Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Странен проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Странен проблем

    Паля сутрин,без значение на газ или на бензин,мотора си работи,качвам се да тръгвам,подавам газ и мотора умира-нема палене на нищо.Тоците отиват в отпуска.И така около 30 мин.,след това се едно нищо не е било.Пали и бачка без грешка-тоя номер ми го прави един път в месеца.Проверил съм всичко,чел съм и грешки в работещо и неработещо състояние-нищо различно от обичайната грешка за ламбда сондата.Абе видел съм се у чудо.Имам некакви тайни подозрения в имобилайзера,ама как да го проверя-нали гадта отива в компа,а блока за управлението му е баш под часовника-демек таблото долу.Ако на някой му е правила колата подобен "въртел"-да казва какво е.Мотора е X20SE.

    п.п. Се едно Кики ми идва на гости един път месечно .
    Последно редактирано от gimax; 07-11-13, 08:28.

  • #2
    От: Странен проблем

    При задействан имобилайзер лампата "check engine" мига. Стартерът върти, но не пали. Навсякъде по колата има ток.
    Това е съвсем различно от "Тоците отиват в отпуска."
    Дано го намериш. Според мен е по-скоро някакъв проблем с масата на двигателя - лоша връзка между двигателя и минуса на акумулатора.
    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

    Коментар


    • #3
      От: Странен проблем

      Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
      При задействан имобилайзер лампата "check engine" мига. Стартерът върти, но не пали. Навсякъде по колата има ток.
      Това е съвсем различно от "Тоците отиват в отпуска."
      Дано го намериш. Според мен е по-скоро някакъв проблем с масата на двигателя - лоша връзка между двигателя и минуса на акумулатора.
      Като казвам,че тоците отиват в отпуска,имам предвид,че всичко по колата работи,стартера върти та се къса,чека не мига-само ток на свещите няма.Вадя ключовете,полвин час почивка/пробвал съм и по-малко-ама нъц/ и после си пали и бачка безгрижно.И така цял месец-днес се отчете за тоя месец.И масата е без грешка-проверено.Има един лаф-"Ток и жена-яко стегане",та където има връзки,клеми и всичко от тоя сорт съм проверил ,почистил и стегнал.За жените ще си говорим друг път.

      Коментар


      • #4
        От: Странен проблем

        Провери релето на компа как е, може да са окислени крачетата и буксата. Ако това е ок отвори го и гледай за студени спойки или нагорели контакти
        ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

        Коментар


        • #5
          От: Странен проблем

          Ако е от релето чека въобще не свети.По скоро е студена спойка на комутатора.

          Коментар


          • #6
            От: Странен проблем

            Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
            По скоро е студена спойка на комутатора.
            Преди години на друга кола съм имал проблеми с комутатор.Той почне ли да дава ядове ги прави постоянно/колата гасне в движение,пали когато си иска и като запали няма високи обороти/,а при мен проблема е само сутрин при първо палене.

            Коментар


            • #7
              От: Странен проблем

              Само идея, след като няма искра - датчик на коляновия вал. Той често влиза във водата и калта при теб А дали бобината не ти прави номера?

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X