Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мостове на Фронтера?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мостове на Фронтера?

    Здравейте колеги!Въпросът ми е къде са слабите места на мостовете?В дискусии за Фронтери/много се спори що за джипове са/наред с всички плюсове и минуси накрая се стига до слаби мостове.За задния мост ли става дума или и за двата?

  • #2
    До: Мостове на Фронтера?

    Не се впечатлявай много от заключенията, защото за един слабо е едно, за друг-друго. По принцип Фронтерата не е пригодена за хард изпълнения. Съществува мнение, че задните дифове са слаби, но аз мисля, че задкормилните устройства са виновни по-скоро. Ако имаше кола, която не се троши, всички щяха нея да карат.....
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • #3
      До: Мостове на Фронтера?

      Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
      Не се впечатлявай много от заключенията, защото за един слабо е едно, за друг-друго. По принцип Фронтерата не е пригодена за хард изпълнения. Съществува мнение, че задните дифове са слаби, но аз мисля, че задкормилните устройства са виновни по-скоро. Ако имаше кола, която не се троши, всички щяха нея да карат.....
      Абсолютно вярно!!!Да ,не е за хард,но за разходки с хард отенък си е добра,поне това е моето впечатление от първото ми излизане от шосетата-в калта/Първа кал Ст.Загора/.

      Коментар


      • #4
        До: Мостове на Фронтера?

        Абе на мен си ми харесва,пък и не съм чувал за джипка или л.автомобил,който да е над 300хил.и да не е готов да се троши или тепърва да му предстои разработка!Ами то най-здравото е в магазина,а ние май забравяме,че караме стари коли как няма да има слаби места?Лично мнение - от хубав джип има и по хубав но има и.......още по хубав затова да си караме това което си имаме и поддържаме пък те ако искат да се чупят!??...

        Коментар


        • #5
          До: Мостове на Фронтера?

          Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
          По принцип Фронтерата не е пригодена за хард изпълнения.
          щом не е пригодена за хард си прави изводите,ако беще здрав изобщо нямаше да се пише за него..До сега не съм чул мост да се оценя по критерий да ли е за хард или не.Оценя се дали е слаб или здрав.Слаб е не може да се отрече,наклона на зъбите на короната тяхната широчина и височина,Митака(куздов) да каже на исузото задният диф за какво става въпрос корона пиньон нямат чупене
          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

          Коментар


          • #6
            До: Мостове на Фронтера?

            Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
            щом не е пригодена за хард си прави изводите,ако беще здрав изобщо нямаше да се пише за него..До сега не съм чул мост да се оценя по критерий да ли е за хард или не.Оценя се дали е слаб или здрав.Слаб е не може да се отрече,наклона на зъбите на короната тяхната широчина и височина,Митака(куздов) да каже на исузото задният диф за какво става въпрос корона пиньон нямат чупене
            Един ден като я докарам до там мога ли да сложа цял заден мост от Исузу без да бутам нищо?Предавателни числа,захват на карета и т.н.?А само касета-другото от "немеца"?Да знам колко да заделям от сега.Пък може и да не се наложи.

            Коментар


            • #7
              До: Мостове на Фронтера?

              Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
              Един ден като я докарам до там мога ли да сложа цял заден мост от Исузу без да бутам нищо?Предавателни числа,захват на карета и т.н.?А само касета-другото от "немеца"?Да знам колко да заделям от сега.Пък може и да не се наложи.
              Пожелавам ти да нети се налага градски,а МARINHAKER да каже има ли заменяемост м/у двата моста?

              Коментар


              • #8
                До: Мостове на Фронтера?

                За най-точна информация, питайте Лозан. Аз съм с мост от Родео, но при мен съвпадат предавателните числа на дифовете и само преправи кардана и жилата на ръчната. За бензиновите не знам дали има същите дифове, но планките, на които лежи моста върху ресорите, не съвпадат. Мисля, че може да се преработи при голям мерак
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • #9
                  До: Мостове на Фронтера?

                  А в крайна сметка какво да разбираме /здрави или не/,пиша-щото не съм в час с тези неща и ми е интересно?Все пак има колеги сменяли и поради какви причини-още по интересно?

                  Коментар


                  • #10
                    До: Мостове на Фронтера?

                    Ами аз моя го смених, защото ръмжеше много здраво. В последствие се оказа, че е бил отварян и са му объркани регулировъчните пластини и са го пренатегнали. Иначе нямаше нищо счупено или видимо износено. Според мен проблемите с дифовете най-често идват от неподходящо или несменяно стотици хиляди километри масло. А и за всяка кола мисля, че е нормално да се поизноси това-онова за 200+ хиляди километра.
                    П.П. Вярно е, че на Исузото са значително по-масивни короната и пиньона и следователно са и по-здрави, но щом немските изкарват по 200-300 х. км не могат да се нарекат категорично слаби. Все пак, аз съм доволен, че смених моя ....
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • #11
                      До: Мостове на Фронтера?

                      Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                      Ами аз моя го смених, защото ръмжеше много здраво. В последствие се оказа, че е бил отварян и са му объркани регулировъчните пластини и са го пренатегнали. Иначе нямаше нищо счупено или видимо износено. Според мен проблемите с дифовете най-често идват от неподходящо или несменяно стотици хиляди километри масло. А и за всяка кола мисля, че е нормално да се поизноси това-онова за 200+ хиляди километра.
                      П.П. Вярно е, че на Исузото са значително по-масивни короната и пиньона и следователно са и по-здрави, но щом немските изкарват по 200-300 х. км не могат да се нарекат категорично слаби. Все пак, аз съм доволен, че смених моя ....
                      Това че са по масивни не значи че са по здрави,моето мнение е че всеки един диф. е преоразмерен,не знам с колко %,но съм сигурен в това.Така че за 27г.шов.стаж един единствен път се откърти зъб на короната на диф..Е..дифа беше предназначен за 50к.с. двигател, а аз го натоварих 80к.с. и 2т.микробус. Дифа беше на незнайно колко км.Мисля че не сме по добри от конструкторите на Фронтера, та били те японци или германци или GM. Е това че Куздов е сменил дифа не значи че е бил строшен.Майсторите са били такива. Това че си патим от тях е друг въпрос.Трябва да се спре вече тази история с слаби дифове,търсете майстори за слаби задкормилни устройства.С това не искам да обиждам който и да е!!!!!!!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Мостове на Фронтера?

                        Първоначално публикуван от горския Преглед на мнение
                        Пожелавам ти да нети се налага градски,а МARINHAKER да каже има ли заменяемост м/у двата моста?
                        При Лозан имаше един разглобен на Исузо.Броят на зъбите на кораната са еднакви. брой на зъби на короната-41бр разтояние м/у зъбите 8мм
                        предполагам ,че може само дифа да се смени.До колкото знам полуоските на дифа на исузото са разтоварени с два коносовидни лагера на главина(чисто военно изпълнение)
                        OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                        Коментар


                        • #13
                          До: Мостове на Фронтера?

                          И моето виждане по въпроса е същото. Стария ми диф не беше счупен, а съсипан от некадърно сглобяване. При въртене на кардана на ръка, буквално прескачаше от зъб на зъб, толкова беше пренатегнат, и въпреки това нямаше нито един зъб счупен или нащърбен.
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #14
                            До: Мостове на Фронтера?

                            Е...кой ще направи изводите???Все пак да изчакаме още малко,може да научим още нещо интересно.Ииии какво значи разтоварена полуоска на цял заден мост?

                            Коментар


                            • #15
                              До: Мостове на Фронтера?

                              Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                              Абе на мен си ми харесва,пък и не съм чувал за джипка или л.автомобил,който да е над 300хил.и да не е готов да се троши или тепърва да му предстои разработка!Ами то най-здравото е в магазина,а ние май забравяме,че караме стари коли как няма да има слаби места?Лично мнение - от хубав джип има и по хубав но има и.......още по хубав затова да си караме това което си имаме и поддържаме пък те ако искат да се чупят!??...
                              Така е Стефане,и аз си я обичам/Фронтерата/,а.....ми тя ми е любовницата от която жената не ме ревнува!!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X