Здравейте,
Първо да се похваля, след две години без джипка най-сетне отново имам риболовно джипче - Фронтера 2.2 бензин 2000г.
Миналата седмица я обслужих в сервиз - масла, ремъци, ролки, водна помпа, антифриз. Провериха ми и термостата, че отваря при около 80 градуса /не помня точно колко казаха/. Обаче ме притесни следната ситуация: при изкачване на около 500м много стръмен асфалтов път (първа и втора предавка), градусите на таблото отидоха над 100 и колата подпуши под капака - беше отървал радиатора точно под капачката от лека пукнатина. Странното ми беше, че изобщо не се включиха и вентилаторите. Това нормално ли е /градусите имам предвид/, той баира че беше сериозен беше, но пък джипа беше празен и само на задно - в гората/поляната/ се предполага, че ще е 4х4 и натоварен тогава на какви градуси ще отиде не ми се мисли
Моля за съвет, който има повече опит да сподели какво може да се направи
Поздрави,
....извинявам се ако не съм уцелил мястото на темата
Първо да се похваля, след две години без джипка най-сетне отново имам риболовно джипче - Фронтера 2.2 бензин 2000г.
Миналата седмица я обслужих в сервиз - масла, ремъци, ролки, водна помпа, антифриз. Провериха ми и термостата, че отваря при около 80 градуса /не помня точно колко казаха/. Обаче ме притесни следната ситуация: при изкачване на около 500м много стръмен асфалтов път (първа и втора предавка), градусите на таблото отидоха над 100 и колата подпуши под капака - беше отървал радиатора точно под капачката от лека пукнатина. Странното ми беше, че изобщо не се включиха и вентилаторите. Това нормално ли е /градусите имам предвид/, той баира че беше сериозен беше, но пък джипа беше празен и само на задно - в гората/поляната/ се предполага, че ще е 4х4 и натоварен тогава на какви градуси ще отиде не ми се мисли
Моля за съвет, който има повече опит да сподели какво може да се направи
Поздрави,
....извинявам се ако не съм уцелил мястото на темата
Коментар