По въпроса за температурния режим на фронтера е изписано доста, сега ще дам и моя принос.При нормално градско шофиране стрелката на прибора за температурата стои на първата черта след белия сектор и първоначално ме доведе до мисълта че нещо с термостата не е в ред ,НО при по тежък режим бързо отминава средата и на първата черта след нея включва вентилатора и спада до средата и т. н.Притеснява ме твърде динамичното поведение на температурата и ме навежда на мисълта че охладителната система се нуждае от промиване за да не достига твърде бързо горния праг и то през зимата .Та на въпроса-каква химия мога да ползвам за промивка на охладителната система без разглобяване и възможно ли е по принцип?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
охлаждане-химия
Свий
X
-
До: охлаждане-химия
Здравей
ако стрелката ти стои постоянно на 9 часа - сиреч по средата
тогава не се занимавай с глупости - всичко е наред
ако все пак си решил да промиваш - навсякъде има знайни и незнайни препарати за тази цел в магазините за масла
разбира се смяната на антифриза след това с качествен такъв е задължителнаBMW X6
-
До: охлаждане-химия
Абе то срелката не ни интересува,защото е прибор,който след определен период от време си стои на друго,нефабрично място.Идеята на Синето е друга,а именно рязкото отклонение на горе и включване на перката.То при здрав зор не е ненормално,но доколкото разбирам не го прави при зор,а при нормално каране.
Така че можеш да опиташ с химическа промивка въпреки че за стари коли и радиатори не го препоръчвам.Почистващите свойства на химикала имат едно уникално качество.При стар радиатор сваляйки слоеве боклук отваря дупчици по някога,които и така ще се отворят но след половин или една годинка.
А химикали в магазините,както отбеляза колегата бол.Ориентирай се по цените.Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...
Коментар
-
До: охлаждане-химия
Мен ме посъветваха да промия радиатор с оцет и вода по същите съображения относно купешките препарати. А аз имам друг въпрос как да разбера дали ми работят и двете степени на перката и ако не къде да търся проблема в перката или в датчика.
Коментар
-
До: охлаждане-химия
Първоначално публикуван от koi4a Преглед на мнениеМен ме посъветваха да промия радиатор с оцет и вода по същите съображения относно купешките препарати. А аз имам друг въпрос как да разбера дали ми работят и двете степени на перката и ако не къде да търся проблема в перката или в датчика.Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...
Коментар
-
До: охлаждане-химия
Първоначално публикуван от koi4a Преглед на мнениеТо не е само според мен казаха ми че понеже излизат три кабела от датчика и затова би трябвало да е с две степени.
Коментар
-
До: охлаждане-химия
Прав е колегата.Остави куплунга на мира.Виж по-добре перката с колко кабела разполага,колко кабела влизат в моторчето и.Ако са 2 значи нямаш 2 скорости.Следователно нищо не пипаш.Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...
Коментар
-
До: охлаждане-химия
Ако си с оригинален ел. вентилатор той е едноскоростен. А за датчика с трите крачета по горе са обяснили за какво служи. Аз също съм писал във темата за климатика на Фронтерата.Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!
А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар