колеги утре ми предстои далаг пат 2 дена без да спираме.и се по магистралата.мн се притеснявам щото ми се струва че ако го товара постояно с 100 има вероятност и да не стигна 2500 об.и като слушам мотора ми се струва че го тормоза и ми се струва че турбото ми нещо неработи даже ми бута малко масалце в интерколера и не го чувам да ми пее трябва ли да го чувам след основен ремонт сам и сам минал само 300км още го разработвам и ми е парва джипка каже те си мнемието и да се успокоявам ли или да сменям днес турбо? опел фронт. 2.8тди 95г далга. поздрави
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Opel Frontera 2.8tdi - може ли да се кара със 100 след осн. ремонт?
Свий
X
-
До: 100 са и мн
Турбото по-скоро трябва да го усещаш, не толкова да го чуваш. Нищо не трябва да му има при 100км/ч на двигателя. А за маслото в интерколера, сигурен ли си че е от там, да не е от някой отдушник на картерните газове? Иначе ако си от София е ясно мястото за диагностика.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
-
До: Opel Frontera 2.8tdi - може ли да се кара със 100 след осн. ремонт?
А и това е най правилния начин за разработване на мотора. В правилен температурен режим, при не много резки промени на оборотите, изобщо така се разработва двигател. А за това дали трябва да сменяш турбото, аз бих те посъветвал да не бързаш. Не си познаваш още двигателя, Не е ясно дали не е стегнат в момента, покараи я така пък ако като се върнеш продължава да пипа маслото тогава прави турбото. Маслото в кулера може да е останало от преди ремонта.
Аз бих ти пожелал лек път а ако турбото не работи колата няма да върви и ще пуши много, лошото е че и ще харчи повечко. Друго няма какво да и станеРак, мерак и простак не се лекуват!!!
Коментар
-
До: Opel Frontera 2.8tdi - може ли да се кара със 100 след осн. ремонт?
Не те съветвам да го вкарваш много в обороти и да го загряваш много за да не вземе да затегне и да ти направи голяма беля. След осн. ремонт по принцип трябва да смениш маслото и филтъра след 500 км задължително. До тогава не трябва да вдигаш повече от 2500 об. (80-90 на 5-та). Следващата смяна трябва да е след 2-3000 км. И през цялото време трябва МНОГО да внимаваш с температурата. Иначе наистина така се разработва най-добре"Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
-
До: Opel Frontera 2.8tdi - може ли да се кара със 100 след осн. ремонт?
Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнениеНе те съветвам да го вкарваш много в обороти и да го загряваш много за да не вземе да затегне и да ти направи голяма беля. След осн. ремонт по принцип трябва да смениш маслото и филтъра след 500 км задължително. До тогава не трябва да вдигаш повече от 2500 об. (80-90 на 5-та). Следващата смяна трябва да е след 2-3000 км. И през цялото време трябва МНОГО да внимаваш с температурата. Иначе наистина така се разработва най-добреРак, мерак и простак не се лекуват!!!
Коментар
-
До: Opel Frontera 2.8tdi - може ли да се кара със 100 след осн. ремонт?
те го пишат ама трябва някой да го прочете
пък и майсторчетата се опъват че и така можело да кара щото ги мързи да гледат пък и нали вече са взели парите за ремонта нищо че притягането би трябвало да е в цената
понякога трябва да си по-майстор и от майсторите...за съжалениеBMW X6
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар