Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за уреда за налягане на маслото,бавни скорости и ....

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за уреда за налягане на маслото,бавни скорости и ....

    колеги,къде е нормално да седи дтрелката на уреда за налягане на маслото при студена и загряла кола? при мене на студено се вдигаше малко над средата,а като загрее падаше между червената и първата бяла(това на място и 900 об.). обаче от извесно време кат запаля стрелката стига малко под средната линия, и като загрее пада почти в червеното, даже вчера ми премигна лампата за маслото. маслото е 15в40, на 4500км, между мин и макс на щеката е(но и да е на макс, пак става същото).и като пусна фаровете примерно,или друг голям консуматор стрелката пада още надоло, като го спа, се вдига. да речем, че зареждането на динамото се влияе от консуматорите(щото ампермера ми пад яко при фарове и парно да речем,ама па налягането на маслото.
    да питам и за бавните скорости, няколко пъти на нормално 4х4 спрях в сенга и ми се наложи да мина на бавни,за да изляза. проблем ли е на бавни скорости, ако се вдигат обороти от сорта на 3-4000, и ако се напъва в голям баир нагоре и в дълбок сняг. има ли някакви спецялни изисквания за употребата им?
    и накрая да се оплача- купих си нов термостат, монтирах, и всичко беше ок. отваря си точно на 92, поддържа си както трябва, ама само за една седмица. сега пак отваря на втората линия, парно има, ама не влиза вече в работна температура.
    открих и от къде ми два високи разход, просто постоянно работи на смукач. моторчето работи, но искам да питам кое го кара да спира и тръгва- дали е датчика на входа на дебитомера(термодвойката) или некой друг, че да го сменя. до сега вървеше постоянно на 1200 об, и не можеше да се регулират дори от изпарителя, след като му дръпнах буксата, вече го докарах на около 900 и работи добре, ама за студено палене е кофти, че тряа да даржа все газта докат позагрее.
    ако на някой му се чете толкова и знае нещо по въпросите, ще се радвам да пише.
    поздрави.

  • #2
    От: Въпрос за уреда за наллягане на маслото,бавни скорости и ....

    Ниско е налягането, при мен на студен мотор отива почти до края а на загрял не спада под една четвърт, това на празен ход. А иначе на бавни може да си я ръчкаш на воля. За температурата може да не е виновен термостата а датчика да е дефектирал
    Последно редактирано от auto_marin; 28-01-14, 21:21.
    ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за уреда за наллягане на маслото,бавни скорости и ....

      а от какво може да е ниско налягането, и интересното е,че стана отведнъж.
      а някой за датчика,оправляващ смукача?

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за уреда за наллягане на маслото,бавни скорости и ....

        Преливния клапан в помпата може да прави мизерии, не държи добре или боклук е захапал а за оборотите изчисти моторчето за празен ход! Всъщност с кой мотор е бръмчалката ?
        Последно редактирано от auto_marin; 28-01-14, 22:48.
        ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за уреда за наллягане на маслото,бавни скорости и ....

          Когато купувах джипката имах същите съмнения с уреда за налягането и симтоми като при теб, впоследствие 3 години каране забелязах следното, в момента в който сменя маслото - слагам само GM 10W40 и оригинален маслен филтър с клапан на Opel, като запаля двигателя след смяната веднага се променя показанията за налягането на маслото, и така до към 8-10 тия месец стрелката за налягането е над средата и до горе при повече газ, на празни обороти е до малко под средата, и като мине 1 година и половина пак показва налягането в минимални стойности, миналата година лятото смених пак маслото със същата марка и филтър и веднага се повиши налягането в норми и досега е така вече 3-та година - с една дума сменям всяка година маслото, явно маслото си запазва качествата си до година, година и половина независимо от пробега, пробвай да смениш маслото и филтъра и ще видиш разликата
          Последно редактирано от Еделвайс; 29-01-14, 09:05. Причина: пояснение

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за уреда за наллягане на маслото,бавни скорости и ....

            има логика за маслото,и при мене няколко месеца беше добре, после взе да пада, а като го купих пак беше с ниски показания, докато не смених маслото.
            моторчето го чистих преди 5-6 дена, не е от него, то си работи. просто някой датчик не му дава да изключи.

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за уреда за наллягане на маслото,бавни скорости и ....

              Ами огледай ТПС сензора, този дето е на дросела, вътре има потенциометър и ...
              ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за уреда за наллягане на маслото,бавни скорости и ....

                ем той е само за положението на дроселовата клапа, в дебитомера на входа има една малка термодвойка, за нея си мисля да не е, друг датчик по пътя на въздуха май няма.

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за уреда за налягане на маслото,бавни скорости и ....

                  Ти не уточни подробностите, с кой мотор е колата има ли газова и на двете горива ли е проблема?
                  ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за уреда за налягане на маслото,бавни скорости и ....

                    На главата има температурен датчик подаващ информация на компютъра (с два пина е). Различен от този за стрелката който е с една кабелна обувка.От него държи високи обороти.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за уреда за налягане на маслото,бавни скорости и ....

                      ц20не е мотора.
                      датчика,дето е забит в главата отстраната на динамото,нали.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос за уреда за налягане на маслото,бавни скорости и ....

                        Да! Синичък на цвят.
                        Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                        А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос за уреда за налягане на маслото,бавни скорости и ....

                          ок,мерси за помоща на всички.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпрос за уреда за налягане на маслото,бавни скорости и ....

                            Може на място да се премери съпротивлението при 0 С- 4800-6600 ома/20 С- 2200-2800 ома/40 С-1000-1400 ома/80 С- 300-400 ома, дано е там проблема
                            ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпрос за уреда за налягане на маслото,бавни скорости и ....

                              Имай впредвид че въпросния датчик има много ментета, ако го сменяш търси от оторизирани магазини, най-добре носи си оригиналния за сравнение!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X