Вчера реших да се разходя малко из Осоговската планина покрай река Елешница, без да знам, че там си е паднал доста сняг. Пътя беше еднопосочен коловоз в тежък сняг, 30 километра, като накрая взех и да опирам отдолу /Фронтерата си е сток/. Последните 7 километра са едно изкачване към превала за връх Белток и там ме спряха ловджии да питат за кучетата си - щом свалих джама веднага усетих миризма на феродо без да съм усетил съединителя да буксува? Чак тогава разбрах, че колата май се зори в тези условия и включих бавните до края на изкачването. По асфалта още се държи нормално на пета при яки изпреварвания по баири и се чудя аз ли не усетих буксуването на съединителя в снега и дали вече не е за смяна?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Миризма на феродо?
Свий
X
-
От: Миризма на феродо?
Не го мисли, нормално е да смърди. Но не виждам защо не ползваш бавните, като ги имаш...Преди доста години опитах да стигна от Добърско до хижата над него-долу валеше дъжд и беше меко, но нагоре имаше задържан сняг...съединителят не само смърдя, а след яко боксуване в една преспа просто отказа. След десетина минути изстина и зацепи, за Голф Синхро става дума. Тогава разбрах колко ми липсват бавни.Животът е харизан кон според мен...
Теди
Коментар
-
От: Миризма на феродо?
И аз съм палил съединител..... като невръстен шофьор. Баир, вместо първа включих 3-та(имаше голям луфт в скоростния лост) и пълна газ да тръгвам. Минах 30м като с полусъединителя го пазя да не изгасне. След това съединителя буксуваше 400-500 км и се оправи. Явно опеченето феродо се изтърка. До ден днешен колата е жива с този съединител. Толкова ми бил акъла(и уменията де). Така че място за притеснения нямаш.
И няма лошо да се ползват бавните при положение, че разтоварват двигателя. При качване на тротоари и подобни изкачвалки също е хубаво да ги включваш, да не се мъчиш на полусъединител.
Коментар
-
От: Миризма на феродо?
Да, тъпа грешка от моя страна, хем няколко пъти се чудих дали да не ги включвам вече бавните, но пътя изискваше максимална концентрация да не се метна в някое дере и бързо забравях, пък и колата си вървеше добре на втора. Дано кара още, че не ми се занимава с големи ремонти - мерси за мненията!Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
От: Миризма на феродо?
Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнениеДа, тъпа грешка от моя страна, хем няколко пъти се чудих дали да не ги включвам вече бавните, но пътя изискваше максимална концентрация да не се метна в някое дере и бързо забравях, пък и колата си вървеше добре на втора. Дано кара още, че не ми се занимава с големи ремонти - мерси за мненията!ОФА КБ X20SE + метан
Коментар
-
От: Миризма на феродо?
В планината и по пресечен терен само бавни,дори без сняг и сериозна кал.30 километра на стандартни предавки в планина и сняг?!?Много здрав амбриаж ,и дано кара дълго.Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
-
От: Миризма на феродо?
Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение... усетих миризма на феродо без да съм усетил съединителя да буксува...мисля, да зема а се замисля...
Коментар
-
От: Миризма на феродо?
Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнениеВтора в сняг и по пресечен терен... евала за таз Фронтера! Не друсаше ли? Моята любима скорост е втора бавна.
Коментар
-
От: Миризма на феродо?
Все пак е дизел и на втора си пълзи съвсем уверено, а и това е черен път който си е основен през лятото и няма особени екстреми. Снега го прави труден в момента и разминаването е проблем, но имах късмет и за тези 30 километра не срещнах нито една кола, чак след превала настигнах група ловци и вече заедно слезнахме към Кюстендил. Точно за този мирис без буксуване пуснах темата, ако може колегата evos да обясни как става?Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
От: Миризма на феродо?
За лично успокоение първо вижте колко е свободния ход преди отделяне и колко е преди зацепване на съединителя.Ако отделя по високо може и да има износване.
"Втора серия" е при включена директна ,десния крак на спирачката и газта до 2500 об.(гоним въртящ момент) и последващо бързо отпускане на съединителя-замирисва и трябва да изгаси двигателя за 2-3 секунди (здрав съединител) ,повече-пътник.
Коментар
-
От: Миризма на феродо?
Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнениеВлади, а ако знаеш как върви при автоматика и при включени бавни и лоста на 2, все едно имам 500 коня, с такава лекота върви, със сравнение при предишната ми ОФА на 2 ра бавниМИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА
Коментар
-
От: Миризма на феродо?
Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнениеНе е 500 а 204 X 2.1 = 430
Повишава въртящия момент.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар