Привет колеги,
Отдавна съм във форума. Преди карах Гранд и следях онзи раздел, сега карам Соренто и следя неговия раздел, но сега съм намислил да добавя в семейството и една Фронтера Б КБ дизелова. Изчетох почти всичко възможно за модела и определено е това, което ми трябва (или по-скоро на жена ми)
. Като се има предвид, че такава машина съм карал само около 2-3 км. за проба и то ДБ дизелова, градско в София, възникват в мен няколко въпроса, за които бих желал да дадете мнение, като хора с опит, с тази машина.
1. Има ли осезаема разлика във вървенето между ОФБ ДБ и КБ? Стори ми се (при теста по горе), че някак е тромава, не усещам кога тръгва турбината. Това нормално ли е или не? И късата ще бъде ли малко по-пъргава или няма особена разлика. Като гледам на габарити и на тегло не е кой знае каква разликата.
2. Почти си изясних как работи 4х4-то: 2H - само заден мост (преден кардан и полуоски не се въртят в момента); 4х4 бутон на таблото - добавя предния кардан и полуоските, когато има разлика в оборотите между предна полуоска и колело, хъба зацепва колелото; 2L от лоста - същото като предното но през понижаваща предавка. Може ли 4х4 (бутона) да се включва и изключва в движение? И може ли с лоста да пусна 2L, ако не съм пуснал преди това 4х4 с бутона?
3. 2,2 дизеловия двигател Екотек, носи ли на чип-тунинг и до колко е удачно според вас? Турбината често срещан проблем ли е или не?
Коригирайте ме където не съм разбрал
Иначе основно жената ще я кара в града, ама като ни се лудува ще се ходи и по гората, ама без извращения, че жената се шашка, като стане много хард
Благодаря ви предварително.
Отдавна съм във форума. Преди карах Гранд и следях онзи раздел, сега карам Соренто и следя неговия раздел, но сега съм намислил да добавя в семейството и една Фронтера Б КБ дизелова. Изчетох почти всичко възможно за модела и определено е това, което ми трябва (или по-скоро на жена ми)

1. Има ли осезаема разлика във вървенето между ОФБ ДБ и КБ? Стори ми се (при теста по горе), че някак е тромава, не усещам кога тръгва турбината. Това нормално ли е или не? И късата ще бъде ли малко по-пъргава или няма особена разлика. Като гледам на габарити и на тегло не е кой знае каква разликата.
2. Почти си изясних как работи 4х4-то: 2H - само заден мост (преден кардан и полуоски не се въртят в момента); 4х4 бутон на таблото - добавя предния кардан и полуоските, когато има разлика в оборотите между предна полуоска и колело, хъба зацепва колелото; 2L от лоста - същото като предното но през понижаваща предавка. Може ли 4х4 (бутона) да се включва и изключва в движение? И може ли с лоста да пусна 2L, ако не съм пуснал преди това 4х4 с бутона?
3. 2,2 дизеловия двигател Екотек, носи ли на чип-тунинг и до колко е удачно според вас? Турбината често срещан проблем ли е или не?
Коригирайте ме където не съм разбрал

Иначе основно жената ще я кара в града, ама като ни се лудува ще се ходи и по гората, ама без извращения, че жената се шашка, като стане много хард

Благодаря ви предварително.
Коментар