След заключване с ключа само 2мин. по-кьсно започва да пищи тази грозна аларма .Колеги ,моля за инфо как може да се оправи проблема , кой и кьде може да ми помогне. Благодаря!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с фабрична аларма наОФБ 2.2i 1999г.
Свий
X
-
От: Проблем с фабрична аларма наОФБ 2.2i 1999г.
Първоначално публикуван от tent Преглед на мнениеСлед заключване с ключа само 2мин. по-кьсно започва да пищи тази грозна аларма .Колеги ,моля за инфо как може да се оправи проблема , кой и кьде може да ми помогне. Благодаря!Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
LZ1NES
-
От: Проблем с фабрична аларма наОФБ 2.2i 1999г.
Първоначално публикуван от mi6emorkov Преглед на мнениеКолега , моята дори започва да пищи в движение , ставам като някаква линейка ......... Ходих къде ли не , няма решение .Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
LZ1NES
Коментар
-
От: Проблем с фабрична аларма наОФБ 2.2i 1999г.
Ако фабричната има обемни датчици - тия гадини имат навика да стареят, и започват да правят мизерии. Другото може да е от някой кабел, разместил се не както трябва, мухлясала букса, или повредена самата аларма.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Проблем с фабрична аларма наОФБ 2.2i 1999г.
Първоначално публикуван от Данаил Андреев Преглед на мнениеКолеги,проблемът вече е решен срещу 80лв.Наи-после спокойствие!
Сподели кво й беше та да знаем кво да очакваме.Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
LZ1NES
Коментар
-
От: Проблем с фабрична аларма наОФБ 2.2i 1999г.
Първоначално публикуван от neshko Преглед на мнениеМяза ми на НОВА придобивка (предвид паричния показател)
Само дето не е сефте някой да пита , пита .... после изведнъж да завърши с израза : "Колеги , проблема е решен" ... а ние продължаваме да хвърляме на боб.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: Проблем с фабрична аларма наОФБ 2.2i 1999г.
Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнениеА , мяза и на други варианти .
Само дето не е сефте някой да пита , пита .... после изведнъж да завърши с израза : "Колеги , проблема е решен" ... а ние продължаваме да хвърляме на боб.Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
LZ1NES
Коментар
-
От: Проблем с фабрична аларма наОФБ 2.2i 1999г.
Здравейте колеги!
Както знаете съм С ОФА 1993г. Преди извесно време не можех да отворя вратите с ключа Монтирах дистанциооно от най-обикновен модел с електрическо задвижване. Добре работеше. Преди два дни констатирах - вратите не се затварят. При отваряне на платката му ма прегорели писти и протекла изолация на присъединителния щекер. Пробвах поодделно всяко моторче - работят. Не мога да си обясня как се стигна до повредата на платката. Някакви напътствия?
Коментар
-
От: Проблем с фабрична аларма наОФБ 2.2i 1999г.
Гъзорък конструктор, твърде настоятелен маркетингов отдел с цел пестене на всяка стотинка, гъзорък програмист на цялото това, и всякакви комбинации на тия трите.
Някое моторче може да е блокирало в някакъв момент, и управлението да е отчело това по контактите за отворено/затворено и да е продължавало да дава ток на тая машинка дълго време, от което са нагорели въпросните контакти, които не са изчислени да подават ток дългосрочно. Или просто лош контакт или зле подбран конектор, не предвиден за тия токове - на машинката не и стига тока да се затвори, управлението опитва ли опитва, конектора се претоварва, стопява и т.н.
...или просто някаква авария по платката/частите и, следствие от която е пак това - подаване на ток към машинките дългосрочно, със споменатите последствия от това.
Обикновено импулса към моторчетата за заключване/отключване е от порядъка на секунда. Повечето управления, които съм виждал (не че имам велик опит - става въпрос за 3-4 различни, и фабрични и афтърмаркет) са достатъчно интелигентни да се оправят в аварийни ситуации и да не подават ток дългосрочно ако нещо не се получи от няколко опита за по секунда, ама може да си попаднал баш на голямата греда.
Що не пуснеш някоя и друга снимка на платката?Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Проблем с фабрична аларма наОФБ 2.2i 1999г.
Тези ще ходя на село и ще заснема платката. Преди това прекъснатите писти замених с мостчета от тънък проводник. Окъселите места ги почистих със шкурка и остро ножче. Подадох директно напрежение на двете кабелчета синьо и зелено както е по една схема която намерих в нета.
за кратко време - вратите се отключваха и заключваха. С поправената платка не. тези дни ще купя ново заключване но не знам какво. Кое да взема? Какво бихте ме посъветва ли?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар