Здравейте колеги!Въпросът ми е къде са слабите места на мостовете?В дискусии за Фронтери/много се спори що за джипове са/наред с всички плюсове и минуси накрая се стига до слаби мостове.За задния мост ли става дума или и за двата?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Мостове на Фронтера?
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
До: Мостове на Фронтера?
Не се впечатлявай много от заключенията, защото за един слабо е едно, за друг-друго. По принцип Фронтерата не е пригодена за хард изпълнения. Съществува мнение, че задните дифове са слаби, но аз мисля, че задкормилните устройства са виновни по-скоро. Ако имаше кола, която не се троши, всички щяха нея да карат....."Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
-
До: Мостове на Фронтера?
Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнениеНе се впечатлявай много от заключенията, защото за един слабо е едно, за друг-друго. По принцип Фронтерата не е пригодена за хард изпълнения. Съществува мнение, че задните дифове са слаби, но аз мисля, че задкормилните устройства са виновни по-скоро. Ако имаше кола, която не се троши, всички щяха нея да карат.....
Коментар
-
До: Мостове на Фронтера?
Абе на мен си ми харесва,пък и не съм чувал за джипка или л.автомобил,който да е над 300хил.и да не е готов да се троши или тепърва да му предстои разработка!Ами то най-здравото е в магазина,а ние май забравяме,че караме стари коли как няма да има слаби места?Лично мнение - от хубав джип има и по хубав но има и.......още по хубав затова да си караме това което си имаме и поддържаме пък те ако искат да се чупят!??...
Коментар
-
До: Мостове на Фронтера?
Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнениеПо принцип Фронтерата не е пригодена за хард изпълнения.
OFFROAD CLUB STARA ZAGORA
Коментар
-
До: Мостове на Фронтера?
Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнениещом не е пригодена за хард си прави изводите,ако беще здрав изобщо нямаше да се пише за него..До сега не съм чул мост да се оценя по критерий да ли е за хард или не.Оценя се дали е слаб или здрав.Слаб е не може да се отрече,наклона на зъбите на короната тяхната широчина и височина,Митака(куздов) да каже на исузото задният диф за какво става въпрос корона пиньон нямат чупене
Коментар
-
До: Мостове на Фронтера?
Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнениеЕдин ден като я докарам до там мога ли да сложа цял заден мост от Исузу без да бутам нищо?Предавателни числа,захват на карета и т.н.?А само касета-другото от "немеца"?Да знам колко да заделям от сега.Пък може и да не се наложи.
Коментар
-
До: Мостове на Фронтера?
За най-точна информация, питайте Лозан. Аз съм с мост от Родео, но при мен съвпадат предавателните числа на дифовете и само преправи кардана и жилата на ръчната. За бензиновите не знам дали има същите дифове, но планките, на които лежи моста върху ресорите, не съвпадат. Мисля, че може да се преработи при голям мерак"Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
-
До: Мостове на Фронтера?
Ами аз моя го смених, защото ръмжеше много здраво. В последствие се оказа, че е бил отварян и са му объркани регулировъчните пластини и са го пренатегнали. Иначе нямаше нищо счупено или видимо износено. Според мен проблемите с дифовете най-често идват от неподходящо или несменяно стотици хиляди километри масло. А и за всяка кола мисля, че е нормално да се поизноси това-онова за 200+ хиляди километра.
П.П. Вярно е, че на Исузото са значително по-масивни короната и пиньона и следователно са и по-здрави, но щом немските изкарват по 200-300 х. км не могат да се нарекат категорично слаби. Все пак, аз съм доволен, че смених моя....
"Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
-
До: Мостове на Фронтера?
Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнениеАми аз моя го смених, защото ръмжеше много здраво. В последствие се оказа, че е бил отварян и са му объркани регулировъчните пластини и са го пренатегнали. Иначе нямаше нищо счупено или видимо износено. Според мен проблемите с дифовете най-често идват от неподходящо или несменяно стотици хиляди километри масло. А и за всяка кола мисля, че е нормално да се поизноси това-онова за 200+ хиляди километра.
П.П. Вярно е, че на Исузото са значително по-масивни короната и пиньона и следователно са и по-здрави, но щом немските изкарват по 200-300 х. км не могат да се нарекат категорично слаби. Все пак, аз съм доволен, че смених моя....
Коментар
-
До: Мостове на Фронтера?
Първоначално публикуван от горския Преглед на мнениеПожелавам ти да нети се налага градски,а МARINHAKER да каже има ли заменяемост м/у двата моста?
предполагам ,че може само дифа да се смени.До колкото знам полуоските на дифа на исузото са разтоварени с два коносовидни лагера на главина(чисто военно изпълнение)OFFROAD CLUB STARA ZAGORA
Коментар
-
До: Мостове на Фронтера?
И моето виждане по въпроса е същото. Стария ми диф не беше счупен, а съсипан от некадърно сглобяване. При въртене на кардана на ръка, буквално прескачаше от зъб на зъб, толкова беше пренатегнат, и въпреки това нямаше нито един зъб счупен или нащърбен."Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
-
До: Мостове на Фронтера?
Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнениеАбе на мен си ми харесва,пък и не съм чувал за джипка или л.автомобил,който да е над 300хил.и да не е готов да се троши или тепърва да му предстои разработка!Ами то най-здравото е в магазина,а ние май забравяме,че караме стари коли как няма да има слаби места?Лично мнение - от хубав джип има и по хубав но има и.......още по хубав затова да си караме това което си имаме и поддържаме пък те ако искат да се чупят!??...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар