Въпросът е за лек автомобил омега 2.4i. Въпросният мотор е с автоматични скорости, като искам да го направя с ръчни. Някой знае ли от какво мога да взема скорости освен омега 2.4i ръчка? Ще трябва ли да сменям картерът на мотора и маховикът от ръчката ще стане ли на коляновия вал на автоматика? Имам една кутия от 2.0i но тя не ми върши работа...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
омега 2.4i
Свий
X
-
От: омега 2.4i
Ето снимка на мотора вижда се и картерът. Днес свалях една кутия от 2.0 и картерът е по различен, не завършва като моя,а има една ламаринка долу като капак. Ако някой има скорости за 2.4 да пише или за звънка. Скоростите от дизела дали ще станат ?Първоначално публикуван от Nikolai Georgiev (turbo d) Преглед на мнениеМаховика става на коляновия вал ,ще ти трябват педалите и скоростите с лостовете ,комплехт маховик съединител с помпи, най вероятно и барчето ако ства въпрос за кола. Картера мисля че е еднакъв , наскоро дадох такъв на вторични.Газ 69 2.4i
Густо майна, пътят свърши !!!
GSM: О895 7О6О59
Коментар
-
От: омега 2.4i
Това означава ли, че картерите са еднакви или има разлики?Първоначално публикуван от Nikolai Georgiev (turbo d) Преглед на мнениеБлока на 2,3 дизела и 2,4 бензин е еднакъв .
Коментар
-
От: омега 2.4i
Маслените помпи са различни предполагам и картерите. 2,3 дизел не съм имал. На Омега и Фронтера със сигурност са различни картерите.Първоначално публикуван от TONI 1977 Преглед на мнениеТова означава ли, че картерите са еднакви или има разлики?Николай Георгиев 0+
тел.0887357722
Коментар
-
От: омега 2.4i
Не лош и по евтин и лесен вариант е да го монтирш с омегови скорости и раздатката на УазаПървоначално публикуван от TONI 1977 Преглед на мнениеИмам двигател C24NE от Омега и възнамерявам да го монтирам на УАЗ със СК и РК от Фронтера. Но на този етап само проучвам какво ми предстои. Едното е смяна на картера с Фронтеров.Николай Георгиев 0+
тел.0887357722
Коментар
-
От: омега 2.4i
Работата с двигателя стана малко сложна. Вчера го запалих да му чуя гласа. Пали много лесно, работата беше равномерна/на слух, с първото гърне/, но като откачах последователно кабелите на дюзите на 3-ти цилиндър не промени работата. Размених свещите и отново на 3-ти не промени звука. След работа два пъти по 1-2 минути, премерих компресията. На 1-ви 10атм.; на 2-ри 8атм.; на 3-ти над 10атм./компресомера е до 10/ и на 4-ти 10атм. Налях малко масло на 2-ри цилиндър и компресията скочи над 10. Това малко ме притеснява и на този етап ще се отложи монтажа на двигателя.Първоначално публикуван от TONI 1977 Преглед на мнениеИмам двигател C24NE от Омега и възнамерявам да го монтирам на УАЗ със СК и РК от Фронтера. Но на този етап само проучвам какво ми предстои. Едното е смяна на картера с Фронтеров.
Коментар
-
От: омега 2.4i
Колега имам доста части за този двигател ако ти трябва нещо звънни.Първоначално публикуван от TONI 1977 Преглед на мнениеРаботата с двигателя стана малко сложна. Вчера го запалих да му чуя гласа. Пали много лесно, работата беше равномерна/на слух, с първото гърне/, но като откачах последователно кабелите на дюзите на 3-ти цилиндър не промени работата. Размених свещите и отново на 3-ти не промени звука. След работа два пъти по 1-2 минути, премерих компресията. На 1-ви 10атм.; на 2-ри 8атм.; на 3-ти над 10атм./компресомера е до 10/ и на 4-ти 10атм. Налях малко масло на 2-ри цилиндър и компресията скочи над 10. Това малко ме притеснява и на този етап ще се отложи монтажа на двигателя.Николай Георгиев 0+
тел.0887357722
Коментар
-
От: омега 2.4i
Благодаря за предложението. Само информативно - картер/фронтеров/ с приемната тръба на маслената помпа, цена.Първоначално публикуван от Nikolai Georgiev (turbo d) Преглед на мнениеКолега имам доста части за този двигател ако ти трябва нещо звънни.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар