Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Frontera 2.2 i Високи градуси?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Frontera 2.2 i Високи градуси?

    Здравейте,
    Първо да се похваля, след две години без джипка най-сетне отново имам риболовно джипче - Фронтера 2.2 бензин 2000г. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141011_161134.jpg
Прегледи:1
Размер:121.1 КБ
ID:6069463Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141011_161307.jpg
Прегледи:1
Размер:131.5 КБ
ID:6069464

    Миналата седмица я обслужих в сервиз - масла, ремъци, ролки, водна помпа, антифриз. Провериха ми и термостата, че отваря при около 80 градуса /не помня точно колко казаха/. Обаче ме притесни следната ситуация: при изкачване на около 500м много стръмен асфалтов път (първа и втора предавка), градусите на таблото отидоха над 100 и колата подпуши под капака - беше отървал радиатора точно под капачката от лека пукнатина. Странното ми беше, че изобщо не се включиха и вентилаторите. Това нормално ли е /градусите имам предвид/, той баира че беше сериозен беше, но пък джипа беше празен и само на задно - в гората/поляната/ се предполага, че ще е 4х4 и натоварен тогава на какви градуси ще отиде не ми се мисли
    Моля за съвет, който има повече опит да сподели какво може да се направи

    Поздрави,
    ....извинявам се ако не съм уцелил мястото на темата
    HONDA Civic 1.5 vtec D15Z3
    Audi A3 1.9 tdi
    Opel Frontera B 2.2i

  • #2
    От: Frontera 2.2 i Високи градуси?

    На пръв прочит термодатчик или реле за хвърчилаторите са си заминали.
    Провери и бушоните им.
    Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

    Коментар


    • #3
      От: Frontera 2.2 i Високи градуси?

      Здравей,първо честита придобивка.
      подкрепям горното мнение ,ако искаш мини да и хвърля едно око ,къде със съвет къде с друго мисля ,че мога да ти бъда полезен.
      РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

      0895шест29410 .

      Коментар


      • #4
        От: Frontera 2.2 i Високи градуси?

        Ще ги проверя тях, благодаря
        но си мисля трябва ли изобщо при тези условия и това баирче да ходи до такива градуси и да има нужда от вентилаторите. Карам и хондичка и малко ауди и за тях съм сигурен, че няма да минат 90 градуса по това нагорнище и няма да имат нужда от вентилация, а си мисля, че Фронтерата трябва даже да е една идея по издържлива на загряване, все пак е джип и се предполага, че ще се кара на 1 и 2-ра в гората
        HONDA Civic 1.5 vtec D15Z3
        Audi A3 1.9 tdi
        Opel Frontera B 2.2i

        Коментар


        • #5
          От: Frontera 2.2 i Високи градуси?

          мерси 'bay pres', ще се радвам да се запознаем и да чуя съвети. Къде да те намеря да се видим
          HONDA Civic 1.5 vtec D15Z3
          Audi A3 1.9 tdi
          Opel Frontera B 2.2i

          Коментар


          • #6
            От: Frontera 2.2 i Високи градуси?

            При двигателя x22xe,вентилатора се включва при 105-107 градуса.Напълно възможно е и при твоя двигател да е така.Виж обаче радиатора е проблем.
            Румен Николов

            0888 358 572

            Коментар


            • #7
              От: Frontera 2.2 i Високи градуси?

              Колега и аз като теб имам същата джипка при мен обаче се получава друго нещо.Правя лека разходка 7-8км пресечен терен,температурата стои около 90(двойно предаване,тук там бавни),спирам някъде гася мотора ,вентилатора работи малко и спира.След 15 мин. като дам на контакт стрелката на температурата е в червеното,вентилатора включва на най-висока степен и след 20-30 сек. стрелката пада.През останалото време температурата варира между 80-90гр.,парното работи нормално(надявам се това ще му е първа зима в БГ)

              Коментар


              • #8
                От: Frontera 2.2 i Високи градуси?

                Първоначално публикуван от tihomir84 Преглед на мнение
                Колега и аз като теб имам същата джипка при мен обаче се получава друго нещо.Правя лека разходка 7-8км пресечен терен,температурата стои около 90(двойно предаване,тук там бавни),спирам някъде гася мотора ,вентилатора работи малко и спира.След 15 мин. като дам на контакт стрелката на температурата е в червеното,вентилатора включва на най-висока степен и след 20-30 сек. стрелката пада.През останалото време температурата варира между 80-90гр.,парното работи нормално(надявам се това ще му е първа зима в БГ)
                Бих препоръчал да я оставяш да работи минута две,щото остава най горещата вода в главата след угасяне.Спира циркулацията и така.
                Аз моя съм го направил така:Дублирал съм датчика с ключе в купето и вляза ли по черно ,включвам вентилатора да работи постоянно.
                РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

                0895шест29410 .

                Коментар


                • #9
                  От: Frontera 2.2 i Високи градуси?

                  Първоначално публикуван от bay pres Преглед на мнение
                  Бих препоръчал да я оставяш да работи минута две,щото остава най горещата вода в главата след угасяне.Спира циркулацията и така.
                  Аз моя съм го направил така:Дублирал съм датчика с ключе в купето и вляза ли по черно ,включвам вентилатора да работи постоянно.
                  Да това е лечението на тоя "топъл" мотор. Имам си копче което пали само единия вентилатор на 1-ва степен и в задръствания и в гората го пускам да върти нон-стоп, никога не минава 90 градуса при този вариант.

                  п.с. на фронтера Б с 2.2 бензин няма датчик, всичко се управлява от компютъра, и термостата не отваря на 80 ами на 96-107 което по табло е почти 100 градуса.
                  и ако върти перка никога не се гаси мотор.
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #10
                    От: Frontera 2.2 i Високи градуси?

                    Да установих, че проблемът е бил в радиатора, който се е пукнал малко под капачката и изтърва антифриз и налягане. Залепих го и сега няма проблем, както колегата Тихомир е писал стои малко под 90 стрелката, а като го напъна по стръмен баир отива на 100 + и включва вентилатора и бързо пада пак под 90. Като я изключя така загряла, и дам на контакт виждам че пак качва около 100 градуса и се включват вентилаторите за няколко секунди. Иначе колеги благодаря за идеята за ключе за принудително пускане на вентилаторите, явно това не е екстра ами си е необходимост за този мотор ако иска човек да не му играе много стрелката на градусите
                    HONDA Civic 1.5 vtec D15Z3
                    Audi A3 1.9 tdi
                    Opel Frontera B 2.2i

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X