колеги помагайте.от пролетта съм собственика на Фронтера Б 2.2 бензин.вчера като подарък за първия сняг почна да ми се губи парното.както карам вентилатора почва да духа студено,независимо че температурата е почти 90градуса,след малко се оправя и си духа топло.стрелката на температурата играе духа ли топло е около 80гр.,почне ли да духа студено се покачва.имам чувството че в баира губя парното а в надолнището се появява.охладителната течност си е в норма малко под мах,не губи антифриз.термостата си отваря нормално-така мисля.питах на едно,две места казаха ми че и да има въздух трябва сама да се обезвъздуши.при първоначален старт като дигне температура всичко е наред,след 60-70км,почва да прави това.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Губя парното
Свий
X
-
От: Губя парното
Охладителната система се обезвъздушава сама.97-ма година нов термостат на GM ме накара да си говоря сам на -20 градуса.За да колебае топлото или влиза въздух в антифриза,или се посрещат потоците на флуида и се охлажда радиаторчето.Не е изключено да има откачена клапа на входящия въздух и положението и да зависи от положението на колата.При всички случаи успех с проверките!
Коментар
-
От: Губя парното
При тези температурни амплитуди и губене на парно направи елементарна проверка за надуване на газове в разширителя,елементарна проверка1-напълни една бутилка с вода и я обърни в разширителя при работещ ДВГ в температурния диапазон при който ти прави номера с парното,проверка 2-на студен ДВГ свали свещите и хвани помощник да завърти на стартер ,наблюдавай за признаци на охладителна течност дори и в минимално количество, антифриза сладни на вкус и прави специфична мъгла като се компресира,дори при свалени свещи!Наблюдавай при спрял автомобил как е парното ,ако има проблем с гарнитура на главата на място парното изчезва,това е още един признак.Направи елементарните проверки,ако всичко е наред с главата продължавай с клапи,обезвъздушаване,уплътнител на главната клапа ,термостат ,радиаторче и т.н.!Успех! /п.с. сваляй глава след проверка на всички други възли./Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
-
От: Губя парното
Е то вариантите не са много в случая :
- или необезвъздушена охлаждаща система , или издухала гарнитура.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: Губя парното
На Опел (всички модели) охлаждането е проектирано така, че само да се обезвъздушава. Фронтера (нищо че е 1/2 Исузо) не прави изключение. В последните 2 месеца имам челен опит точно в тази посока: Сцепен воден маркуч и як теч. Даже онзи ден излях половината вода и долях концентрат. Никакъв проблем с обезвъдушаването. А между 2.4 и 2.2 не мисля че има някаква особена разлика в охлаждането: печка, климатик.Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.
Коментар
-
От: Губя парното
добре де при издухана гарнитура не трябва ли да гори антифриз,да го губи или да надува охладителната система.може би трябва и да загрява.до момента винаги е работила на около 80гр. и за 10000 хиляди които и навъртях тая година антифриз не съм доливал.обаче както писа колегата по горе за първи път парното изчезна при работа на място.последните няколко дни работата се позакрепи,не е имало проблем-или е излязъл въздуха(ако е имало) или ще се срине всичко точно когато най ми трябва колата
Коментар
-
От: Губя парното
Точно . Трябва да прави една от посочените магарии , комбинация от такива , или всички вкупомПървоначално публикуван от tihomir84 Преглед на мнение....добре де при издухана гарнитура не трябва ли да гори антифриз,да го губи или да надува охладителната система.може би трябва и да загрява....
Ако номерът го е направил веднага или скоро след отваряне на парното ( което цяло лято по подразбиране не е работило) , плюс наличието на АГУ , то има вероятност някъде по системата да се е промъкнал въздух , който впоследствие да е "избълбукал " , т.е. системата да се е самообезвъздушила , макар и по- бавно
ПС. Ако е клапа , то парното едва ли ще се "закрепи" , както си констатирал. С други думи : ще продължава да прави номера.
Дано си се разминал с малкия Дявол !Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: Губя парното
... това до първия гъзорък газаджия или до първото запушване на тънките маркучета от горублянски антифриз.Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнениеНа Опел (всички модели) охлаждането е проектирано така, че само да се обезвъздушава
Коментар
-
От: Губя парното
Може да е и главната клапа за приток на въздух или износеното и уплътнение,зависи може да е разбита ,луфтове и т.н.Вариантите за проблема не са само два, няколко са!Попадал съм на няколко варианта!Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
-
От: Губя парното
Не се плаши почти съм сигорен че имаш запушено радиаторче на парното .Първоначално публикуван от tihomir84 Преглед на мнениедобре де при издухана гарнитура не трябва ли да гори антифриз,да го губи или да надува охладителната система.може би трябва и да загрява.до момента винаги е работила на около 80гр. и за 10000 хиляди които и навъртях тая година антифриз не съм доливал.обаче както писа колегата по горе за първи път парното изчезна при работа на място.последните няколко дни работата се позакрепи,не е имало проблем-или е излязъл въздуха(ако е имало) или ще се срине всичко точно когато най ми трябва колата
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар