здравейте от скоро съм собственик на фронтера 2,0 спорт ,и имам проблем.Джипа като карам в града загрява много ,смених датчика който включва ел. вентилатора на радиатора и установих че този вентилатор има 2 степени, от които 1-ва я няма.вентилатора работи на високата степен, датчика работи и той.интересувам се каде може да е проблема?джипа е 115 коня с климатик , датчика е с 3 кабела на тетка между термостата и радиатора.ще сам благодарен ако някой ми даде насока.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
фронтерата загрява много
Свий
X
-
От: фронтерата загрява много
Не знам ,какво разбираш под много,но имай предвид че фронтерата е с раб. температура 107градуса.По точно при 107 се включва перката.Тя от своя страна е едноскоростна,а втория кабел от датчика е за спиране на климатика при достигане на критична температура.107 градуса е някъде на около последната бяла черта преди червеното.Румен Николов
0888 358 572
-
От: фронтерата загрява много
Това че включва там може да се приеме за нормално.Но това че завира ,категорично не е нормално.Съвет едно.Смени си капачката на разширителния съд.Ако съвет едно не помогне ,направи проверка за изгорели газове в охладителната уредба.Визирам възможноста за духнала гарнитура.
И сега се сетих-като включи перката температурата нормализира ли се?
Абе ти откъде си?Румен Николов
0888 358 572
Коментар
-
От: фронтерата загрява много
Вентилатора няма две степени! И аз така си мислих в началото, но уви... Третия извод от датчика ти е обяснил колегата за какво е. И в крайна сметка проблема ти е свързан с включването на перката, или дори и да се включи тя температурата не пада? Датчика за включване на перката нали се намира на маркуча след термостата? И за X20SE мотор говорим, нали?ОФА КБ X20SE + метан
Коментар
-
От: фронтерата загрява много
Първоначално публикуван от kiko84 Преглед на мнениеами да перката включва точно преди червеното деление ,но тогава вече е късно и водата в двигателя завира и се получава вьздух в системата ,нормално ли еЧовешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: фронтерата загрява много
Направи си директно -пробно връзване на перката да върти постоянно и виж дали ще загрява,провери термостата и евентуално за запушени мъркучи и гърловини разширителният съд/брал съм ядове едно време с пасат/.Направи си накрая бърза проверка за газове в системата,махни капачката на разширителния съд и обърни едно пълно с вода пластмасово прозрачно шише върху разширителя-следи за мехури излизащи от разширителя.Проверка 2:на студен мотор ,да кажеме сутрин, свали свещите и хвани някой да врътне на стартер и виж какво количество конденза течност ще изкарат цилиндрите,разбира се ,ще е компресирана във вид на мъгла,но не това е важното ,ако е антифриз ще сладни на вкус/не се брои вкуса на бензина/,ако е чист конденз няма место зе притеснение!Успех!Последно редактирано от faster; 20-10-13, 15:05.Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
-
От: фронтерата загрява много
здр.промих системата смених и термостата но проблема си остана .датчика и новия и стария са от 95 до100гр.и от 108 до 113незнам какав е бил оригиналния но при тези двата перката ми включва след 108 гр и охлажда двг.но тои вече ври.затова сега размених кабелите на буксата и вентилатора включва на 95 гр.и двигателя работи много добре и не завира.единствения проблем който остана е че нямах и нямам хубаво парно хем промих и този радиатор.стрелката на температурата сега стои малко над средата ,нормално ли е.от Бургас съм и ще се радвам да се запозная с някой колега ,който да помага.
Коментар
-
От: фронтерата загрява много
Нормално е стрелката да се движи около средата, а за парното виж клапите дали отварят, обдухва ли се радиаторчето, жилата огледай ако това е ок остава затлачено радиаторче. Мойто беше запушено и го промих на място с вода от чешматаОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар