Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Причини за загуба на антифриз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Причини за загуба на антифриз

    Здравейте,
    Губите антифриз, няма течове под колата на паркинга, или други видими течове, маслото е чисто, няма бял дим от ауспуха, температурата е ок...но майстора в сервиза ви казва " че разглобяваме да видиме да не е гарнитура на главата, или по-лошо.....пфффффф
    Ето решението на една от причините, повтарям, една от причините!
    На място, газззззз, 2/2,5 оборота, да дигне температура 90гр. и друг ваш човек да гледа маркучите. При достигане на тази температура ( пояснявам, че това е моя случай !!!) антифриза изби като фонтан от края на маркуча, който отива под декоративната кора към двигателя. Естествено това няма как да се забележи в движение на колицата....той се изпарява от топлината на двигателя или капе по пътя леееко в движение и се озовавате в тази ситуация, без течност и без видими следи от загуба.
    Решението е подрязване, ако пробива е в края на маркуча, както беше при мен (това е временно решение) и смяна с нов.

    Нека и други колеги, ако са имали подобни случаи с загуба на антифриз да опишат техните преживявания и решения на този проблем, за да не се стига директно до "че разглобяваме да видиме да не е гарнитура".
    ОФБ 2.2 DTI.

  • #2
    От: Причини за загуба на антифриз

    Случил си на майстори
    0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

    Коментар


    • #3
      От: Причини за загуба на антифриз

      Най-гадно се откриват такива проблеми.И аз съм имал такъв.

      Коментар


      • #4
        От: Причини за загуба на антифриз

        При мен беше същата работа, но по-мащабна! Проблема беше по-скоро в странното поведение на антифриза - ту надолу, ту нагоре! Първо забелязах капчук от долния маркуч на радиатора, стегнах го - почна да капе от тройника по-нагоре и т.н. се наложи да пристягам постепенно почти всички водни съединения. Където имаше фиксирани скоби съм слагал винтови и така нещата се стабилизираха, но в последно време гледам, че нивото пак играе малко - предполагам има някакъв последен капчук на гадно място, но ме мързи да го търся защото теча явно е незначителен. Не съм сигурен дали нямам повишено налягане в системата, но пък други симптоми няма и щом се стегне всичко мотора работи дълго време с перфектно ниво на антифриза - точно на линията! На старата Фронтера с Х-мотора го имах същия проблем, който доста се пооправи след смяна на капачката на разширителния съд.
        Honda XL600LM, 1987
        Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
        Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

        Коментар


        • #5
          От: Причини за загуба на антифриз

          Да не преразкзвам по-горе написаното,а като добавя смяна на разширителен съд и радиатор,проблемът се реши с ремонт на главата и смяна на гарнитура.С времето гарнитурата гние и полелка-лека проблемите започват-C20NE

          Коментар


          • #6
            От: Причини за загуба на антифриз

            Лека дупка на тапа на блока по същата схема - само при високи обороти. Също така сълзене от радиаторчето на парното, там човек с нюх го усеща по аромата.
            Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
            Телефон - в профила!

            Коментар


            • #7
              От: Причини за загуба на антифриз

              Мда, сълзене на радиаторчето на парното също е възможна причина.
              Аз така си доливам по 150мл на десетина дни.
              Освен по миризмата, се познава и по блажнилежа по предното стъкло отвътре.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #8
                От: Причини за загуба на антифриз

                Причини много... При мен е текло от: воден радиатор (с друг втора употреба също); всевъзможни връзки на водни съединения; входовете на казанчето на разширителен съд; тапите на блока и последното О-пръстена на алуминиевата коруба към главата, на която е закачен термостата. Забравих... водна помпа! Имах Фиат Брава преди Фронтерата и почти две години ги карах и двете. Фиата за 6, 7 години каране отникъде не протече...
                ОФА КБ X20SE + метан

                Коментар


                • #9
                  От: Причини за загуба на антифриз

                  Водна помпа. Караш - температурата добра защото циркулацията е лоша и покрай датчика минава не много топло. В движение все пак има достатъчно охлаждане. При изключване на двигателя част от охладителната течност се изпарява и издува яко (явно и капачката не е била читава). 10 минути по късно локвичка която до час се е изпарила защото теча е траел няколко минути, налягането е спаднало под атмосферното, когато изпарената течност е кондензирала. След като смених помпата защото спря окончателно, се наложи да сменя гарнитура, почти всички съединения и двата радиатора. Отказваха поединично в продължение на 20х крило метра.
                  Киа Соренто 2.5CRDi 2005г.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X