Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Теч от задна полуоска ОФБ ДБ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Теч от задна полуоска ОФБ ДБ

    Здравейте колеги!
    От няколко седмици баща ми забеляза грес на задния спирачен апарат. След щателни почистване се вижда сълзене от вътре на диска, някъде от лагера на полуоската. Мислех, че е със семеринг, но при при търсенето се оказа, че Лагера е само с канал за О пръстен в комплект и с разпонната втулка. Лагера си е здрав и за сега няма проблеми.
    Може ли да се смени само пръстена?
    Щом е протекло маслото значи няма и ръжда поне.
    При избиването прецаква ли се лагера?
    Цената на читав лагер е доста висока, а един О- пръстен е доста по Ефтим, но дали и той може да се намери.

  • #2
    От: Теч от задна полуоска ОФБ ДБ

    Сменя се всичко, защото ремонтът е тегав и се прави от хора, които са наясно, как се случва. Отделно едва ли е протекъл О-пръстена, по-скоро уплътнителя/капачката на самия лагер. Има особености при набиването на новия лагер и най-вече на втулката така, че не прави ремонта в кварталния сервиз.
    ОФА КБ X20SE + метан

    Коментар


    • #3
      От: Теч от задна полуоска ОФБ ДБ

      Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
      Сменя се всичко, защото ремонтът е тегав и се прави от хора, които са наясно, как се случва. Отделно едва ли е протекъл О-пръстена, по-скоро уплътнителя/капачката на самия лагер. Има особености при набиването на новия лагер и най-вече на втулката така, че не прави ремонта в кварталния сервиз.
      Лагеруването на ОФБ същото ли е като на ОФА ?
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • #4
        От: Теч от задна полуоска ОФБ ДБ

        Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
        Лагеруването на ОФБ същото ли е като на ОФА ?
        Адаш, ако имаш как да помогнеш на колегата с инфо-давай! Иначе мен да ме препитваш няма смисъл. Ако пък съм сбъркал-направо го кажи. Хубав ден!
        ОФА КБ X20SE + метан

        Коментар


        • #5
          От: Теч от задна полуоска ОФБ ДБ

          Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
          Адаш, ако имаш как да помогнеш на колегата с инфо-давай! Иначе мен да ме препитваш няма смисъл. Ако пък съм сбъркал-направо го кажи. Хубав ден!
          Адаш, не че не се бъзикам от време на време ( добронамерено , надявам се) , но в случая съм сериозен .
          Имам абсолютно същия проблем като на колегата . Всъщност , то това беше и "скритата лимонка" като купувах джипката .
          Само че при мен бяха намазали повърхностите със силикон , та видях издайническото "омазняване" откак вече я купих и вкарах за обстоен преглед на ходовата част на канала.

          ... и понеже още не съм търсил чертежи / схеми за полуоските на ОФБ ( за ОФА съм наясно) реших първо да питам
          Течът за сега е поносим , но съм на "дебнене" и рано или късно ше требе да минем "под ножа" . А гледам по онлайн магазините само "Оптимал" и некви други подобия на лагери . Отделно втулка не виждам в комплекта по снимките .
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • #6
            От: Теч от задна полуоска ОФБ ДБ

            Честно казано не съм убеден, че са еднакви, мостовете са различни. Предполагам, че принципът с лагера и втулката е същия, но размерите между А и Б са различни. Както казах само предполагам Търси само качествени лагери и не прави компромиси с измислени марки, препочъчвам Koyo, а вариантите с намиране и на втулката сме ги дъвкали някъде в друга тема... Звънни за сверка в Олимпия да видиш, какво ще ти предложат.
            ОФА КБ X20SE + метан

            Коментар


            • #7
              От: Теч от задна полуоска ОФБ ДБ

              Актуална информация по темата:
              Лагерите са два размера, като разликата е само в дебелината, която е много малка... 90/40/30 и 90/40/31.5 Предполагам, че едните се монтират в шенкели на мостове с барабанни спирачки, а другите на дискови. Има хора, които добре знаят отговора на питанката тук, но се спотайват-тяхна си воля
              Лагер Koyo заедно с втулка в момента струва 195лв. в Олимпия.
              Хубав ден!
              ОФА КБ X20SE + метан

              Коментар


              • #8
                От: Теч от задна полуоска ОФБ ДБ

                Също така на единя опръстена е от пред а на другия от зад до семеринга.
                МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                Коментар


                • stoyko
                  stoyko коментира
                  Редактиране на коментар
                  Е значи пак има семеринг някакъв?

                • stoyko
                  stoyko коментира
                  Редактиране на коментар
                  Е значи пак има семеринг някакъв?

              • #9
                От: Теч от задна полуоска ОФБ ДБ

                А ако,монтираш лагер от модел с дискови на модел с барабани,какво може да се случи,че аз това съм направил,поради незнание.За сега няма видими проблеми или течове.

                Коментар


                • #10
                  От: Теч от задна полуоска ОФБ ДБ

                  Оказа се, че е запушен отдушника. Отпуших го и май омасляването понамаля. Не беше истекло много масло. Лагера който открих на Moog e 92 лева, но мисля да го сменям и да профилактиране lsd-ито. Надали е космическа ракета. На Гранд Черокито сменях на улицата без преси и други подобни. С малко повече внимание всичко става, но се изненадах, че на Черокито лагера е почти наполовина по малък, съд семеринг, а на опела с един малък о-пръстен.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X