Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема-рециклиране на шарнири и накрайници или нови?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дилема-рециклиране на шарнири и накрайници или нови?

    Здравейте колеги! Знам, че въпросът е често разискван... Знам и какви са предимствата, недостатъците и рисковете и в двата варианта. Молбата ми е - който напоследък е купувал или рециклирал такива в София да сподели впечатленията си и цени и адреси. Благодаря!
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

  • #2
    До: Дилема-рециклиране на шарнири и накрайници или нови?

    РЕЦИКЛИРАЙ - много по дълго ще ги ползваш ,особенно ако са със шайби за натягане на луфтовете!И имай в предвид,че истинските /ако има такива/ са от порядъка на 200-250лв. бройката - говорим за GM!

    Коментар


    • #3
      До: Дилема-рециклиране на шарнири и накрайници или нови?

      Да кажа и аз . Доста хора от този Форум карат с рециклирани накрайници . Включително и аз . Вече две и половина години в "бойни" условия ! Никакви хлабини и забележки ! ОБАЧЕ , много е важно КЪДЕ ги правят За да не прозвучи като реклама , няма да напиша адреса . Разберете ме правилно .

      Коментар


      • #4
        До: Дилема-рециклиране на шарнири и накрайници или нови?

        Да , забравих да допълня - за Нисан патрул се продава САМО цяла колмилна щанга оригинална за около 900 лева ...

        Коментар


        • #5
          До: Дилема-рециклиране на шарнири и накрайници или нови?

          Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
          Да кажа и аз . Доста хора от този Форум карат с рециклирани накрайници . Включително и аз . Вече две и половина години в "бойни" условия ! Никакви хлабини и забележки ! ОБАЧЕ , много е важно КЪДЕ ги правят За да не прозвучи като реклама , няма да напиша адреса . Разберете ме правилно .
          Разбирам... тва е сеедно да ядеш шоколадче пред малко дете и да му кажеш "ммм колко е вкусно, знам къде го правят ама нема да ти кажа зада не стане като реклама"
          Е поне на лично съобщение ще кажеш ли?? Нямам нищо против рекламите..... Както се пише по разните там чатове - ПЛСССС
          Don't hunt IF you can't kill
          първо 0883 после 333 накрая 448

          LZ1BGD

          Коментар


          • #6
            До: Дилема-рециклиране на шарнири и накрайници или нови?

            Мите давай смело няма да помислим, че е реклама....
            че нещо взе да хлопа....
            no signature no problems

            Коментар


            • #7
              До: Дилема-рециклиране на шарнири и накрайници или нови?

              Венци , може ли ? Че те момчетата още и не подозират какво ги чака ...

              Коментар


              • #8
                До: Дилема-рециклиране на шарнири и накрайници или нови?

                Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
                Венци , може ли ? Че те момчетата още и не подозират какво ги чака ...
                "Демек"...????
                Е добре сега ако някой недай си боже е болен и попита тука за лекарство нема да му се каже зада не излезе че е реклама?? А и рекламата щеше да е ако почнеш да пращаш имейли или ЛС на всеки без никой да го е искал. В този случай ние търсим инфо, ти не предлагаш а споделяш информацията. За мен лично това не е реклама....
                Don't hunt IF you can't kill
                първо 0883 после 333 накрая 448

                LZ1BGD

                Коментар


                • #9
                  До: Дилема-рециклиране на шарнири и накрайници или нови?

                  Това е на бул."Овча купел" между сервиз "Диагонал" и "Мотоексперт" , или иначе казано м-у ул."Житница" и "Обиколна" .

                  Коментар


                  • #10
                    До: Дилема-рециклиране на шарнири и накрайници или нови?

                    Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
                    ОБАЧЕ , много е важно КЪДЕ ги правят
                    Много вярно. Моите след двукратно правене на едно друго място сега (след около 6500км) са в такова състояние, че мога да мандахерцам щангата без усилие на ръка. А аз изобщо не съм як в ръцете ...
                    Последно редактирано от Чавдар (V93); 24-09-07, 22:27.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Дилема-рециклиране на шарнири и накрайници или нови?

                      Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
                      Това е на бул."Овча купел" между сервиз "Диагонал" и "Мотоексперт" , или иначе казано м-у ул."Житница" и "Обиколна" .
                      Кольо стругара, май така му викаха на човека има и двама сина, до колкото си спомням или греша?
                      LZ1PER

                      Коментар


                      • #12
                        До: Дилема-рециклиране на шарнири и накрайници или нови?

                        Първоначално публикуван от peppy Преглед на мнение
                        Кольо стругара, май така му викаха на човека има и двама сина, до колкото си спомням или греша?
                        Той почина (лека Му пръст) останаха синовете . Точно те са !

                        Коментар


                        • #13
                          До: Дилема-рециклиране на шарнири и накрайници или нови?

                          Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
                          Той почина (лека Му пръст) останаха синовете . Точно те са !
                          Съжалявам не знаех, наистина си разбираше от работата човека
                          LZ1PER

                          Коментар


                          • #14
                            До: Дилема-рециклиране на шарнири и накрайници или нови?

                            Ще ви предложа още един вариант. Аз карам с турски накрайници на фирма "АС МЕТАЛ" това нещо имам чувството, че е вечно. До сега не съм разбил нито един на нито една кола. На джипа съм с такива на едната щанга от както е тръгнал. За една година на другата щанга руските ги натягах около 20 пъти поне и винаги имаше луфтове. Преди няколко месеца ги изхвърлих и сложих от турските. Нещата се успаха. Накрайниците на първата щенга са на над 10000 км, а джипа е каран главно в гората. Познават се по прозрачния силиконов маншон и зелената грес вътре. Също така са буквално без пари. За УАЗ са по 16лв, в същност са за МВ 100 Мерцедес, но стават идеално.
                            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                            Коментар


                            • #15
                              До: Дилема-рециклиране на шарнири и накрайници или нови?

                              Йори , за "АС МЕТАЛ" ... От личен опит : но моята Аскона (Б) не издържат , ама никак , ама на другите коли диянот дълго ... Не знам !...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X