Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Май съм за смяна на маркучи, но...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Май съм за смяна на маркучи, но...

    От вчера Фронти нещо се бъзика с паленето - сутрин върти по 10 секунди преди да захапе, симптом за въздух в системата. Поразхвърлях малко капаците около главата и гледам за течове, особено малките маркучлета за излишното гориво - нищо, сухо навсякъде при работещ мотор. Предишният собственик е сменил маркуча от изхода на помпата към резервоара с прозрачен и се вижда, че обратно се връща чиста нафта без мехурчета. Залягането отдолу дава същата "суха" картина навсякъде - предния ден бях малко по гората, та си викам да не съм закачил нещо, но ядец! Единственото съмнително място е под входа на високото налягане на 2 и 3 цилиндър в капака на клапаните, там има омасляване, но от тези кръгли втулки през които минава тялото на което се завива щуцера - не знам как му е името?! Доколкото разбирам това може да е маслото от клапаните или бъркам? Друго нещо което открих случайно е, че снопа кабели който върви над това място и отива към помпата, точно на завоя се е протъркал сериозно на един от болтовете на капака и два от кабелите са почти прекъснати и дават постоянно на маса?! Нищо не свети по таблото и няма изгоряли бушони, а пък не се чувствам чак такъв късметлия, че от целия сноп кабели ще се протъркат точно маси и няма да даде накъсо?! Мястото е точно зад термостата, единия кабел е дебел черен, а другия тънък кафяв с бели ивици - може и да отиват към някакви датчици, не е задължително в помпата. Колата си палеше нормално до предния ден - може да повърти 2-3 секунди преди да захапе сутрин, но после цял ден няма грижи - сега за 2-3 часа престой вече си върти по 2-3 секунди "на сухо". Някакви идеи?
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

  • #2
    От: Май съм за смяна на маркучи, но...

    Относно протърканите кабели, изолирай ги хубаво една по една ако са само с външни протърквания, без накъсване на самите жици, после си провери за всеки случай всички бушони дали няма някое изгоряло, а по другия ти основен въпрос, нека колеги като с твоя двигател се изкажат.

    Коментар


    • #3
      От: Май съм за смяна на маркучи, но...

      Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
      Относно протърканите кабели, изолирай ги хубаво една по една ако са само с външни протърквания, без накъсване на самите жици, после си провери за всеки случай всички бушони дали няма някое изгоряло, а по другия ти основен въпрос, нека колеги като с твоя двигател се изкажат.
      Дебелия кабел беше просто лъснат и го изолирах, но тънкия се държеше само на две жички та се наложи да го запоявам. Пак ще проверявам бушоните за да съм сигурен, че не съм пропуснал нещо!
      Honda XL600LM, 1987
      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

      Коментар


      • #4
        От: Май съм за смяна на маркучи, но...

        Не съм около автомобила , но защо не "обвиниш" някоя подгревна свещ.Както го описваш , с пълен горивопровод за обратно гориво-и помпата е пълна , и трябва да палне веднага.
        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

        Коментар


        • #5
          От: Май съм за смяна на маркучи, но...

          Точния проблем при теб е смяна на О пръстени на дюзите и маркучета за обратна нафта! Аз имах същия проблем и се оправи.

          Коментар


          • #6
            От: Май съм за смяна на маркучи, но...

            Аз малко неясно зададох въпроса, а той всъщност е: може ли без течове да смуче въздух? Оставих нарочно колата без да я паля 36 часа за да се задълбочи проблема и да стане по-ясен, но тази сутрин си запали съвсем нормално на -4 градуса?! Свещите ги гледах наскоро и си светят силно, а тези О-пръстени на дюзите дали са към 30мм диаметър? Изобщо това тяло към което се завиват тръбичките ли е дюзата или това е някакъв преходник, защото точно от стените му омаслява леко на 2 и 3 цилиндър?
            Honda XL600LM, 1987
            Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
            Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

            Коментар


            • #7
              От: Май съм за смяна на маркучи, но...

              Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
              Аз малко неясно зададох въпроса, а той всъщност е: може ли без течове да смуче въздух??
              Може.

              Коментар


              • #8
                От: Май съм за смяна на маркучи, но...

                Сега като чета тази тема май и аз имам същия проблем. Някой може ли да ми обясни виждат ли се дюзите или трябва да се разглобява нещо, че хич ме няма по техническата част!?

                Коментар


                • #9
                  От: Май съм за смяна на маркучи, но...

                  Колеги,

                  И аз имах подобни проблеми и обвинявах свещи, ГНП, датчик за температура и тн... В крайна сметка се оказа, че стартера не върти с небходимите обороти, което се оказва проблем при по-студено време, лятото нямаше проблем естествено. Като решихме този проблем разбрах, че от както съм я взел никога не е палила толкова лесно.
                  TOYOTA LAND CRUISER 120
                  OPEL FRONTERA B 2.2 DTI
                  YAMAHA TDM 850 4TX

                  Коментар


                  • #10
                    От: Май съм за смяна на маркучи, но...

                    Първоначално публикуван от caesar77 Преглед на мнение
                    Колеги,

                    И аз имах подобни проблеми и обвинявах свещи, ГНП, датчик за температура и тн... В крайна сметка се оказа, че стартера не върти с небходимите обороти, което се оказва проблем при по-студено време, лятото нямаше проблем естествено. Като решихме този проблем разбрах, че от както съм я взел никога не е палила толкова лесно.
                    Ти сега Ме хвърли в тъча! От както съМ е купил Ми прави впечатление, че върти Мудно. ИМаМ и астра и тя прави 2 оборота докато фронтерата направи един. Мислех че си е така, но сега като видях какво си писал явно съМ грешал. Как реши проблеМа с бавното въртене?
                    ПП АкуМулатора Ми е нов, така че не е от него!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Май съм за смяна на маркучи, но...

                      Първоначално публикуван от caesar77 Преглед на мнение
                      Колеги,

                      И аз имах подобни проблеми и обвинявах свещи, ГНП, датчик за температура и тн... В крайна сметка се оказа, че стартера не върти с небходимите обороти, което се оказва проблем при по-студено време, лятото нямаше проблем естествено. Като решихме този проблем разбрах, че от както съм я взел никога не е палила толкова лесно.
                      Така е! Основна разлика между бензин и дизел. Бензинките и с манивела можеш да ги запалиш. Дизела си иска оборот, все пак пали от компресия.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Май съм за смяна на маркучи, но...

                        Първоначално публикуван от bodybuilder_ Преглед на мнение
                        Ти сега Ме хвърли в тъча! От както съМ е купил Ми прави впечатление, че върти Мудно. ИМаМ и астра и тя прави 2 оборота докато фронтерата направи един. Мислех че си е така, но сега като видях какво си писал явно съМ грешал. Как реши проблеМа с бавното въртене?
                        ПП АкуМулатора Ми е нов, така че не е от него!
                        Забравих да спомена, че и акумулатора обвинявах )) Две зими се мъчих така. То в крайна сметка и акумулатора замина, че не му се знаеха годините все пак. Първо сменихме четки и шалтер. Изкара почти една година и пак започна да прави номера докато една сутрин умря - ни вопъл, ни стон. Свалихме го, закариха ми го в София (майстора си работи с некви момчета и не знам къде е). Ония казаха 160 пари за ремонт (ротора му беше заминал), 200 за рециклиран Бош с 6м гаранция или ново китайче за 230-240 (по памет мога да греша с някой друг лев). Избрахме рециклирания. Даже и на звук нямаше нищо общо със стария ми. Обаче преди 2 месеца нещо го усетих, че пак върти бавно, даже на два пъти едва запалих наскоро. Но си викам не може на 10-11 месеца да ми прави такива проблеми. Замерих заряда на генератора, който ми показваше различни стойности всеки път между 13,6 и 13,9. Ясно си викам тук е проблема. Няколко дни преди определения ден за влизане в бокса стартера умря и хоп голяма изненада. Оказа се, че едната четка беше на нула, добре че не беше задрала колектора. Разминах се само с . четкодържач. Явно толкова са и били читави четките. Сега сложихме уж някакви италиянски. Същевременно ми смениха на генератора релето, колектор и лагери. Така че, вече сега хем върти хем зарежда
                        TOYOTA LAND CRUISER 120
                        OPEL FRONTERA B 2.2 DTI
                        YAMAHA TDM 850 4TX

                        Коментар


                        • #13
                          От: Май съм за смяна на маркучи, но...

                          Аз също преди няма и месец опрях до стартера. Контактора беше за смяна. Но майсторът, така и така ще сваля, та хванал и направил една профилактика на стартера (каквото и да значи това). След това не можах да си позная фронтерата. Върти та се къса и пали много по-лесно.
                          Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Май съм за смяна на маркучи, но...

                            Значи с две дуМи - да погледна стартера! Благодаря Ви!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Май съм за смяна на маркучи, но...

                              Времето се затопли и паленето се.... влоши! Реших че свещите се бъзикат все пак, но нищо - за 2-3 секунди светят вече ярко и греят сериозно, съпротивление 0.6 Ома на всичките. Проверих и релето дали дава +12 - дава на всичките лули. Исках да замеря и компресията, но нямам накрайник 10, пък и уреда е за бензинки и мери до 21 атм. Най-зле пали сутрин, но има значение дали е била отвън или в гараж - което съсипва версиите за въздух: навън при 0 градуса акумулатора почва да пада от въртене, а в гаража при +5 си пали почти веднага?! Това след еднакъв престой от 16 часа?! Освен да търся божията помощ и да ида да запаля някоя свещ - може да помогне, само не знам кой точно светец отговаря за дизелите?!
                              Honda XL600LM, 1987
                              Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                              Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X