От: Фронтера А спорт 2.0 пуши
Как разбра, че е "капеща". Според мене, може да стане само ако е свалена. А след като е свалена и се установи, че не е в ред, дори и след процедура с ултразвукова вана - няма смисъл да се слага обратно. Аз стигнах до дюзата накрая, щото с допълнителните инсталации свалянето им ми е трудно. Първо размених свещите - не работи пак същия цилиндър. После, проверка на компресията - еднаква на всички цилиндри. Проверка на регулатора на рейката - не вкарва бензин в колектора. До тук всичко без разглобяване. Проверка на захранването на бубина и дюзи с един светодиод и съответното съпротивление - мига равномерно на всички позиции - значи и електричеството е в ред. После размяна на перата на куплунга към бубината и съответно размяна на кабелите към свещите - пак същия цилиндър не работи, значи и бубината и високоволтовите кабели в ред. Е ми .... остана дюзата и почна разглобяването. В един момент преди разглобяването мерих и съпротивлението да бубинките на дюзите - всичките 15 ома.
Освен с ултразвукова вана пробвах и други начини да я раздвижа, ама не стана. Явно нещо твърдо и устойчиво, като кварцова песъчинка е заклинило иглата и няма изкарване.
Първоначално публикуван от Piterd
Преглед на мнение
Освен с ултразвукова вана пробвах и други начини да я раздвижа, ама не стана. Явно нещо твърдо и устойчиво, като кварцова песъчинка е заклинило иглата и няма изкарване.
Коментар