От вчера Фронти нещо се бъзика с паленето - сутрин върти по 10 секунди преди да захапе, симптом за въздух в системата. Поразхвърлях малко капаците около главата и гледам за течове, особено малките маркучлета за излишното гориво - нищо, сухо навсякъде при работещ мотор. Предишният собственик е сменил маркуча от изхода на помпата към резервоара с прозрачен и се вижда, че обратно се връща чиста нафта без мехурчета. Залягането отдолу дава същата "суха" картина навсякъде - предния ден бях малко по гората, та си викам да не съм закачил нещо, но ядец! Единственото съмнително място е под входа на високото налягане на 2 и 3 цилиндър в капака на клапаните, там има омасляване, но от тези кръгли втулки през които минава тялото на което се завива щуцера - не знам как му е името?! Доколкото разбирам това може да е маслото от клапаните или бъркам? Друго нещо което открих случайно е, че снопа кабели който върви над това място и отива към помпата, точно на завоя се е протъркал сериозно на един от болтовете на капака и два от кабелите са почти прекъснати и дават постоянно на маса?! Нищо не свети по таблото и няма изгоряли бушони, а пък не се чувствам чак такъв късметлия, че от целия сноп кабели ще се протъркат точно маси и няма да даде накъсо?! Мястото е точно зад термостата, единия кабел е дебел черен, а другия тънък кафяв с бели ивици - може и да отиват към някакви датчици, не е задължително в помпата. Колата си палеше нормално до предния ден - може да повърти 2-3 секунди преди да захапе сутрин, но после цял ден няма грижи - сега за 2-3 часа престой вече си върти по 2-3 секунди "на сухо". Някакви идеи?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Май съм за смяна на маркучи, но...
Свий
X
-
От: Май съм за смяна на маркучи, но...
Относно протърканите кабели, изолирай ги хубаво една по една ако са само с външни протърквания, без накъсване на самите жици, после си провери за всеки случай всички бушони дали няма някое изгоряло, а по другия ти основен въпрос, нека колеги като с твоя двигател се изкажат.
-
От: Май съм за смяна на маркучи, но...
Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнениеОтносно протърканите кабели, изолирай ги хубаво една по една ако са само с външни протърквания, без накъсване на самите жици, после си провери за всеки случай всички бушони дали няма някое изгоряло, а по другия ти основен въпрос, нека колеги като с твоя двигател се изкажат.Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
От: Май съм за смяна на маркучи, но...
Не съм около автомобила , но защо не "обвиниш" някоя подгревна свещ.Както го описваш , с пълен горивопровод за обратно гориво-и помпата е пълна , и трябва да палне веднага.Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: Май съм за смяна на маркучи, но...
Аз малко неясно зададох въпроса, а той всъщност е: може ли без течове да смуче въздух? Оставих нарочно колата без да я паля 36 часа за да се задълбочи проблема и да стане по-ясен, но тази сутрин си запали съвсем нормално на -4 градуса?! Свещите ги гледах наскоро и си светят силно, а тези О-пръстени на дюзите дали са към 30мм диаметър? Изобщо това тяло към което се завиват тръбичките ли е дюзата или това е някакъв преходник, защото точно от стените му омаслява леко на 2 и 3 цилиндър?Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
От: Май съм за смяна на маркучи, но...
Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнениеАз малко неясно зададох въпроса, а той всъщност е: може ли без течове да смуче въздух??
Коментар
-
От: Май съм за смяна на маркучи, но...
Колеги,
И аз имах подобни проблеми и обвинявах свещи, ГНП, датчик за температура и тн... В крайна сметка се оказа, че стартера не върти с небходимите обороти, което се оказва проблем при по-студено време, лятото нямаше проблем естествено. Като решихме този проблем разбрах, че от както съм я взел никога не е палила толкова лесно.TOYOTA LAND CRUISER 120
OPEL FRONTERA B 2.2 DTI
YAMAHA TDM 850 4TX
Коментар
-
От: Май съм за смяна на маркучи, но...
Първоначално публикуван от caesar77 Преглед на мнениеКолеги,
И аз имах подобни проблеми и обвинявах свещи, ГНП, датчик за температура и тн... В крайна сметка се оказа, че стартера не върти с небходимите обороти, което се оказва проблем при по-студено време, лятото нямаше проблем естествено. Като решихме този проблем разбрах, че от както съм я взел никога не е палила толкова лесно.
ПП АкуМулатора Ми е нов, така че не е от него!
Коментар
-
От: Май съм за смяна на маркучи, но...
Първоначално публикуван от caesar77 Преглед на мнениеКолеги,
И аз имах подобни проблеми и обвинявах свещи, ГНП, датчик за температура и тн... В крайна сметка се оказа, че стартера не върти с небходимите обороти, което се оказва проблем при по-студено време, лятото нямаше проблем естествено. Като решихме този проблем разбрах, че от както съм я взел никога не е палила толкова лесно.
Коментар
-
От: Май съм за смяна на маркучи, но...
Първоначално публикуван от bodybuilder_ Преглед на мнениеТи сега Ме хвърли в тъча! От както съМ е купил Ми прави впечатление, че върти Мудно. ИМаМ и астра и тя прави 2 оборота докато фронтерата направи един. Мислех че си е така, но сега като видях какво си писал явно съМ грешал. Как реши проблеМа с бавното въртене?
ПП АкуМулатора Ми е нов, така че не е от него!)) Две зими се мъчих така. То в крайна сметка и акумулатора замина, че не му се знаеха годините все пак. Първо сменихме четки и шалтер. Изкара почти една година и пак започна да прави номера докато една сутрин умря - ни вопъл, ни стон. Свалихме го, закариха ми го в София (майстора си работи с некви момчета и не знам къде е). Ония казаха 160 пари за ремонт (ротора му беше заминал), 200 за рециклиран Бош с 6м гаранция или ново китайче за 230-240 (по памет мога да греша с някой друг лев). Избрахме рециклирания. Даже и на звук нямаше нищо общо със стария ми. Обаче преди 2 месеца нещо го усетих, че пак върти бавно, даже на два пъти едва запалих наскоро. Но си викам не може на 10-11 месеца да ми прави такива проблеми. Замерих заряда на генератора, който ми показваше различни стойности всеки път между 13,6 и 13,9. Ясно си викам тук е проблема. Няколко дни преди определения ден за влизане в бокса стартера умря и хоп голяма изненада. Оказа се, че едната четка беше на нула, добре че не беше задрала колектора. Разминах се само с . четкодържач. Явно толкова са и били читави четките. Сега сложихме уж някакви италиянски. Същевременно ми смениха на генератора релето, колектор и лагери. Така че, вече сега хем върти хем зарежда
TOYOTA LAND CRUISER 120
OPEL FRONTERA B 2.2 DTI
YAMAHA TDM 850 4TX
Коментар
-
От: Май съм за смяна на маркучи, но...
Аз също преди няма и месец опрях до стартера. Контактора беше за смяна. Но майсторът, така и така ще сваля, та хванал и направил една профилактика на стартера (каквото и да значи това). След това не можах да си позная фронтерата. Върти та се къса и пали много по-лесно.Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.
Коментар
-
От: Май съм за смяна на маркучи, но...
Времето се затопли и паленето се.... влоши! Реших че свещите се бъзикат все пак, но нищо - за 2-3 секунди светят вече ярко и греят сериозно, съпротивление 0.6 Ома на всичките. Проверих и релето дали дава +12 - дава на всичките лули. Исках да замеря и компресията, но нямам накрайник 10, пък и уреда е за бензинки и мери до 21 атм. Най-зле пали сутрин, но има значение дали е била отвън или в гараж - което съсипва версиите за въздух: навън при 0 градуса акумулатора почва да пада от въртене, а в гаража при +5 си пали почти веднага?! Това след еднакъв престой от 16 часа?! Освен да търся божията помощ и да ида да запаля някоя свещ - може да помогне, само не знам кой точно светец отговаря за дизелите?!Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар