Привет колеги,
С Фронтерката имам ядове напоследък и реших да се помоля на някой от вас за ценни указания как да запаля тая пущина.
Понеже имаше проблем с паленето, когато не е карана няколко дни (вероятно през помпата си смучеше по малко въздух и връщаше нафтата в резервоара), я закарах на един майстор, който да я погледне. Той предложи да монтира подкачваща помпа - не стана, после пробва с клапан преди входа на ГНП, който да спира нафтата да се връща назад, и след като го сложи и я запали, колата поработи 15 мин. на празен ход и се чу зверски метален звук и колата умря. Първо си помислих, че в главата е станал мармалад, но после се оказа, че се е счупила помпата - валчето не можеше да се завърти на ръка.
Занесох помпата на един майстор от Бош, който я рециклира, и след монтажа няма палене.
Изхабихме няколко акумулатора, дърпахме я из квартала с друг джип, пръскахме със спрей и не ще. При подаване на контакт чека си гасне, а според приятел, който я закачи на диагностичен кабел, няма грешки.
Сложихме ръчна помпичка преди входа на помпата, с която я напълнихме с нафта, при отвити леко дюзи си се олива по малко, но не пали. В процеса на опити за палене майстора откъсна единия от вакуумите на турбото, но и преди това нямаше никакви признаци за припалване.
Нямам вече никакви идеи, 4ти ден си стои като паметник.
Ако някой се сеща за нещо, в което бъркаме, моля да дава акъл.
С Фронтерката имам ядове напоследък и реших да се помоля на някой от вас за ценни указания как да запаля тая пущина.
Понеже имаше проблем с паленето, когато не е карана няколко дни (вероятно през помпата си смучеше по малко въздух и връщаше нафтата в резервоара), я закарах на един майстор, който да я погледне. Той предложи да монтира подкачваща помпа - не стана, после пробва с клапан преди входа на ГНП, който да спира нафтата да се връща назад, и след като го сложи и я запали, колата поработи 15 мин. на празен ход и се чу зверски метален звук и колата умря. Първо си помислих, че в главата е станал мармалад, но после се оказа, че се е счупила помпата - валчето не можеше да се завърти на ръка.
Занесох помпата на един майстор от Бош, който я рециклира, и след монтажа няма палене.
Изхабихме няколко акумулатора, дърпахме я из квартала с друг джип, пръскахме със спрей и не ще. При подаване на контакт чека си гасне, а според приятел, който я закачи на диагностичен кабел, няма грешки.
Сложихме ръчна помпичка преди входа на помпата, с която я напълнихме с нафта, при отвити леко дюзи си се олива по малко, но не пали. В процеса на опити за палене майстора откъсна единия от вакуумите на турбото, но и преди това нямаше никакви признаци за припалване.
Нямам вече никакви идеи, 4ти ден си стои като паметник.
Ако някой се сеща за нещо, в което бъркаме, моля да дава акъл.
Коментар