Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Eл. вентилатор или вискомуфа?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Eл. вентилатор или вискомуфа?

    Колеги,здравейте пак!Докато ровичках покрай последното си приключение се сетих да пробвам вискомуфата.На студен мотор с един парцал не успях да я спра-наряза парцала.Като купувах колата собственика каза че я е сменял и наистина стоеше много лъскава.Ама това беше преди 2 год. и 30к. километра.Понеже термоса е читав нямам проблем с температурата.Като е зацепена постоянно дали ми влияе много на разхода?Като изчетох темите с подобна тематика-да.Въпроса ми е толкова много ли влияе,че да правя ел.охлаждане.И ако да с колко ел.вентилатора?И от каква кола приблизително?Или пак с виско-дъвкана е бая пъти темата,но категоричен отговор ел. или муфа не прочетох.

  • #2
    До: имам проблем с охлаждането

    Маххх не и се притеснявай тя като е студена седи като зацепена. При мен всяка сутрин като запаля колата докато изляза по улицата муфата ми е зацепена и си чувам перката. Аз стигнах до извода че в муфата, гела който върши работата, трябва да се разбие когато е студена. Не съм сигурен че това е правилната работа, но стигнах до извода че муфата си ми работи правилно и не мисля да я пипам. Предполагам че трябва да пробваш след като колата е поработила малко.А и другото което съм забелязал е че и аз не мога да я спра перката, независимо дали е загряла колата или е студена. Но когато зацепи муфата се чува звук, едно виене като на 6 литров двигател, което се получава от завихрянето на въздуха. Ти забелязал ли си такива промени?
    Надявамсе че и другите колеги ще напишат своите мнения по въпроса и ще стигнем до истината
    Може и моита да не е наред
    Рак, мерак и простак не се лекуват!!!

    Коментар


    • #3
      До: имам проблем с охлаждането

      Първоначално публикуван от rosssko Преглед на мнение
      Маххх не и се притеснявай тя като е студена седи като зацепена. При мен всяка сутрин като запаля колата докато изляза по улицата муфата ми е зацепена и си чувам перката. Аз стигнах до извода че в муфата, гела който върши работата, трябва да се разбие когато е студена. Не съм сигурен че това е правилната работа, но стигнах до извода че муфата си ми работи правилно и не мисля да я пипам. Предполагам че трябва да пробваш след като колата е поработила малко.А и другото което съм забелязал е че и аз не мога да я спра перката, независимо дали е загряла колата или е студена. Но когато зацепи муфата се чува звук, едно виене като на 6 литров двигател, което се получава от завихрянето на въздуха. Ти забелязал ли си такива промени?
      Надявамсе че и другите колеги ще напишат своите мнения по въпроса и ще стигнем до истината
      Може и моита да не е наред
      Абсолютно е наред, точно такова трябва да е поведението на работеща муфа.
      no signature no problems

      Коментар


      • #4
        До: Eл. вентилатор или вискомуфа?

        Освен да я пробвам с парцала като отлепи стрелката за температурата.После като е достигнала раб.темп. и да сравня усилието което ползвам да я спра.Виенето лятото съм го чувал.Сега тръгни-спри-почти няма кога да я вкарам в режим.На другите коли нали колегите като са студени ги спират с вестник.Пак ние ли сме бамбашка?Ами ако бъгляса как да я хванем навреме без фатални последици?

        Коментар


        • #5
          До: Eл. вентилатор или вискомуфа?

          Аз съдя по на брат ми Grand-а също сузукито (на което му сменихме муфата с нова преди 5-6 месеца) и на един приятел Патрула, муфите се държат еднакво, като запалиш колата дори сега на студа, муфата е зацепена и вие като ураган, след 5-10-15 минути каране спира да вие и така до достигането на нужната и темп. за зацепване.
          no signature no problems

          Коментар


          • #6
            До: Eл. вентилатор или вискомуфа?

            Супер значи съм ок.
            Моята спира да вие точно след 500 метра на 1500-2000 оборота
            Рак, мерак и простак не се лекуват!!!

            Коментар


            • #7
              До: Eл. вентилатор или вискомуфа?

              "маххх" и при мен е същото!Всичко ти е наред...

              Коментар


              • #8
                До: Eл. вентилатор или вискомуфа?

                Абе моята не чувам(май) да спира да вие като покарам.Как без да си направя ноктопластика или нещо още по-така да разбера моята на какъв хал е.Явно 1годишния рахатлък за мен свърши.Поне и това да разбера дали е читаво.

                Коментар


                • #9
                  До: Eл. вентилатор или вискомуфа?

                  Няма ли как тези муфи да се фиксират за постоянно и цялата отговорност по охлаждането да се остави на термостата?? Или е пробвано и има неприятни последици??
                  Don't hunt IF you can't kill
                  първо 0883 после 333 накрая 448

                  LZ1BGD

                  Коментар


                  • #10
                    До: Eл. вентилатор или вискомуфа?

                    еддна от основните работи на муфата е да не може перката да достигне максималните обороти на мотора защото при стари перки(турски) следва распадане и парчетата отиват кадето си искат ,,,,,,,все едно е във радиатора .другата и фунция е да приплъзне във момента на ускоряване зада не отнема от мошноста на мотора по време на набирането,а тя да набере обороти когато мотора е набрал мошност ,оборотите на перката не тябва да надвишават 2500-3500 оборота независимо от оборотите на мотора
                    МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                    Коментар


                    • #11
                      До: Eл. вентилатор или вискомуфа?

                      Е добре де, има много коли с постоянно зацепена чрез ремък перка, и то от някакъв вид пластмаса която пак не се поврежда дори и на 3-4-5 к оборота.....
                      Don't hunt IF you can't kill
                      първо 0883 после 333 накрая 448

                      LZ1BGD

                      Коментар


                      • #12
                        До: Eл. вентилатор или вискомуфа?

                        Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнение
                        Няма ли как тези муфи да се фиксират за постоянно и цялата отговорност по охлаждането да се остави на термостата?? Или е пробвано и има неприятни последици??
                        Моята съм я фиксирал с три болта 6мм.Лятото работи перфектно(за информация уаз-а са с постоянно зацепени)Зимата срещнах следният проблем ,трудно загрява термостата си работи обаче струята е доста силна и обдухва двигателя.
                        Моето лично мнение е ако имаш възможност слагай електрически предимствата са повече от недостатъците.
                        С виско муфата в една локва или кал всичко ти се качва по двигателя,
                        при по хард каране в гората загряв защото зацепва не от загряване на оста както някой си мислят(мисля ,че го срешнах тук някъде) а от горещият въздох който излиза от радиатора и се блъска в алуминиевият корпус на виско муфата.При по бавно каране на ниска предавка или бавни струята е по малка и неможе да загрее добре виск.муфата зада се разшири гела вътре та да зацепи и тн.
                        При ел.вентилатора се слага един датчик едно ключе(за евентуално спиране като се преминава пре локви и тн. и принудително пущане при по хард терен да не се чака да включи датчика и тн.)
                        OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                        Коментар


                        • #13
                          До: Eл. вентилатор или вискомуфа?

                          Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнение
                          Е добре де, има много коли с постоянно зацепена чрез ремък перка, и то от някакъв вид пластмаса която пак не се поврежда дори и на 3-4-5 к оборота.....
                          даи пример
                          МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                          Коментар


                          • #14
                            До: Eл. вентилатор или вискомуфа?

                            Жигулата минава ли за пример???
                            Рак, мерак и простак не се лекуват!!!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Eл. вентилатор или вискомуфа?

                              Само за статистиката - тази тема за вискомуфата и тази за автоматичните хъбове са за медал! Във всеки подфорум се захващат и изоставят периодично. Оказва се, че това са най-сложните агрегати, май...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X