Обява

Свий
Няма добавени обяви.

сега пък спирачките изчезват офа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • сега пък спирачките изчезват офа

    Нов проблем паля офа - та ,педала омеква нормално тръгвам няма проблеми. След малко се нареждам в едно задръстване и изведнъж педала става като на жигули. Казвам си ок не съм я карал 6 -7 месеца нормално и така 5 -6 дена я разтривам, за съжаление никаква промяна. Колата се държи все едно е изгасена и при няколко напомпвания се изразходва въздуха и педала се одървя. Преди 1000км. съм сменил нова помпа, предни и задни накладки, нови жила на ръчната и кво ли не. Прегледах я отпред не видях нищо скъсано или разкачено , дръпнах тръбичката вакум има, като свалях алтернатора смених и маркуча, защото старият беше скъсан но само външно .


  • #2
    От: сега пък спирачките изчезват офа

    Колега, кажи поне каква е офата, дизел, бензин?
    Какъв е тоя въздух, дето се изразходва?

    Коментар


    • #3
      От: сега пък спирачките изчезват офа

      Къде има вакуум - от страната на помпата/всмукателния колектор или от страната на сервоусилвателя?
      Успяваш ли да създадеш вакуум на усилвателя (да не ти е спукана мембраната и да смуче от там)?
      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

      Коментар


      • #4
        От: сега пък спирачките изчезват офа

        офа 2.3 тди вакум има на сервото, нали зад алтернатора има вакум помпа която е свързана със сервото, горе долу по средата на връзката име едно синьо маркуче, което като го дръпнеш исъсква ако има вакум! поне аз така знам може да пиша и глупости за което се извинявам предварително!

        Коментар


        • #5
          От: сега пък спирачките изчезват офа

          На твое място бих пробвал следното - да създам вакуум към сервоусилвателя (пак през същото маркуче - в посока сервото), и да видя дали го задържа...
          Ако задържа вакуума - проверка дали вакуумпомпата има достатъчен дебит - дали създава достатъчно вакуум и достатъчно бързо...
          Ако не задържа вакуума към сервото - добра проверка на маркучетата до сервото, включително входа в самото серво... Ако са добре - остава мембрана...
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • #6
            От: сега пък спирачките изчезват офа

            Да създам вакум към сервото- ок!Ама как да проверя помпата дали създава вакум достатъчни бързо?
            Според мен е точно това не създава достатъчни бързо вакум. Щом омеква педала и имам спирачки значи помпата работи,дърпам съска-значи или го губи по пътя или не го създава достатъчно бързо. Последното според мен е доста трудно за доказване!

            Коментар


            • #7
              От: сега пък спирачките изчезват офа

              Едва ли има референция в документацията...
              На твое място бих действал така:
              1.Повторна пълна проверка на линиите (включително клапанчета и т.н.), продухване и проверка за херметичност (то не му трябва много вакуум за работа на усилвателя)
              2. Проверка за херметичност на вакуум усилвателя
              3. Изолиране на 'излишната част' от вакуумната система, оставяйки само частта между вакуум помпата и вакуум усилвателя и тестване дали има промяна... Така ще видиш дали някъде другаде изпуска (например ако имаш ЕГР с вакуумно управление и т.н.)..
              И вече ако всичко е наред, тогава да мисля да мисля вакуумната помпа...
              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

              Коментар


              • #8
                От: сега пък спирачките изчезват офа

                Първи заподозрян при така описаната ситуация е клапана...
                ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                Коментар


                • #9
                  От: сега пък спирачките изчезват офа

                  --И този случай бих го сложил в графата "лесен за диагностика" и "ниско бюджетен" (евтино отстраняване на проблема). Като се има предвид ,че колегата има само ентусиазъм ( но няма опит и апаратура),най-правилно е да се обърне към някой за "помощ". Трябва им вакумпомпа, манометър(вакумметър) и десетина минути.

                  Коментар


                  • #10
                    От: сега пък спирачките изчезват офа

                    Без въобще да съм виждал колата, диагностиката е - проблем с вакуумпомпата. Ако няма проблем с алтернатора, може да се свали само помпата. Държи се на 3 болтчета, които като се развият изпада цялата коруба. Кожухът и капака се шлайфат с фина шкурка и перата на ротора се обръщат обратно. Ако са много износени, има ремонтен комплект в Олимпия. При сглобяването трябва да се внимава, че отворите на болтовете съвпадат само в едно положение, както и ротора (има значение как се нанизва на шлиците, че в едното положение стърчи малко и при опит за затваряне се чупи капака). Хубаво е да се свали и профилактира целия алтернатор, ама без канал си е забавление. Аз лично свалях и радиатора за по лесен достъп.
                    П.П. Хубаво е преди да се пристъпи към разглобяване на каквото и да е да се убедиш, че не е протъркано някое маркуче и да смуче въздух от там.
                    П.П.П. Има два О-пръстена. Единия между помпата и алтернатора, втория е между помпата и капака и. Е те този втория е почти невъзможен за намиране (тънък е) и е силно препоръчително да не се къса.
                    Последно редактирано от kuzdov; 03-06-14, 23:14.
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • #11
                      От: сега пък спирачките изчезват офа

                      Така да се намеся в темата на колегата имам фронти 2,2 дти проблем с нея нямам но наскоро си купих 2,3 тд и почти имам същия проблем със спирачките само че при мен при първо натискане кове на място почти перфектно на втория път долу горе ги има на третия пази боже няма спирачки ,минават минута две и пак има спирачки,точно тази вакум помпа ремонтираха и накрая ми казах трябва нова не става, педала след всяко натискане става по твърд- губил се вакума -къде изчезва по дяволите уж всичко проверили да съм карал така можело да се оправи ???

                      Коментар


                      • #12
                        От: сега пък спирачките изчезват офа

                        Така да се намеся в темата на колегата имам фронти 2,2 дти проблем с нея нямам но наскоро си купих 2,3 тд и почти имам същия проблем със спирачките само че при мен при първо натискане кове на място почти перфектно на втория път долу горе ги има на третия пази боже няма спирачки ,минават минута две и пак има спирачки,точно тази вакум помпа ремонтираха и накрая ми казах трябва нова не става, педала след всяко натискане става по твърд- губил се вакума -къде изчезва по дяволите уж всичко проверили да съм карал така можело да се оправи ???

                        Коментар


                        • #13
                          От: сега пък спирачките изчезват офа

                          Първоначално публикуван от Боян Коев Преглед на мнение
                          педала след всяко натискане става по твърд- ???
                          Вероятно са извършили грамотно тестване (ако имаше пробив в мембраната щяха да го "хванат"),и првилно са констатирали проблема в помпата.
                          "Бавното" създаване на вакум, не може да компенсира разхода при натискане на спирачката.
                          -Сменяйте помпата, за да не стане някой "сакатлък".

                          Коментар


                          • #14
                            От: сега пък спирачките изчезват офа

                            Благодаря за отговора почвам търсенето на помпа

                            Коментар


                            • #15
                              От: сега пък спирачките изчезват офа

                              Проблема ми е точно като на колега Боян , първият път го има , вторият почти и третия жигули! Алтернатора го ремонтирах преди една седмица,смени ми един майстр релето и ми пусна две кабелчета дето ги нямаше, плюс смяна на лагерчто. Шпилките на вакупомпата изглеждаха ок.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X