колеги,къде е нормално да седи дтрелката на уреда за налягане на маслото при студена и загряла кола? при мене на студено се вдигаше малко над средата,а като загрее падаше между червената и първата бяла(това на място и 900 об.). обаче от извесно време кат запаля стрелката стига малко под средната линия, и като загрее пада почти в червеното, даже вчера ми премигна лампата за маслото. маслото е 15в40, на 4500км, между мин и макс на щеката е(но и да е на макс, пак става същото).и като пусна фаровете примерно,или друг голям консуматор стрелката пада още надоло, като го спа, се вдига. да речем, че зареждането на динамото се влияе от консуматорите(щото ампермера ми пад яко при фарове и парно да речем,ама па налягането на маслото.
да питам и за бавните скорости, няколко пъти на нормално 4х4 спрях в сенга и ми се наложи да мина на бавни,за да изляза. проблем ли е на бавни скорости, ако се вдигат обороти от сорта на 3-4000, и ако се напъва в голям баир нагоре и в дълбок сняг. има ли някакви спецялни изисквания за употребата им?
и накрая да се оплача- купих си нов термостат, монтирах, и всичко беше ок. отваря си точно на 92, поддържа си както трябва, ама само за една седмица. сега пак отваря на втората линия, парно има, ама не влиза вече в работна температура.
открих и от къде ми два високи разход, просто постоянно работи на смукач. моторчето работи, но искам да питам кое го кара да спира и тръгва- дали е датчика на входа на дебитомера(термодвойката) или некой друг, че да го сменя. до сега вървеше постоянно на 1200 об, и не можеше да се регулират дори от изпарителя, след като му дръпнах буксата, вече го докарах на около 900 и работи добре, ама за студено палене е кофти, че тряа да даржа все газта докат позагрее.
ако на някой му се чете толкова и знае нещо по въпросите, ще се радвам да пише.
поздрави.
да питам и за бавните скорости, няколко пъти на нормално 4х4 спрях в сенга и ми се наложи да мина на бавни,за да изляза. проблем ли е на бавни скорости, ако се вдигат обороти от сорта на 3-4000, и ако се напъва в голям баир нагоре и в дълбок сняг. има ли някакви спецялни изисквания за употребата им?
и накрая да се оплача- купих си нов термостат, монтирах, и всичко беше ок. отваря си точно на 92, поддържа си както трябва, ама само за една седмица. сега пак отваря на втората линия, парно има, ама не влиза вече в работна температура.
открих и от къде ми два високи разход, просто постоянно работи на смукач. моторчето работи, но искам да питам кое го кара да спира и тръгва- дали е датчика на входа на дебитомера(термодвойката) или некой друг, че да го сменя. до сега вървеше постоянно на 1200 об, и не можеше да се регулират дори от изпарителя, след като му дръпнах буксата, вече го докарах на около 900 и работи добре, ама за студено палене е кофти, че тряа да даржа все газта докат позагрее.
ако на някой му се чете толкова и знае нещо по въпросите, ще се радвам да пише.
поздрави.
Коментар