От: Смяна гарнитура на главата на X22XE
Странно, защо се заобикалят всички възможни опити за сакането на пръч от овцата?
Колега, ако бъркаш всмукателен с изпускателен клапан, защо не отидеш на варианта "пръч"?.
Колегата novatech e достатъчно компетентен, за да ти реши проблема, а също и достатъчно компетентен, за да реши и доста по-сериозни проблеми.
Поиграй си още малко, пък после - на канала....
Ама защо по най-трудния начин - ти си знаеш.
Успех!
PS - мога да ти споделя координати на колегата, де. То и той кара такова возило, пък и им разбира на колите, оттук-оттам... В сервиза му се влиза със записване, прочее..
Първоначално публикуван от Piterd
Преглед на мнение
Колега, ако бъркаш всмукателен с изпускателен клапан, защо не отидеш на варианта "пръч"?.
Колегата novatech e достатъчно компетентен, за да ти реши проблема, а също и достатъчно компетентен, за да реши и доста по-сериозни проблеми.
Поиграй си още малко, пък после - на канала....
Ама защо по най-трудния начин - ти си знаеш.
Успех!
PS - мога да ти споделя координати на колегата, де. То и той кара такова возило, пък и им разбира на колите, оттук-оттам... В сервиза му се влиза със записване, прочее..
(ша ни кажеш да знаем , ма от дъното , без бутало)За главунгера - пак плосък шлайф.Водачи , райбери , клапани , хидрокомпенсатори.Продължаваме...Нещо слабо в лагеруването на КВ? Понякога аксиално?...Не разбирам какво искаш да постигнеш.
: Изключи от съзнанието си емоциите , защото те ти отнемат от енергията , нужна за поставената цел!
Коментар