Здравейте колеги. И аз съм вече в отбора на 4х4 със въпросната машина.
Като за начало автоммобила е с доста проблеми като съм започнал поетапно да ги отстранявам.
Оригиналния двигател е в лошо състояние:
Скъсан вал между топла и студена час на турбото , вследствие на което е останал почти без масло .Не запалва и се превърта доста трудно (вероятно е повлякъл основните и биелните лагери), като следователно реших да го премахна.
Имам на разположение двигател от Исузу 2.8 атмосферен но след налагането му на ск. кутия установих ,че няма да е много лесно да го монтирам (диаметъра на маховика на Опел мотора е по голям и съединителя е по плитък , шлиците на първичния вал пасват).
Имам камбана за въпросния двигател на Исузу , но понеже ск. кутия на Фронтерата е цяла отливка корпус - камбана ми е чудно има ли друг вариант освен с рязане и заваряне на наличната ми към двигателя или е по разумно да си търся ск. кутия от Фронтера с вграждания 2.8 мотор.
Оттам опасенията са ми дали кутията оригинално вграждана с Исузувия мотор на дълга база е същата като захват , дължина на кардани и начин на монтаж на карданите. Нямам опит в тази насока и затова отправям темата си в този раздел с цел да понауча нещо , а може някой от вас да е утъпкал тези пътеки.
Имам счупен заден десен ресор , само основния лист и въпроса ми е : Има ли алтернатива за него? Досега поразрових доста обяви , но нямам успех.
Предницата претърпя цялостно разглабяне , подменяне на шарнири , маншони на каретата , 2 кормилни накрайника , тампони на стабилизиращата щанга , лагери и семеригни полувалове зад монтажните пети на моста , гресирване на главини и проверка хъбове, изчистване и гресирване на торсионите и презацепването им , Рециклиране на предни спирачни апарати.
Продължавам с работата по нея и ще освежавам темата с новости.
Като за начало автоммобила е с доста проблеми като съм започнал поетапно да ги отстранявам.
Оригиналния двигател е в лошо състояние:
Скъсан вал между топла и студена час на турбото , вследствие на което е останал почти без масло .Не запалва и се превърта доста трудно (вероятно е повлякъл основните и биелните лагери), като следователно реших да го премахна.
Имам на разположение двигател от Исузу 2.8 атмосферен но след налагането му на ск. кутия установих ,че няма да е много лесно да го монтирам (диаметъра на маховика на Опел мотора е по голям и съединителя е по плитък , шлиците на първичния вал пасват).
Имам камбана за въпросния двигател на Исузу , но понеже ск. кутия на Фронтерата е цяла отливка корпус - камбана ми е чудно има ли друг вариант освен с рязане и заваряне на наличната ми към двигателя или е по разумно да си търся ск. кутия от Фронтера с вграждания 2.8 мотор.
Оттам опасенията са ми дали кутията оригинално вграждана с Исузувия мотор на дълга база е същата като захват , дължина на кардани и начин на монтаж на карданите. Нямам опит в тази насока и затова отправям темата си в този раздел с цел да понауча нещо , а може някой от вас да е утъпкал тези пътеки.
Имам счупен заден десен ресор , само основния лист и въпроса ми е : Има ли алтернатива за него? Досега поразрових доста обяви , но нямам успех.
Предницата претърпя цялостно разглабяне , подменяне на шарнири , маншони на каретата , 2 кормилни накрайника , тампони на стабилизиращата щанга , лагери и семеригни полувалове зад монтажните пети на моста , гресирване на главини и проверка хъбове, изчистване и гресирване на торсионите и презацепването им , Рециклиране на предни спирачни апарати.
Продължавам с работата по нея и ще освежавам темата с новости.