Здравейте,
Губите антифриз, няма течове под колата на паркинга, или други видими течове, маслото е чисто, няма бял дим от ауспуха, температурата е ок...но майстора в сервиза ви казва " че разглобяваме да видиме да не е гарнитура на главата, или по-лошо.....пфффффф
Ето решението на една от причините, повтарям, една от причините!
На място, газззззз, 2/2,5 оборота, да дигне температура 90гр. и друг ваш човек да гледа маркучите. При достигане на тази температура ( пояснявам, че това е моя случай !!!) антифриза изби като фонтан от края на маркуча, който отива под декоративната кора към двигателя. Естествено това няма как да се забележи в движение на колицата....той се изпарява от топлината на двигателя или капе по пътя леееко в движение и се озовавате в тази ситуация, без течност и без видими следи от загуба.
Решението е подрязване, ако пробива е в края на маркуча, както беше при мен (това е временно решение) и смяна с нов.
Нека и други колеги, ако са имали подобни случаи с загуба на антифриз да опишат техните преживявания и решения на този проблем, за да не се стига директно до "че разглобяваме да видиме да не е гарнитура".
ОФБ 2.2 DTI.
Губите антифриз, няма течове под колата на паркинга, или други видими течове, маслото е чисто, няма бял дим от ауспуха, температурата е ок...но майстора в сервиза ви казва " че разглобяваме да видиме да не е гарнитура на главата, или по-лошо.....пфффффф
Ето решението на една от причините, повтарям, една от причините!
На място, газззззз, 2/2,5 оборота, да дигне температура 90гр. и друг ваш човек да гледа маркучите. При достигане на тази температура ( пояснявам, че това е моя случай !!!) антифриза изби като фонтан от края на маркуча, който отива под декоративната кора към двигателя. Естествено това няма как да се забележи в движение на колицата....той се изпарява от топлината на двигателя или капе по пътя леееко в движение и се озовавате в тази ситуация, без течност и без видими следи от загуба.
Решението е подрязване, ако пробива е в края на маркуча, както беше при мен (това е временно решение) и смяна с нов.
Нека и други колеги, ако са имали подобни случаи с загуба на антифриз да опишат техните преживявания и решения на този проблем, за да не се стига директно до "че разглобяваме да видиме да не е гарнитура".
ОФБ 2.2 DTI.

Коментар