Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Електрически катаклизми...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Електрически катаклизми...

    Бях писал последно в темата за ламда сонда, но проблемът ми се отплесна в друга посока та, затова пиша нова тема. Установих, че не ми работи подгряването на ламда сондата и тръгнах по жицата... Та жицата в вързана със захранването на бензиновата помпа, след това следва бушонче 15А, което е здраво и, на което пак няма +12В. Продължавам натам и стигам до релето на схемата. Стигнах до там, че му свалих капачето за да го разгледам за нагоряла спойка, няма таква. При подаване на контакт се чува цък и сработва само едното реленце в голямото реле, а лявото (на схемата) не получава ток и не залепя контакти. При бутване на контакта ръчно се чува, как помпата завърта, а и колата пали от половин оборот, иначе се мъчи няколко секунди, а като е по-студено времето повечко. На краче 85b на релето според мен компа трябва да пуска минус за да затвори контакта, но не го прави. Проследих жичката, отива директно в големия сноп на входа на компа, няма манипулации по нея. Странно ми е обаче, как досега съм карал на бензин без да ми работи помпата? Ако тези, които са монтирали метана у Италия са бъзикнали нещо пак ще трябва да я чувам таз помпа по някое време, все пак паля на бензин, а и на бензин колата върви доста прилично. Не съм срещал никъде по колата допълнителна помпа?!?! Следих преди запалване, по време на запалване и работа на мотора дали проблемното реленце ще щракне... уви не. Та в този ред на мисли... лесно с малко манипулации мога да направя подгряването на ламдата да ми работи постоянно при подаване на контакт, а помпата само, когато е на бензин за да не се тормози излишно, но ми е изключително странно, как така се движа без бензинова помпа?
    P.S. Забравих да допълня... Компа ми изписва грешки свързани с некоректен сигнал, или липса на сигнал от имобилайзер! А пък аз доколкото знам нямам такъв!? Та може би затова не иска да пусне релето на помпата...Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled-1.jpg
Прегледи:1
Размер:169.7 КБ
ID:6059678
    Последно редактирано от VladimCho; 15-06-14, 15:31. Причина: допълнение
    ОФА КБ X20SE + метан

  • #2
    От: Електрически катаклизми...

    Аз мисля че на всички NE и SE мотори помпата работи на стартер и след него .При контакт не .
    РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

    0895шест29410 .

    Коментар


    • #3
      От: Електрически катаклизми...

      Първоначално публикуван от bay pres Преглед на мнение
      Аз мисля че на всички NE и SE мотори помпата работи на стартер и след него .При контакт не .
      Абсолютно вярно.
      no signature no problems

      Коментар


      • #4
        От: Електрически катаклизми...

        А и отоплението на сондата е предвидено да работи само по време на работа на двигателя. Иначе ще прегрее, понеже няма газове от двигателя, които да му поддържат температурата в нормалните граници.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: Електрически катаклизми...

          Започвам постепенно да откривам ключа от бараката... При контакт няма никой, а след стартер залепя и въпросното реле. Не знам, какво напрежение преди съм мерил при запален мотор, но... сега всички показания са наред, нагряването на ламдата също. Изкарах си едно бутонче, с което пускам релето още докато съм на контакт, просто го задържам за две-три секунди и колата пали доста по-бързо...
          ОФА КБ X20SE + метан

          Коментар


          • #6
            От: Електрически катаклизми...

            Заинтересува ме момента с имобилайзъра. Моята фронтера е като твоята (96-та) и има имобилайзър. Ти казваш, че нямаш. Искам да питам - нямаш фабрично или е премахнат допълнително.

            Доколкото знам имобилайзърите са задължителни от 92-ра г. При отчитането на рекордни кражби след нахлуването на "нация техническа" (и компания) там през 90-та и 91-ва. Би трябвало и тези преди 95-та да имат, но не ми е идвало на ум да проверя как стоят нещата когато съм имал възможност.
            Ако знаеш начин за премахване на имобилайзъра - моля за малко информация. Разбира се залепянето на стикчето при приемника не ми върши работа. Както и бъркането в компютъра с опкоми и ВИН и други кодове, щото не ги знам и няма начин да ги получа отнякъде.
            Предполагам, че компютъра блокира запалването ( подаването на гориво) при "неприет" имобилайзър точно чрез това реле и пин 46. Компютърът при такова подвързване не може да разбере директно за проблем (или липсваща бензинова помпа). Това съм го "проверил" като съм сложил ключ (под таблото) на кабела към помпата. Идеята ми беше да изключвам помпата, когато аз искам (на по-дълъг път или празен резервоар) но май не съм се сещал да го правя.
            Ако газовата ти система спира помпата по някакъв "хитър" начин чрез релето може и да се генерира гршка в имобилайзъра. Кога излиза тази грешка.
            ОФБ ДБ X22SE
            Не искам Турция да ме пази от Русия. Стигат ми 500 години.

            Коментар


            • #7
              От: Електрически катаклизми...

              В общи линии се оказа, че вероятно аз не съм мерил правилно и вместо да направя по-овстойна проверка съм ревнал тук в тема При подаване на контакт при нащите фронтери помпата не завърта, прави го при завъртането на стартера и остава включена докато не се изключи мотора. Оказа се, че имам и имобилайзер, защото понякога ми примигва жълтата индикация на таблото и мотора не пали. Тогава вадя ключа, вкарвам го пак и всичко се оправя. Помпата ми върти постоянно при работа на метан, което не ме притеснява след, като така са го решили акълите в Италия.
              ОФА КБ X20SE + метан

              Коментар


              • #8
                От: Електрически катаклизми...

                Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
                В общи линии се оказа, че вероятно аз не съм мерил правилно и вместо да направя по-овстойна проверка съм ревнал тук в тема При подаване на контакт при нащите фронтери помпата не завърта, прави го при завъртането на стартера и остава включена докато не се изключи мотора. Оказа се, че имам и имобилайзер, защото понякога ми примигва жълтата индикация на таблото и мотора не пали. Тогава вадя ключа, вкарвам го пак и всичко се оправя. Помпата ми върти постоянно при работа на метан, което не ме притеснява след, като така са го решили акълите в Италия.
                И моята помпа не изключва на метан. Това са го решили нашите "акъли" дето ми монтираха уредбата. Май от мързел, защото не са некадърни. Има много спорове дали да работи или не помпата на "газ". Едно е сигурно - работи безсмислено и се износва. От друга страна - при определено натискане на педала минава на бензин и ако помпата не работи ... .
                Моя иммо е в отделен стик. Така както казваш - твоя е в ключа. Вероятно таблото ти е от "новите". Моето е от стария тип. Опитвам се да събера колкото повече информация, защото нямам много познати с фронтери, а ми е интересно.
                ОФБ ДБ X22SE
                Не искам Турция да ме пази от Русия. Стигат ми 500 години.

                Коментар


                • #9
                  От: Електрически катаклизми...

                  Лично аз като слагах гЪз на моята оставих помпата да работи .Какво толкова като фъсне ,вън друга и така.И сложих обикновена газ за около 150 лв.Само изпарител ,клапан и емулатор за дюзите нови.Бутилки ,копчета и други салтанати от моргенщрасе
                  А това с имото и при мен е така ,колкото пъти да я закача с опел-сканера все дава грешка в транспондера
                  РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

                  0895шест29410 .

                  Коментар


                  • #10
                    От: Електрически катаклизми...

                    Относно имобилайзера моя също е отделен стик.За премахването му ми искаха около 250 лв... Вързан е с компа ,а самия модул е зад часовника (на старото табло) За да се стигне до модула се сваля таблото. Тъй като имах само един стик си направих втори за 10лв и приключих .

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X