Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Opel Frontera, проблеми със запалването.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Opel Frontera, проблеми със запалването.

    Здравейте, колеги.
    Имам Opel Frontera къса база, двигател 2.0i, който от няколко дена ми прави проблеми и не иска да запали. Първоначално мислех, че проблемът е в бобината. Смених я и все още не може да запали. Датчика за съпротивление показва 510 тона и няма искра при свещите. Ако някой му се случвало преди и го оправил проблема нека сподели, ще бъда много благодарен. Приятен ден на всички

  • #2
    От: Opel Frontera, проблеми със запалването.

    A на самата бобина имаш ли 12 волта? Ако нямаш провери окабеляване, имобилайзери, аларми...
    ОФА КБ X20SE + метан

    Коментар


    • #3
      От: Opel Frontera, проблеми със запалването.

      Долу в краката до педалите зад пласмасата има едно реле и то него може да е
      C20Nе '94 KБ

      https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

      Коментар


      • #4
        От: Opel Frontera, проблеми със запалването.

        До бобината има 12 волта, средния пин е 12,1 волта, имобилайзера е наред (потвърдено от майстор ). Аларма няма колата. Няма искра при свещите. Искам да попитам дали мога да разменя компютрите на фронтерата с омега ( същият двигател ), компютърът е bosch motronic.

        Колега, можеш ли по-точно да кажеш за кое реле става въпрос?

        Коментар


        • #5
          От: Opel Frontera, проблеми със запалването.

          Има 12 волта колега, не е от имобилайзера, колата няма аларма.
          Колега за кое по-точно реле става въпрос ?

          Коментар


          • #6
            От: Opel Frontera, проблеми със запалването.

            Първоначално публикуван от Dilyan.Radev Преглед на мнение
            Колега за кое по-точно реле става въпрос ?
            Зад левия фар! Понякога и търсачката на форума помага!

            Коментар


            • #7
              От: Opel Frontera, проблеми със запалването.

              Ако бобината е наред,а на свещите няма искра,провери делкото-палеца.

              Коментар


              • #8
                От: Opel Frontera, проблеми със запалването.

                Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                Зад левия фар! Понякога и търсачката на форума помага!
                Както казва бочо ползвай търсачката. Иначе там е да, реле, почисти краката и ще запали.
                no signature no problems

                Коментар


                • #9
                  От: Opel Frontera, проблеми със запалването.

                  Скоро на един приятел се оказа реле долу в ляво до педалите както казах,зад кората.Имаше студени спойки и нямаше искра.
                  C20Nе '94 KБ

                  https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

                  Коментар


                  • #10
                    От: Opel Frontera, проблеми със запалването.

                    Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                    Както казва бочо ползвай търсачката. Иначе там е да, реле, почисти краката и ще запали.
                    Айде от мен да мине ! :

                    http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=72782&page=2

                    ... пост №20 и следващите .

                    Може само с почистване на крачета да не стане . При мен се наложи презапояване.
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Opel Frontera, проблеми със запалването.

                      Първоначално публикуван от Dilyan.Radev Преглед на мнение
                      До бобината има 12 волта, средния пин е 12,1 волта, имобилайзера е наред (потвърдено от майстор ). Аларма няма колата. Няма искра при свещите. Искам да попитам дали мога да разменя компютрите на фронтерата с омега ( същият двигател ), компютърът е bosch motronic.

                      Колега, можеш ли по-точно да кажеш за кое реле става въпрос?
                      Малко е неясно но от подадената косвено информация - фронтера 2.0 кв след 95-та, няма газ, имобилайзера е наре, чека не свети(не мига), до блока с бубините идва ток (12 в на средния кабел на тройния куплунг и блока е сменен с нов). Ако при въртене на стартер не мирише на неизгорял бензин, работата отива набензинова помпа или нейното реле. За него вече се писа. Там има много кутийки. Кое точно е релето можеш да хванеш по цвета на кабелите от ел. схемите.
                      Може да е и от системата за налягане в рейката на бензиновите дюзи.
                      Можеш да смениш компютър от омега, само ако и той е Motronic 1.5.4. И трябва да го вземеш с неговия имобилайзер. И да натъкмиш още много неща.
                      Ако искаш просто да провериш своя компютър, като размениш кутийките на куплунга - няма да се получи. И без това не работи двигателя, неизвестно защо а със смяната просто ще натрупаш още неизвестни.
                      ОФБ ДБ X22SE
                      Не искам Турция да ме пази от Русия. Стигат ми 500 години.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Opel Frontera, проблеми със запалването.

                        Беше от релето колеги, благодаря ви много

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X