Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моята фронтера-проблеми и решения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Моята фронтера-проблеми и решения

    Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
    Така първото закъсване юнашко и с тая кола,кал до коляно (буквално) и тиня...като изключим начина и джипките които ме изкараха,ми направи впечатление,че вдигна 100 градуса и не се включиха перките... Тъй като закъсах на 500 метра от вкъщи (канал) като се прибрах пак беше 100 градуса и се сетих,че на пасата като му включа климатика и се включва перката. Пуснах го и тръгнаха и двете перки за около 5-10 секунди,след което температурата рязко слезе на 85 градуса.Термостат,датчик или датчика за перката нещо правят ?
    Коя е охлаждащата перка или се включват и двете,което има нужда ?
    Нито е завирала нито нищо,на място си ги вдигна тия

    Тези 100 градуса с какво ги определи???На моита перките се включват на последното бяло деление преди червеното!Имал съм и случай да се пуснат и една идея след него (до червеното не се е стигало!)Иначе другото поведение се повтаря!И мойта след като се пусне перката слиза за отрицателно време до малко след средата!Датчика доколкото знам на Фронтерите с ел.перка е от 97-107 градуса или поне така пишеше по каталога така че невиждам особенно притеснително поведение на твоита Фронтерка!Ако те изнервя това да гледаш стрелката толкова нагоре направи като мен и си сложи едно ключе за принудително пускане на перката по големите жеги и задръствания (както и по горите ).Доколкото знам колеги бяха намерили от някакъв Форд датчик на по малка температура но така и не стигнах до там да го сменям след като по лесно ми се стори това с ключето!Иначе и аз съм разпитвал за оригинален датчик с по ниска температура но и до сега не са ми намерили!Така че....не ровичкаи нещо което си работи още повече когато няма нужда от това!
    Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
    LZ1NES

    Коментар


    • #47
      От: Моята фронтера-проблеми и решения

      Тая фронтера няма датчик който да пуска перките. 100 градуса е работния режим на мотора. перките палят на 105. Като палнеш климатика Пуска перките щото натоварването е повече. на 107 пуска 2-те перки на 2-ра скорост. Точно така прави охлажда страхотно и много бързо и температурата пада рязко. Водна помпа смени ли? Ако да промивка направи ли? Антифриза какъв е? Звучи като всичко да е наред.
      no signature no problems

      Коментар


      • #48
        От: Моята фронтера-проблеми и решения

        Водната не съм,не тече а и в казанчето се вижда,че доста добре изпомва.А нормално си стои на 85.Майстора каза,като смени термостата,с неговия датчик показвала 100,а с другия (стария) 85. Не ме притеснява защото не беше завряла, просто ми направи впечатление,че не работи приерно както пасата.Там стига 90 градуса и колкото и да я въртя и "лъзгам" температурата не мърда.
        Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
        feikot@abv.bg
        Обратно дороги - НЕТ !

        Коментар


        • #49
          От: Моята фронтера-проблеми и решения

          На мойта перките се включват след като стрелката подмине с 1-2мм 90 градуса - гледал съм на Торка, компа показва 97 градуса в този момент. Може и да имаш проблем, хубаво е да се включиш към някаква диагностика и да погледнеш на реалните градуси какво се случва!
          Honda XL600LM, 1987
          Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
          Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

          Коментар


          • #50
            От: Моята фронтера-проблеми и решения

            Работи ли ти бавната скорост на перките?

            Коментар


            • #51
              От: Моята фронтера-проблеми и решения

              Не знам как да определя бавната и бързата.Ако аналогизирам с пасата,там бавната си е нормално,а бързата се чува все едно излита МиГ 29,в сегашния случай като включих климатика тръгнаха и двете с нормална скорост.Иначе стрелката на темп. не беше стигнала червеното,а беше на чертичката на 100. Имам 2 въпроса сега,единия е как да си сваля пръскачките отпред,защото не успях,а не пръскат,а втория е какво е имало закачено на тия буксички,в лявото (малко) отделения в багажника са.В голямото си виси буксата за чейнджъра.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150315_124638.jpg
Прегледи:1
Размер:53.7 КБ
ID:5648620Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150315_124645.jpg
Прегледи:1
Размер:60.3 КБ
ID:5648621
              Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
              feikot@abv.bg
              Обратно дороги - НЕТ !

              Коментар


              • #52
                От: Моята фронтера-проблеми и решения

                Антената на заводската аларма ,на стъклото
                МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                Коментар


                • #53
                  От: Моята фронтера-проблеми и решения

                  А как да сваля тия дюзи на предния капак защото не пръскат,а само църкат ? И подгряването им от кой кръг се задейства-огледала,задно стъкло или автоматично при температура ?

                  Да вмъкна и едно пояснение за температурата,вчера реших да ида до Бузлуджа да видя при натоварване как ще се държи термостата,открих следните неща,на равно с 90-100 без да я тормозя, си държи 85 градуса,като започнах да изкачвам до средата на пътя се държа по същия начин,после започна да вдига 100 (по стрелката,минаваше 100 градуса с 0,5мм) включи перките и охлади,падне на 85,за 1 мин после пак се вдигне на 100,перките и така докато не започнах да се пускам,като вече нямаше проблем.После като се прибрах я оставих да работи на място докато разтоваря и като тръгнах да я паркирам гледам че стрелката е близо до 100,изчаках я още да поработи на място,вдигнах капака и гледам,след 2-3 мин погледнах таблото и беше малко над 100 и в същия момент се включиха перките-падна на 85 и така...явно е нормално
                  Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                  feikot@abv.bg
                  Обратно дороги - НЕТ !

                  Коментар


                  • #54
                    От: Моята фронтера-проблеми и решения

                    Дюзите се държат на две разпънати щипки отстрани. Трябва да бръкнеш с нещо за да ги сгънеш и вадиш нагоре. Не съм напълно сигурен, но мисля, че кабелите на подгряването са достатъчно дълги, че да ги откачиш, като вече си извадил щипките от капака. А иначе най-често проблемът е в кофти контакт между кабелните обувки на кабелите и пластинките на подгряването. То е свързано с подгяването на огледалата, а не на задното стъкло. Поне при мен е така.
                    ОФА КБ X20SE + метан

                    Коментар


                    • #55
                      От: Моята фронтера-проблеми и решения

                      Един трик дето го видях при Лозан ( Исузу ) - вадиш маркучето при дюзата и от "работната страна" продухваш с компресор - демек боклуците, които са се заклещили вътре да могат да излязат от където са влезли.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Моята фронтера-проблеми и решения

                        Ясно,то така или иначе явно копчето не работи за огледалата,следователно и дюзите.С игличка пробвах и взе да излиза нещо като котлен камък.Видях че отзад имат щипка и цялата дюза се изтегля посока фаровете и се надига предния край (от към стъклото) но буксата за отоплението не позволява да излязат от там.И на мен ми мина за компресор,ще пробвам и тоя начин...Благодаря
                        Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                        feikot@abv.bg
                        Обратно дороги - НЕТ !

                        Коментар


                        • #57
                          От: Моята фронтера-проблеми и решения

                          Налага ми се и монтаж на теглич,съвместим ли е този от Фронтера А ил трябва да си търся от Б специално ?
                          Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                          feikot@abv.bg
                          Обратно дороги - НЕТ !

                          Коментар


                          • #58
                            От: Моята фронтера-проблеми и решения

                            До колкото съм чел тегличите на ОФА и ОФБ не са съвместими ( имало разлика в гредите ), но нека някой, който знае със сигурност да каже.
                            Бтв, може да е поровиш из темите, 100% го има написано.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Моята фронтера-проблеми и решения

                              Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
                              Налага ми се и монтаж на теглич,съвместим ли е този от Фронтера А ил трябва да си търся от Б специално ?
                              за Б има за 220 кинта нов - пратил съм ти на лични къде.
                              В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                              Коментар


                              • #60
                                От: Моята фронтера-проблеми и решения

                                http://olx.bg/teglich-za-opel-frontera-3-vr-i70849412

                                Честно да ти кажа,този ми изглежда досущ като този,който си ми пратил
                                Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                                feikot@abv.bg
                                Обратно дороги - НЕТ !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X