Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Frontera A

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Frontera A

    Колеги,сутрин като запаля около 5,6 секунди ми свети крушката на маслото,и стрелката на манометара ми седи краино долно положение.Джипа ми е Фронтера А,94 година,бензин,2,0 бензин,115 коня.

  • #2
    От: Frontera A

    И ние какво да направим?

    Коментар


    • #3
      От: Frontera A

      Първоначално публикуван от Angelov72 Преглед на мнение
      Колеги,сутрин като запаля около 5,6 секунди ми свети крушката на маслото,и стрелката на манометара ми седи краино долно положение.Джипа ми е Фронтера А,94 година,бензин,2,0 бензин,115 коня.
      В този студ е съвсем нормално и при мен показва така при минусови температури, бъди спокоен и не се притеснявай, инак ако искаш да ти гасне веднага, ще трябва да сипеш пълна синтетика 5W30, но няма смисъл чак толкова.

      Коментар


      • #4
        От: Frontera A

        Много си оригинален.Ами просто питам,мисля че не е нормално толкова време да свети крушката на маслото.Все пак не е крушка на динамото.

        Коментар


        • #5
          От: Frontera A

          Вчера на -20 ми свети точно 30сек (не ме питай как съм го засякъл) 10W40 .Паля на бензин и в никакъв случай подаване на газ,че стават едни чудесии.Стрелката постепенно се вдига до средата,а след 2 мин вече си е горе,където й е мястото
          C20Nе '94 KБ

          https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

          Коментар


          • #6
            От: Frontera A

            Аз карам същата Фронтера 10г. и откакто съм я купил е така.Като престои повече от половин час със загасен двигател или сутрин като запаля-лампата на маслото гасне след около 10-12сек.Сменях различни масла,филтри без никакъв ефект.Като запаля до 5мин.,след като съм загасил обаче,лампата гасне почти веднага.Интересно,че като спра на наклон с муцуната надолу,като запаля,лампата гасне по-бързо.Във всеки случай не зависи от гъстотата на маслото,защото като запаля сега в студовете,лампата пак си гасне с голямо закъснение,но се чува един характерен звук като засмуче помпата масло.Не знам какво представлява маслената помпа,но предполагам,че има някакъв клапан,който е дал фира.

            Коментар


            • #7
              От: Frontera A

              Първоначално публикуван от Angelov72 Преглед на мнение
              Много си оригинален.Ами просто питам,мисля че не е нормално толкова време да свети крушката на маслото.Все пак не е крушка на динамото.
              Какъвто въпроса,такъв и отоговора.Какво очаквате да Ви кажем - закарай я на моргата?
              Като искате помощ - се постараите да опишете проблема с детайли :
              -какво масло - вискозете,марка,масле филтър и т.н.
              -от кога се наблюдава проблема.

              Коментар


              • #8
                От: Frontera A

                Сoри ако съм те засегнал.Значи е нормално това закъснение.

                Коментар


                • #9
                  От: Frontera A

                  Явно зависи от марката и вискозитета на маслото. При мен с 10w40 на Валволин не е оставала да свети лампата след запалване, стрелката не съм наблюдавал, колко бързо се вдига. В неделя сутринта при около -18 трудничко развъртя стартера макар акумулатора да е в много добро състояние. Поработи 3, 4 минути и забравяйки да мина само на бензин метана ми се включи при 2000 оборота и загасна... След това обаче много лесно въртеше акумулатора, беше поразбило маслото
                  Колеги... моля ви кръщавайки темите си така, че да се ориентираме за какво иде реч, конкретизирайте. Има сигурно поне още десет теми с това име
                  ОФА КБ X20SE + метан

                  Коментар


                  • #10
                    От: Frontera A

                    Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
                    Явно зависи от марката и вискозитета на маслото. При мен с 10w40 на Валволин не е оставала да свети лампата след запалване, стрелката не съм наблюдавал, колко бързо се вдига. В неделя сутринта при около -18 трудничко развъртя стартера макар акумулатора да е в много добро състояние. Поработи 3, 4 минути и забравяйки да мина само на бензин метана ми се включи при 2000 оборота и загасна... След това обаче много лесно въртеше акумулатора, беше поразбило маслото
                    Колеги... моля ви кръщавайки темите си така, че да се ориентираме за какво иде реч, конкретизирайте. Има сигурно поне още десет теми с това име
                    Колега,извинявай,но може би си пропуснал да прочетеш моя пост.Изрично подчертавам,че не зависи от вискозитета и марката на маслото.Между другото,аз съм писал за този проблем и в други теми,но за съжаление не се стига до някакво конкретно обяснение на въпроса.Става въпрос за C20NE.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Frontera A

                      Първоначално публикуван от tomil Преглед на мнение
                      Колега,извинявай,но може би си пропуснал да прочетеш моя пост.Изрично подчертавам,че не зависи от вискозитета и марката на маслото.Между другото,аз съм писал за този проблем и в други теми,но за съжаление не се стига до някакво конкретно обяснение на въпроса.Става въпрос за C20NE.
                      А от какво зависи? Различни по стареене и амортизация датчици?
                      ОФА КБ X20SE + метан

                      Коментар


                      • #12
                        От: Frontera A

                        Карал съм кола с този мотор доста време... лампата гасне веднага! Не е нормално да свети при работещ мотор!
                        ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                        Коментар


                        • #13
                          От: Frontera A

                          Според мен причината не е в датчици,а в маслената помпа.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Frontera A

                            Споко колега така си е при този мотор! 30 сек. много ми се виждат (това за другия колега)!Моя светеше до 6-7 секунди и гаснеше така 6 години.Така че карай си джипчето.
                            Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
                            LZ1NES

                            Коментар


                            • #15
                              От: Frontera A

                              Със сигурност има значение вискозитета,температурата на първо палене сутринта с лампата.Тази сутрин на -5 изгасна веднага след като изчезна лампата на акомулатора
                              C20Nе '94 KБ

                              https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X