиращите щанги се грижат за това.
                  Заради лифта можеш да сложиш отзад по-дълги. Отпред защото е с независимото окачване е малко рисковано.
                  Умното бутало (Self-Adjusting Deflecting Disc Valving) бачка с малко закъснение но е добра екстра.

                  Провери за Bilstein B6 SPORT (жълтите). Има ги по железариите.
                  Проектирани са да работят със заводската пружина.
                  Пропуснал съм да уточня.За по-дълги задни имах предвид,но захвата и вътрешния диаметър на втулките да са същите.
                  Видях че ДеКарбон ги продават Канекс и хората дават добри мнения за стоките им.А и като пари не плашат-125 задни,87-предни.И не са рециклирани румънски както прочетох за Каябата в нета.Не знам дали в Канекс ако питам за по-дълги с идентично закрепване дали ще знаят.Ако някой знае за дължината да драсне-ще ме улесни,за което ще съм му благодарен.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Каяба или Токиkо

                    Аз също съм чувал добри отзиви за ДеКарбон.
                    Ама пак ти казвам. Разбери каква е твърдоста на заводските и търси такива, щото ако гледаш само размера ще се издъниш гарантирано.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Каяба или Токиkо

                      Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                      Модел,цена,кой ги дистрибутира и дали има ментаци.Ей такива мисли ме вълнуват,колега.Не съм се спрял на нищо конкретно,та сподели ако обичаш.Джипа ти верно ли не ляга по завоите,моите също не са изтекли,но след лифта малко заприлича на яхта.
                      А замислил ли си се за вариант с двоен амортисьор /маслен/ само в задната част монтирани пред и зад планката!?....Мисля,че ще стане стабилно хем ще има амове пред и зад моста.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Каяба или Токиkо

                        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                        Аз също съм чувал добри отзиви за ДеКарбон.
                        Ама пак ти казвам. Разбери каква е твърдоста на заводските и търси такива, щото ако гледаш само размера ще се издъниш гарантирано.
                        И това го имам предвид,ама от къде идея нямам.В Канекс дали няма да са наясно или да не разчитам твърде.Не съм пазарувал от там,ако някой знае да драсне ако обича.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Каяба или Токиkо

                          Ще се наложи да погледна какво пише на кутиите и номерата на самите амортесьори, че не помня каво беше. Знам че на самите амове пишеше че са произведени във Франция и имат две години заводска гаранция. Оранжеви са на цвят и ми струваха СЕГА ДА НЕ СЕ СМЕЕТЕ 240 лв 4те броя. От магазина. Струва ми се че тия нещо се объркаха , но аз съм доволен. И от цената и от возията. Колата наистина не ляга настрани в завоите. Моето окачване отзад е на пружини и не съм пипал нищо по него.
                          Поздрави!
                          Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                          А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                          Коментар


                          • #14
                            До: Каяба или Токиkо

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            Все пак масите на двете колела на един мост са разпределени относително по равно, а и стабилизиращите щанги се грижат за това.
                            При фронтерата 2000и спорт 93-95г не е така
                            OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                            Коментар


                            • #15
                              До: Каяба или Токиkо

                              Върти ми се в главата да удължа точките на закрепване за да не слагам по-дълги амове.Отзад с 4,5см. обеца.Мнение или по-читава идея имате ли?Тогава и евентуалното криво стоене може да се нагласи от обеците,или каквото се измисли.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X