Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хидравликата спря да работи Фронтера Б 2.2 DTI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Хидравликата спря да работи Фронтера Б 2.2 DTI

    Хидравликата спря да работи.Помпата се върти или поне ремъчната шайба.Източих старото масло от двете тръбички на рейката,въртене наляво-надясно та и маслото от рейката да излезе.Сипах Valvoline ATF(имах 0.4л останало от нещо си) ,пак въртене да слезе в рейката ,после пак точене.Наливане на Castrol dexron III ATF въртене ,въртене без да работи мотора и докато спре да иска още масло и накрая палене на мотора ц... продължава да нямам хидравлика.Предстои сваляне на хидравлична помпа.В тази връзка рециклиране или втора ръка?Някаква инфо за резиклиране цена?Друга информация преди да свалям помпата.Всичко е добре дошлоБлагодаря предварително!

  • #2
    От: Хидравликата спря да работи Фронтера Б 2.2 DTI

    Сега като за начало пиша маслата препоръчителни за този модел хидравлика.
    1.hightec 9000 (25020) dextron III ATF
    2.
    hightec 8000 (25012) dextron III ATF
    3.
    hightec 9002 (25033) dextron III ATF
    Аз в момента съм с втория вид масло , има какво още да се желае ама е добре .
    Така като отвориш капака виждаш какво трябва да махнеш за да стигнеш до помпата . Сваляш шайбата и развиваш четирите болта и много внимателно я разлепваш ,защото задната част (капака) на помпата е неразделна част от стойката на компресора на климатика, има голяма вероятност да се разпилее и после
    конструктор лего
    .След това ,виждаш съдържанието имаш една елипса в ,която е кръглото тяло с лопатките . Внимателно вадиш елипсата и гледаш вътрешната част, ако има следи по полираната част взимаш шкурка 1500-2000 и шлайф до като стане еднакво лъскаво на всякъде . Като се справиш с това внимателно вадиш лопатките една по една и ги обръщаш ,ако има налепи от старо масло почистваш да се движат леко(горната част минава на мястото на долната), слагаш елипсата и сглобяваш ( ако има специалист около теб консултацията не е излишна). Така важно е да гледаш на корпуса ,който остава на блока има едно зъбче ,което трябва да натисне клапана на помпата (ще го видиш като свалиш помпата) ,ако не го уцелиш няма шанс да я завиеш на място .
    След тази манипулация и смяна на маслото с посоченото по горе (т2)имах вече завидно леко въртене на волана .
    Сега като дойде време за смяна ,ще опитам с вариант 3 да видим дали ,ще е по добре. Успех.
    Последно редактирано от kiko00; 11-01-15, 20:01.
    Напред и нагоре
    Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
    0886769809-Юлиян
    kiko00@abv.bg

    Коментар


    • #3
      От: Хидравликата спря да работи Фронтера Б 2.2 DTI

      Само да вметна ,че забравих по спомен събира около 850-900 грама масло с казанчето . Обезвъздушавай при загасен мотор върти на ляво и дясно ,като преди това вдигаш гумите във въздуха ,когато видиш ,че не излизат мехури и не поема повече масло запали мотора ,ще поема още съвсем малко масло .
      Напред и нагоре
      Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
      0886769809-Юлиян
      kiko00@abv.bg

      Коментар


      • #4
        От: Хидравликата спря да работи Фронтера Б 2.2 DTI

        Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
        Сега като за начало пиша маслата препоръчителни за този модел хидравлика.
        1.hightec 9000 (25020) dextron III ATF
        2.
        hightec 8000 (25012) dextron III ATF
        3.
        hightec 9002 (25033) dextron III ATF
        Аз в момента съм с втория вид масло , има какво още да се желае ама е добре .
        Така като отвориш капака виждаш какво трябва да махнеш за да стигнеш до помпата . Сваляш шайбата и развиваш четирите болта и много внимателно я разлепваш ,защото задната част (капака) на помпата е неразделна част от стойката на компресора на климатика, има голяма вероятност да се разпилее и после
        конструктор лего
        .След това ,виждаш съдържанието имаш една елипса в ,която е кръглото тяло с лопатките . Внимателно вадиш елипсата и гледаш вътрешната част, ако има следи по полираната част взимаш шкурка 1500-2000 и шлайф до като стане еднакво лъскаво на всякъде . Като се справиш с това внимателно вадиш лопатките една по една и ги обръщаш ,ако има налепи от старо масло почистваш да се движат леко(горната част минава на мястото на долната), слагаш елипсата и сглобяваш ( ако има специалист около теб консултацията не е излишна). Така важно е да гледаш на корпуса ,който остава на блока има едно зъбче ,което трябва да натисне клапана на помпата (ще го видиш като свалиш помпата) ,ако не го уцелиш няма шанс да я завиеш на място .
        След тази манипулация и смяна на маслото с посоченото по горе (т2)имах вече завидно леко въртене на волана .
        Сега като дойде време за смяна ,ще опитам с вариант 3 да видим дали ,ще е по добре. Успех.
        Благодаря Юли,ще последвам съвета ти.Днес ако не утре свалям и ще пиша какво съм сътворил

        Коментар


        • #5
          От: Хидравликата спря да работи Фронтера Б 2.2 DTI

          Дойде време за сваляне на хидравличната помпа.Резултата скъсан вал:
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image-c7317c83c7abf085946df25f35eb6e8d5745504f42fb9bb6bfd42d2ef3f603ae-V.jpg
Прегледи:1
Размер:106.2 КБ
ID:5635932
          Причината поради ненавременна смяна на хидравличното масло състоянието е това:
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image-b5961029079101e86e96048703a7e6b4a204b1a22e0b4f829cc143c4f37af1ad-V.jpg
Прегледи:1
Размер:120.4 КБ
ID:5635933
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image-4fea96fe09c154a98ae5a9fe54f63e66999e936f07495da4803681309e98d9de-V.jpg
Прегледи:1
Размер:111.1 КБ
ID:5635934
          След което задиране( челно ) и даруги след което следва "блокаж"
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image-01fc641a91189731a2db69f71d3cfd35d849fb71cbe4411a085c3e91877aceb4-V.jpg
Прегледи:1
Размер:107.6 КБ
ID:5635936
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image-f3b05123b527d5760e0fae3e47fa079c7e0552f9b8158c84dd358285470be728-V.jpg
Прегледи:1
Размер:131.4 КБ
ID:5635937
          И накрая скъсан вал.
          Сменяйте си маслата на време
          Утре предстоят две неща:
          Опция едно - изработка/възтановяване на скъсания вал (и двете са възможни,въпрос на цена)както и шлайване на наранените повърхности.
          Оция две - помпа 2ра ръка.
          След огледа лопатките в касетката и състоянието на елипсата е добро.

          Въпрос към Kiko00 - лопатките в долния си край са с правоъгълно сечение,а в горния(работещия) са леко закръглени.Дали да ги объъщам ?Иначе се движат перфектно.

          Коментар


          • #6
            От: Хидравликата спря да работи Фронтера Б 2.2 DTI

            Ужас . Проблема значи не ти е в дебита ,щом и елипсата е наред не ги пипай.
            Предупредиха ме ,че се получават такива неща ,ама честно не вярвах .
            Успех с ремонта .
            Напред и нагоре
            Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
            0886769809-Юлиян
            kiko00@abv.bg

            Коментар


            • #7
              От: Хидравликата спря да работи Фронтера Б 2.2 DTI

              Първоначално публикуван от bps Преглед на мнение
              Дойде време за сваляне на хидравличната помпа.Резултата скъсан вал:
              [ATTACH=CONFIG]770186[/ATTACH]
              Причината поради ненавременна смяна на хидравличното масло състоянието е това:
              [ATTACH=CONFIG]770187[/ATTACH]
              [ATTACH=CONFIG]770188[/ATTACH]
              След което задиране( челно ) и даруги след което следва "блокаж"
              [ATTACH=CONFIG]770190[/ATTACH]
              [ATTACH=CONFIG]770191[/ATTACH]
              И накрая скъсан вал.
              Сменяйте си маслата на време
              Утре предстоят две неща:
              Опция едно - изработка/възтановяване на скъсания вал (и двете са възможни,въпрос на цена)както и шлайване на наранените повърхности.
              Оция две - помпа 2ра ръка.
              След огледа лопатките в касетката и състоянието на елипсата е добро.

              Въпрос към Kiko00 - лопатките в долния си край са с правоъгълно сечение,а в горния(работещия) са леко закръглени.Дали да ги объъщам ?Иначе се движат перфектно.
              Дали е от ненавременна, или от неправилна смяна на хидравличната течност?
              В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

              Коментар


              • #8
                От: Хидравликата спря да работи Фронтера Б 2.2 DTI

                Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                Дали е от ненавременна, или от неправилна смяна на хидравличната течност?
                Не знам,не бях го сменял досегаМоже и да си прав.Но какво сътворих до момента:
                Разпробихме двете парчета на оста с 4мм бургия(на струг),след което набихме щифт с малко(колко малко стругара знае) по - голям диаметър ,като щифта беше охладен с азот та като се разшири да "закисне".Проверка за съосност- пак на струга.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150119_125525.jpg
Прегледи:1
Размер:92.4 КБ
ID:5636167
                И заварка на аргон.Получи се добре .
                Междувременно купих и помпа 2ра ръка за 60лв,та ще слагам нея.Другата ще я възтановя и резерва.Новата помпа разглобена ,ревизирана,почистена със спрей за почистване на спирачни дискове, полята с хидравлична течност и чака монтаж,най - вероятно утре.Ще пиша за резултата.

                Коментар


                • #9
                  От: Хидравликата спря да работи Фронтера Б 2.2 DTI

                  Дидий, и как ги разпробихте, така че да са съосни, когато се набие втулката?!?
                  В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                  Коментар


                  • #10
                    От: Хидравликата спря да работи Фронтера Б 2.2 DTI

                    На струга.
                    Калин Владов,09РСПБЗН

                    Коментар


                    • #11
                      От: Хидравликата спря да работи Фронтера Б 2.2 DTI

                      Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                      Дидий, и как ги разпробихте, така че да са съосни, когато се набие втулката?!?
                      На струга ,първо с бургията и после с тънак нож.Междо другото,съцевината не е закалена.Има само повърностна закалка .

                      Коментар


                      • #12
                        От: Хидравликата спря да работи Фронтера Б 2.2 DTI

                        Това е почистената помпаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2800.jpg
Прегледи:1
Размер:78.1 КБ
ID:5636345Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2799.jpg
Прегледи:1
Размер:100.9 КБ
ID:5636344Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2798.jpg
Прегледи:1
Размер:141.2 КБ
ID:5636346

                        Коментар


                        • Angel / Reny
                          Angel / Reny коментира
                          Редактиране на коментар
                          Здравей, имам един въпрос.Как се сменя семерината отпред на лагера? Гледах я и не можах да видя как се вади, струвами се че е капселована.Нито на вън нито на вътре, има ръб и от двете страни на семерината.

                      • #13
                        От: Хидравликата спря да работи Фронтера Б 2.2 DTI

                        Докладвам.Попмата сменена (с тази втора употреба) и работи перфектно.Волана ,волана никога не е бил толкова "лек".Брей как съм се мъчил.Вече знам,смяна масло навреме 30000км.Масло от посоченото от Kiko00 не намерих.Сипах Castrol Dextron III ATF,дано да кара.Утре живи ,здрави,ще пришлайфам старата помпа и ще седи сглобена барабар със стойката.

                        Коментар


                        • #14
                          От: Хидравликата спря да работи Фронтера Б 2.2 DTI

                          Здравейте,
                          да не пускам нова тема и аз имам проблем с помпата на хидравликата на Фронтерата(волана задържа особено надясно) и имам няколко въпроса:
                          1.Обръщането на лопатките удачно ли е гледам в горната част за заоблени а в долната с правоъгълен профил ?
                          2.Забелязах че корпуса на рейката ми загрява точно където влизат тръбичките за маслото (предполагам е от налягането на маслото)?
                          3.Става ли хидравлична помпа от опел вектра с 2-литровия мотор, външно са еднакви (едни казват че била различна дебит налягане)?

                          Моята нямаше видими износвания задирания, само лопатките за заоблени, не съм я разглобявал цялостно гледам има един клапан с пружинка, той ако не работи и не затваря знам ли, какво точно трябва да се гледа.

                          Попаднах на една друга тема във форума и утре ще се занимая да видим ремък(не съм го сменял никога) ли ще е или карета на кормилния прът.
                          Някой знае ли понеже кормилния прът не влиза директно в рейката а минава през нещо като кормилна кутия?
                          Последно редактирано от samson1; 30-04-15, 21:12.

                          Коментар


                          • #15
                            От: Хидравликата спря да работи Фронтера Б 2.2 DTI

                            Не обръщай лопатките ,няма да работи после.Нарочно са направени с просечка от вътрешната страна.А задържането на волана в дясно може и най вероятно не е от помпата а от замърсяване и спад на налягането в системата.Това загряване в реиката ,точно от това произлиза.
                            РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

                            0895шест29410 .

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X