Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Умряла PSG16 - от тук накъде?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

    Давайте съвети само ако сте сигурни в това което казвате. От мен:
    -псг16 не се ремонтира, програмира, тества на стенд и части за нея НЕ се продават.
    -механична помпа на този двигател НЕ може да се пригоди.
    Двете разумни опции са - рециклирана помпа или колата за части и скрап. И не в Солун ами и в солунската митница да прати помпата-все тая.
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

    Коментар


    • #17
      От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

      kiki.t е прав за помпата. От друга страна изчетох мнения на хора, които реално са сменяли такава помпа, не от България. "Напасването" на стара помпа също си е разправия, и то голяма. Не е невъзможно, но как ще съм сигурен после с тази кола, като знам, че може да угасне някой ден пак по същият начин?!

      Колата за части и скрап, при положение, че двигателят само е аут, ми се струва като доста пари, хвърлени на вятъра- като знам колко ми излезе до тук, определено не е опция.

      Конверсията към старата помпа (не към механична ) започва да ми се струва не лош вариант. Вярно, че е доста работа, но в крайна сметка получавам нещо работещо. Все пак, за тая помпа има вариант да остане жива до живот, ако се модифицира да не горят транзистори и т.н., нали така..
      Притеснява ме само, че може да има и други разлика, освен компютъра, окабеляването и турбото.

      Моля ви, ако има някой с такава кола, 116кс от София, да ми пише на лични, и да ги сложим една до друга, да видим всички разлики.

      Коментар


      • #18
        От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

        мм
        Последно редактирано от stilnik; 01-03-14, 09:34.

        Коментар


        • #19
          От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

          "... -механична помпа на този двигател НЕ може да се пригоди."

          Би ли конкретизирал защо мислиш така? Ако е до монтажа - това се прави, ако е до настройката на помпата - това е друг въпрос/ въпрос , който е решим/. То майсторите, на Опел 1.7D с мотор исузо Y17DT, с двустпенните дюзи слaгат механична помпа и хората са доволни , че колата им работи вече без проблем и я ползват без страх ,че ще ги остави някъде.
          Последно редактирано от stilnik; 01-03-14, 09:20.

          Коментар


          • #20
            От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

            Първоначално публикуван от GTipo Преглед на мнение
            kiki.t е прав за помпата. От друга страна изчетох мнения на хора, които реално са сменяли такава помпа, не от България. "Напасването" на стара помпа също си е разправия, и то голяма. Не е невъзможно, но как ще съм сигурен после с тази кола, като знам, че може да угасне някой ден пак по същият начин?!

            Колата за части и скрап, при положение, че двигателят само е аут, ми се струва като доста пари, хвърлени на вятъра- като знам колко ми излезе до тук, определено не е опция.

            Конверсията към старата помпа (не към механична ) започва да ми се струва не лош вариант. Вярно, че е доста работа, но в крайна сметка получавам нещо работещо. Все пак, за тая помпа има вариант да остане жива до живот, ако се модифицира да не горят транзистори и т.н., нали така..
            Притеснява ме само, че може да има и други разлика, освен компютъра, окабеляването и турбото.

            Моля ви, ако има някой с такава кола, 116кс от София, да ми пише на лични, и да ги сложим една до друга, да видим всички разлики.
            на колко оценяваш нервите, които ще похабиш по конверсията?
            как ще се почувстваш, да тръгнеш на работа или на почивка и постоянно да мислиш, кога ще угасне пак и ще ти провали плановете?
            аз лично, съм имал 2 такива случая / с други марки/ и съм ги продавал на парична загуба, но съм си спестявал всичко останало................ все пак, при тези "нови" коли, дето си купуваме, всичките на 120хил.км., този риск трябва да е пределно ясен предварително.
            ________________________________________________
            Subaru OUTBACK 2,5
            Hyundai TUCSON 2.0

            Коментар


            • #21
              От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

              Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
              "... -механична помпа на този двигател НЕ може да се пригоди."

              Би ли конкретизирал защо мислиш така? Ако е до монтажа - това се прави, ако е до настройката на помпата - това е друг въпрос/ въпрос , който е решим/. То майсторите, на Опел 1.7D с мотор исузо Y17DT, с двустпенните дюзи слaгат механична помпа и хората са доволни , че колата им работи вече без проблем и я ползват без страх ,че ще ги остави някъде.
              При псг 16 цялото управление на двигателя (ЕКУ) е в ГНП-то. Първо, ако някаква механична въобще пасне, няма как да и регулираш статичния аванс. Да не говорим за количествата гориво. С какво ще се управляват всичките периферни агрегати - турбо (тука е с променлива геометрия), ЕГР, датчици и тн. Да се вкараш в такъв филм е лудост...Заводски рециклирана помпа струва около 4К. Това при връщане на старата. Ако човека иска да кара нормален автомобил а не незнайна самоделка - това само е варианта. И не бъркай случая със 1.7. Там конверсията е сравнително лесна (макар че след нея колите никога не работят както преди).
              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
              Суперскан България www.decbg.com
              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

              Коментар


              • #22
                От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

                Когато сложиш механична помпа - нямаш нужда от ЕКУто.
                На повечето коли ЕГР е отстранен , защото не са първа младост!
                Механиката и аванса се установяват с повече работа и тук е майсторлъка!
                Единственият проблем е турбото с променлива геометрия - но там се постъпва така , че да се разтовари при високи обороти.
                И съвсем не бъркам случая с 1.7. Конверсията е лесна за този , който знае какво прави.
                Е разбира се , все пак е конверсия. В името на надежността и безпроблемната работа ,може да се жертват някои параметри.Въпросът е какво се търси - надежност или параметри. А колкото до самоделките - то всяка втора кола в България след 100000км. става в един или друг начин самоделка, при наличието на "нови" части. От тук нататък всичко е въпрос на предпочитания!
                Последно редактирано от stilnik; 01-03-14, 12:08.

                Коментар


                • #23
                  От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

                  Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                  на колко оценяваш нервите, които ще похабиш по конверсията?
                  как ще се почувстваш, да тръгнеш на работа или на почивка и постоянно да мислиш, кога ще угасне пак и ще ти провали плановете?
                  аз лично, съм имал 2 такива случая / с други марки/ и съм ги продавал на парична загуба, но съм си спестявал всичко останало................ все пак, при тези "нови" коли, дето си купуваме, всичките на 120хил.км., този риск трябва да е пределно ясен предварително.
                  Отговора е "много кофти".
                  Но не мога да приема, че не може да се поправи, и ще трябва да я продавам, и да започвам отначало.

                  На предният ми "ненадежден" фиат му направих 80 000 за 5 години, и не ме остави нито веднъж на пътя. Не казвам че беше цвете за мирисане и той.

                  Имам идея за тази помпа, пожелайте ми късмет, аз ще ви държа в течение. Падам си малко IT, до сега развален компютър не съм оставял зад себе си

                  Нали затова е форума, за да си помагаме. Ако имате идея, винаги ще искам да я чуя.

                  А

                  Коментар


                  • #24
                    От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

                    Първоначално публикуван от GTipo Преглед на мнение
                    Отговора е "много кофти".
                    Но не мога да приема, че не може да се поправи, и ще трябва да я продавам, и да започвам отначало.

                    На предният ми "ненадежден" фиат му направих 80 000 за 5 години, и не ме остави нито веднъж на пътя. Не казвам че беше цвете за мирисане и той.

                    Имам идея за тази помпа, пожелайте ми късмет, аз ще ви държа в течение. Падам си малко IT, до сега развален компютър не съм оставял зад себе си

                    Нали затова е форума, за да си помагаме. Ако имате идея, винаги ще искам да я чуя.

                    А
                    Пожелавам ти не само късмет, ами и идеята да е работеща и тогава даже хубав бизнес може да развъртиш с тези помпи!
                    ________________________________________________
                    Subaru OUTBACK 2,5
                    Hyundai TUCSON 2.0

                    Коментар


                    • #25
                      От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

                      Преди 5-6 години беше така и с прословутите ВП44. Давай смело въпреки, че лично аз бих обмислил по-внимателно вариант с чисто механична помпа и турбо.
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар


                      • #26
                        От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

                        Ами то си е ВП44...
                        Калин Владов,09РСПБЗН

                        Коментар


                        • #27
                          От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

                          Е да де, ма нали били някаква друга версия. Не им разбирам на пущините.
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #28
                            От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

                            Между другото, ето варианта за 2к лв. –за който си мисли, че е 8000:

                            http://www.ebay.de/itm/Opel-Einsprit...-/281276267261

                            12месеца гаранция, пращаш си твоята помпа, те ти програмират тяхна, рециклирана.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

                              Защо не пробваш с български фирми за ремонт на автомобилни компютри.Потърси с гугъла, излизат 1-2 сериозни предложения.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Умряла PSG16 - от тук накъде?

                                Какво стана с помпата, намери ли решение на проблема?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X