Та въпросът на Stef Bmw Има ли начин да го подобрим нещо, реших моята идея да я кача тук та да кажете и вие мнението си.
След много огледи на тампона (изглежда едно от слабите места на фронтерата) видях,че именно посукването и най вече движението на горе и доло допринасят за неговото скъсване:



Тампона е монтиран в това положение :

Най-лесният начин беше да огранича хода който според мен е най- проблемен нагоре и надоло защото именно при стареене на гумата губи от свойте еластични качества и се получава следният проблем: триене на метал с метал:

Точно това разтояние го запълних с парче от твърда гума и да ви кажа ефекта беше доста добър:

Веднага намаля луфта на скоросния лост при тръгване
забелязах и нещо друго: двигателя в сравнение на други фронтери задната ми част беше провиснала а сега е изравнена с предната.
За по-сигорно тампона го залипих с лепило за всеки случай все пак има Вибраций и тн.

Вече изминах около 10 000км много яко натоварване в калта и нямам никакъв проблем
Очаквам вашите мнения по темата
След много огледи на тампона (изглежда едно от слабите места на фронтерата) видях,че именно посукването и най вече движението на горе и доло допринасят за неговото скъсване:
Тампона е монтиран в това положение :
Най-лесният начин беше да огранича хода който според мен е най- проблемен нагоре и надоло защото именно при стареене на гумата губи от свойте еластични качества и се получава следният проблем: триене на метал с метал:
Точно това разтояние го запълних с парче от твърда гума и да ви кажа ефекта беше доста добър:
Веднага намаля луфта на скоросния лост при тръгване
забелязах и нещо друго: двигателя в сравнение на други фронтери задната ми част беше провиснала а сега е изравнена с предната.
За по-сигорно тампона го залипих с лепило за всеки случай все пак има Вибраций и тн.
Вече изминах около 10 000км много яко натоварване в калта и нямам никакъв проблем
Очаквам вашите мнения по темата

Коментар